Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Har du någonsin hört om det där konstiga ordet "ironi"?:va
Jag vet, det låter konstigt, men det finns faktiskt folk som använder sig av ironi :tummenupp

:näsblod

Har inte klämmt på silikon, men dock koksalt, som jag uppskattade mycket:tuttar... Syrran har silikon, men dem har jag inte vågat se på ens, det känns liksom lite konstigt:gnissla:D


Jo jag känner till ordet ironi. Chilla lite va!
Finns lika många märkliga typer här på SH som d finns freakish boppar...Så varför skulle jag inte ta ditt inlägg på allvar? :tuttar
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Hamnade mellan bröna på denna blondinen förra helgen...

019rbw.jpg
 

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki ER-5


Långa ben, nja jag skulle säga höga klackar, kort kjol och nedböjt huvud= synbart långa spiror :) gulligt att ni män är så mottagliga för optiska villor :tungan

Gjorde en snabb uträkning (ja jag har för mycket fritid) av hennes benlängd i förhållande till kroppslängd (utan klackar och om man gissar ungeför vart ovansidan av skallen hamnar när hon rätar på nacken) och hennes kvot blev rätt genomsnittlig, om än välsvarvade, det medges :D
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Tycker mest att det ser ut som en fd kille...:va Inte så att du blev Tutt-lurad förra helgen...?:D

Hoppas inte det...

Hon såg ganska tjejig ut just då och om du söker på Tanya Taylor så finns det en hel del övertygande material. :hihi
Dock inget som passar i denna tråden...
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Dags att undersöka vem som är hetast på SH Röstning? Kille/tjej?
 

MikkE

Guest
Briana Evigan och Kirsten Bell. Mums!
 

Bifogat

  • BrianaEvigan17.jpg
    BrianaEvigan17.jpg
    12.9 KB · Visningar: 138
  • kristen_bell1.jpg
    kristen_bell1.jpg
    59.2 KB · Visningar: 144

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
De tjejer som är heta har ju den goda smaken att inte visa upp det här så det är ju bottenskrapet du får mäta. Fast det klart. Det är ju lite prestige att vara minst osmaklig också.


Säger som Robert Gustavsson i Torsk på Tallin:
Så kallat skadat gods! :D
Jag är inte kräsen! :tuttar
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Långa ben, nja jag skulle säga höga klackar, kort kjol och nedböjt huvud= synbart långa spiror :) gulligt att ni män är så mottagliga för optiska villor :tungan

Gjorde en snabb uträkning (ja jag har för mycket fritid) av hennes benlängd i förhållande till kroppslängd (utan klackar och om man gissar ungeför vart ovansidan av skallen hamnar när hon rätar på nacken) och hennes kvot blev rätt genomsnittlig, om än välsvarvade, det medges :D

Nu är du sådär som ett kjoltyg bara kan vara. Läs inte vad jag skriver. Läs vad jag menar. :rolleyes: Jag ser väl för jäfvulen att hennes ben inte är längre än dom flesta tjejers men det var inte det som var intressant.
 

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki ER-5
Nu är du sådär som ett kjoltyg bara kan vara. Läs inte vad jag skriver. Läs vad jag menar. :rolleyes: Jag ser väl för jäfvulen att hennes ben inte är längre än dom flesta tjejers men det var inte det som var intressant.

Haha, jaja jag fattar vad du menar, fast bilden fick mig att börja fundera på detta med proportioner och det s k "gyllene snittet" (1,618 osv), mäta och räkna lite grann för nöjes skull.
Fast vänta nu, hallå, nu blir jag förvirrad, jag trodde man brukar säga att kvinnor läser in mer än vad som faktiskt sägs, dvs övertolkar, medans män bokstavstolkar... :tungan eller du kanske syftade på den allmänna drygheten när du pratade om hur kvinnor kan vara och inte just det där med mitt sätt att tolka det du skrev? :D
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Haha, jaja jag fattar vad du menar, fast bilden fick mig att börja fundera på detta med proportioner och det s k "gyllene snittet" (1,618 osv), mäta och räkna lite grann för nöjes skull.
Fast vänta nu, hallå, nu blir jag förvirrad, jag trodde man brukar säga att kvinnor läser in mer än vad som faktiskt sägs, dvs övertolkar, medans män bokstavstolkar... :tungan eller du kanske syftade på den allmänna drygheten när du pratade om hur kvinnor kan vara och inte just det där med mitt sätt att tolka det du skrev? :D

Det är sant att tjejer "övertolkar", och det är sant att vi killar "bokstavstolkar".
Vi riktiga män å andra sidan, vi "undertolkar"! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top