Oksana känner man och jobbat i samma byggnad som henne. Chillade en hel del hos henne så resten håller jag för mig själv
Den övre bilden är väl inte på Oksana utan hon den svenska skådespelerskan Malin någonting.. ??
Oksana känner man och jobbat i samma byggnad som henne. Chillade en hel del hos henne så resten håller jag för mig själv
Ha, ha..... oh yeah....andra har inte lika stor glädje av nätet..
Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det
Va glada nu för fan,,, för jag är det
Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det
Va glada nu för fan,,, för jag är det
En CP-skada har ingenting med intelligens eller förståelse att göra. En CP-skada är endast att man är rörelsehindrad pga en hjärnskada som uppkommer före två års ålder.Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det
öm tåvet inte om du brukar tänka/mena sådan info när du skriver nåt sånt! men avundsjukan från dig bränner igenom min skärm.
En CP-skada har ingenting med intelligens eller förståelse att göra. En CP-skada är endast att man är rörelsehindrad pga en hjärnskada som uppkommer före två års ålder.
Toppen att du är glad.
Så bra. Det framgick inte av det första inlägget och tyvärr är det många som lever i förvirring gällande CP-skada.Det visste jag redan
Ålder har inte heller någo med intelligens eller förståelse att göra, vilket är tydligt när man läser flera inlägg här på forumet
Nu går vi tillbaka till trådämnet
En CP-skada har ingenting med intelligens eller förståelse att göra. En CP-skada är endast att man är rörelsehindrad pga en hjärnskada som uppkommer före två års ålder.
Toppen att du är glad.
Åh, va skönt! Jag e inte ensam!
Sjuuuuukt irriterande när det där CP-fönstret dyker upp hela tiden!!
Inlägg #3138 och citatet i #3141. Tydligen har Monica haft drama på sin blogg och lagt lösen.Vem f-n är det som har länkat till någon blogg/bild på någon blogg som kräver lösenord i den här tråden?
(moncans.blogg.se)
Inlägg #3138 och citatet i #3141. Tydligen har Monica haft drama på sin blogg och lagt lösen.
Ingen online som kan fixa det nu vad jag kan se. Men med solen stiga de vise, eller nåt.Då är det läge att ta bort dom två inläggen eller länkarna IAF...
Jupp, tillräckligt med inlägg så ligger inte probleminläggen med på sista sidan längre. Testa att gå en sida bakåt nu (eller in på avancerad-svar).Nåt har hänt IAF!
Veronica Zemanova
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |