Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Hon får ju automatiskt ytterligare 2+ för att hon är grym på hoj, men hon är fortfarande knappt en 7:a :( För mycket Paris Hilton över henne på sista bilden, och vem fan tycker Paris är snygg?
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Är det hojbrudar ni vill ha?

Jessica Maine aka Roadrashchic

Håller med Dee_cati här.
Visst, trevlig kropp och fränt att hon är grym på slangen, men av bilderna att döma ser hon ju ut som Paris Hilton och då vill jag gärna ha spypåsen i närheten.
Fulare "snygg" person än Paris Hilton får man ju ändå leta länge efter!

Så behåll henne ni, jag har en skitsöt tjej i min klass som jag spanar på... :banana
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Är det hojbrudar ni vill ha?

Jessica Maine aka Roadrashchic
froggy_sm.JPG
zim8.JPG
zim3.JPG

Tack men nej tack...ser mest trashig ut
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad kan man förvänta sig av någon som kör hoj? Trash vare sig det är kille eller tjej. Utom jag som ser ut som en blandning mellan Johnny Depp och Brad Pitt, fast snygg.

Här är en mindre flashig bild av henne.
pose7.JPG

Hon var ju faktiskt riktigt jävla but-ugly, knappt så att det duger till ett kvart-i-fem-ragg. Nu är jag förvisso jävligt ful också, men jag har sån otrolig charm samt utstrålning *och stor kuk* så jag vet att jag skulle få mycket snyggare brudar än den där :fakta :gnissla
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hon var ju faktiskt riktigt jävla but-ugly, knappt så att det duger till ett kvart-i-fem-ragg. Nu är jag förvisso jävligt ful också, men jag har sån otrolig charm samt utstrålning *och stor kuk* så jag vet att jag skulle få mycket snyggare brudar än den där :fakta :gnissla

Om du då kan få så mycket snyggare brudar, varför visar du oss inte lite brudar du haft något med som är "mycket snyggare"? så vi kan få lite bevis här och inte bara samma jävla bigtalk som alla här på SH jämt kör med :pallaalltsnack (Och du ska vara med på bilderna annars gills det inte).

Nä nu ska jag bjussa på en till metalbrud jag nyss hittade faktiskt! har inte hört mycket av hennes band men jävligt mycket snyggare var hon än förra jag visa iaf!:brynad
Alissa White-Gluz sångerskan i The Agonist:
l_5e67c24975b93f37841c6fb142fcce38.jpg

Alissa-White-Gluz-The-Agonist.jpg

Alissa_White-Gluz2.jpg

The+Agonist+Alissa+WhiteGluz.jpg
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jag skulle aldrig själv ha det i fejan, men jag tyckr det är nice att leka med på tjejer!:brynad
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Om du då kan få så mycket snyggare brudar, varför visar du oss inte lite brudar du haft något med som är "mycket snyggare"? så vi kan få lite bevis här och inte bara samma jävla bigtalk som alla här på SH jämt kör med :pallaalltsnack (Och du ska vara med på bilderna annars gills det inte).

:rofl Här hugger vi för fullt. Kom tillbaka när du har klippt dig och läst på i ämnet ironi :tummenupp
Den sista bruden däremot funkar ju helt klart, även om hon sjunger riktigt kasst i ett skitband.
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
:rofl Här hugger vi för fullt. Kom tillbaka när du har klippt dig och läst på i ämnet ironi :tummenupp
Den sista bruden däremot funkar ju helt klart, även om hon sjunger riktigt kasst i ett skitband.

klippa mig?... onejnejnejnej! har ett hårdrocksband nu så det går inte för sig:näsblod:rolleyes:

Ironi kan vara otydligt ibland.. men du får ursäkta, jag tänkte inte på hur dit tonläga var när du skrev det:krama dunderhonung var ju ironisk om att folk inte förstod hennes ironi exempelvis, där har vi ett till exempel på hur jobbigt det kan vara ibland.

Men vissa på här på sh är så duktiga på att snacka så jag fick utlopp för det, tyvärr på dig när dig när du var ironisk. så my bad!

Jo hon är snygg, och nä jag tyckte inte heller hennes musik verkade jätte bra, men hörde iofs typ 10 sek av två av deras låtar.. men hon sjöng iaf rätt bra på en:)
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Det tog mig fleeera år att titta igen om den här tråden av många anledningar...
Men här e ett bidrag från mig till slut.
Inga tjejer som jag skulle gifta mig med, men jag skulle gärna göra en massa annat med dom :)

Enjoy!

arianny-sexy2.jpg


40184734830312446185802677241126.jpg
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det tog mig fleeera år att titta igen om den här tråden av många anledningar...
Men här e ett bidrag från mig till slut.
Inga tjejer som jag skulle gifta mig med, men jag skulle gärna göra en massa annat med dom :)

Enjoy!

Jaså? Varför skulle de (ser förvisso bara det understa fotot) inte duga att gifta sig med? :confused:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top