Lou siffer
officiellt lammkött
Woho!!!
Är det hojbrudar ni vill ha?
Jessica Maine aka Roadrashchic
Jessica Maine aka Roadrashchic
Vad kan man förvänta sig av någon som kör hoj? Trash vare sig det är kille eller tjej. Utom jag som ser ut som en blandning mellan Johnny Depp och Brad Pitt, fast snygg.Tack men nej tack...ser mest trashig ut
Vad kan man förvänta sig av någon som kör hoj? Trash vare sig det är kille eller tjej. Utom jag som ser ut som en blandning mellan Johnny Depp och Brad Pitt, fast snygg.
Här är en mindre flashig bild av henne.
Hon var ju faktiskt riktigt jävla but-ugly, knappt så att det duger till ett kvart-i-fem-ragg. Nu är jag förvisso jävligt ful också, men jag har sån otrolig charm samt utstrålning *och stor kuk* så jag vet att jag skulle få mycket snyggare brudar än den där
Om du då kan få så mycket snyggare brudar, varför visar du oss inte lite brudar du haft något med som är "mycket snyggare"? så vi kan få lite bevis här och inte bara samma jävla bigtalk som alla här på SH jämt kör med allaalltsnack (Och du ska vara med på bilderna annars gills det inte).
Här hugger vi för fullt. Kom tillbaka när du har klippt dig och läst på i ämnet ironi
Den sista bruden däremot funkar ju helt klart, även om hon sjunger riktigt kasst i ett skitband.
Det tog mig fleeera år att titta igen om den här tråden av många anledningar...
Men här e ett bidrag från mig till slut.
Inga tjejer som jag skulle gifta mig med, men jag skulle gärna göra en massa annat med dom
Enjoy!
Finn ett fel
Finn ett fel
Finn ett fel
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |