Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Du ska nog vara glad att det är bilder med kläder på :tungan

Var tvungen att kolla igen och tydligen så var det inte samma bilder som tidigare inlägg :brinnerup
Hur tänkte människan när han vaknade? "Idag ska jag spöka ut mig så att jag ser värre ut än värsta heroinpundaren sen Whitney Houston"
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Var tvungen att kolla igen och tydligen så var det inte samma bilder som tidigare inlägg :brinnerup
Hur tänkte människan när han vaknade? "Idag ska jag spöka ut mig så att jag ser värre ut än värsta heroinpundaren sen Whitney Houston"

Närmar du dig pensionärsåldern? :confused: Du låter antagligen som de "vuxna" lät när Kiss, Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Twisted Sisters, Mötley Crue med flera slog igenom. :hihi
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Närmar du dig pensionärsåldern? :confused: Du låter antagligen som de "vuxna" lät när Kiss, Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Twisted Sisters, Mötley Crue med flera slog igenom. :hihi

Njae, reagerar bara på att unga killar klär ut sig till tjejer som ser ut som horsepundare, inget annat. Självklart gillar jag inte sånt, transvestiter överlag är ganska osexigt.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Njae, reagerar bara på att unga killar klär ut sig till tjejer som ser ut som horsepundare, inget annat. Självklart gillar jag inte sånt, transvestiter överlag är ganska osexigt.

Misstänker att du inte gillar varken hårdrock eller heavymetal och framför allt inte glamrock då, där en stor del verkar sminka sig på ett eller annat sätt och hoppa runt i spandexbrallor. :tummenupp
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
vi fortsätter på temat :)

article-1135724-034C853A000005DC-250_468x681.jpg
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Närmar du dig pensionärsåldern? :confused: Du låter antagligen som de "vuxna" lät när Kiss, Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Twisted Sisters, Mötley Crue med flera slog igenom. :hihi

Ord:fakta

Räcker det inte med att bara säga att man tycker det är fult bara? lite som en pilot som säger hur han ska göra hela flygturen.. sure! säger man då "gör det du ska göra, bara jag kommer fram dit jag ska så är jag nöjd".
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Vad är hon, typ 10-11 bast? :va

Jag kan vänta :kär :hoppa

Fasen alltså, slår man upp ordet Söt i en ordbok så är det ju en bild på henne...

(Nu hoppas jag nåt så innerligt att det är trådens tema och inte "mitt tema" som Rosen har fortsätt på, annars är jag ju ganska kokt i bajs haha :brinnerup)

*EDIT*

Hon kan få vänta nere i min källare i dom X antal år som krävs :rofl
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
*hoppar ner i ett bad kokande bajs*
Men det är definitionen av söt bajs..

Hade det inte varigt rosen som postat det hade jag också gått på det!

Misstänker att du inte gillar varken hårdrock eller heavymetal och framför allt inte glamrock då, där en stor del verkar sminka sig på ett eller annat sätt och hoppa runt i spandexbrallor. :tummenupp
Jag lyssnar mkt på hårdrock och glamrock G n R och mötley crue är favoritbanden, men inte fan kommer jag på tanken att sminka mig och på alla festivaler jag va på i somras fans det inte en ända sminkad snubbe som va varken vettig eller passa i det, och brudar fick dom inte i överflöd direkt.

Glamrocksbrudar däremot :drool eller surfbrudar de fan hetaste nånsin
1996645256_19d87a056f.jpg
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag lyssnar mkt på hårdrock och glamrock G n R och mötley crue är favoritbanden, men inte fan kommer jag på tanken att sminka mig och på alla festivaler jag va på i somras fans det inte en ända sminkad snubbe som va varken vettig eller passa i det, och brudar fick dom inte i överflöd direkt.

Nu tror jag faktiskt inte jag skrev någonstans, att de som lyssnar på musiken ska/brukar sminka sig. ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top