Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tror du han såg de runt om eller? när de fanns en snygg tjej i bild:D

ska jag vara ärlig så kollade jag inte heller i bakgrunden till en början, men sen kom jörgen och snackade om palmer varpå jag la ihop ett och ett (bikini+trädäck=söderhavsstrand - - > palmer. fick dock dubbelkolla för säkerhets skull:D ) och upplyste herr sjp om att palmer visst existerade:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
:tummenupp

hmm... om nu slitz inte var en "sån" tidning så förväntar jag mig väl kanske en underklädesbild, alternativt en sån där tjejen sitter ner och antingen håller för eller har knäna framför brösten om du fattar vad jag menar...??:va har jag rätt?:D

nej, inte vad jag vet... har läst en (uno, 1) porrtidning en gång, och därtill en gammal en:näsblod från den tiden när modet var "hårigt" du vet...:hihi

Haha jo det var väl typ en sådan bild då....
Å ja jag ångrar det en del... märks kanske :S

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha jo det var väl typ en sådan bild då....
Å ja jag ångrar det en del... märks kanske :S

haha, jag är ganska skillad för att vara oerfaren på området!:D
ångrar? varför? inte direkt så att du fläkt ut dig... man ska vara stolt över sig och sin kropp, rakt på!:tummenupp
med det inte sagt att du ska lägga upp den, har full förståelse för om du tycker att det är för personligt/ett kapitel du helst vill glömma:)
däremot får du gärna ta nya och lite mer till tråden anpassade bilder ochlägga upp:tummenupp

Jag springer o hämtar kameran!!

jag hinner före!

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
haha, jag är ganska skillad för att vara oerfaren på området!:D
ångrar? varför? inte direkt så att du fläkt ut dig... man ska vara stolt över sig och sin kropp, rakt på!:tummenupp
med det inte sagt att du ska lägga upp den, har full förståelse för om du tycker att det är för personligt/ett kapitel du helst vill glömma:)
däremot får du gärna ta nya och lite mer till tråden anpassade bilder ochlägga upp:tummenupp

Man ska ju inte ångra det man gjort bara det man inte gjort sägs det ju..

Hmm varför jag "ångrar" det, jo för att många dömmer en direkt innan dom lärt känna en... men ångrar inte de så mkt så jag vill ha det ogjort eller jo kanske vissa bilder...
haha nä nu får ni inte fler bilder från mig..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men sluta nu:gråta
Tjejbröst menade jag :fakta

:7peta :D

tror knappast att NÅGON tjej är så modig/korkad att hon slänger upp ett par bilder på sina pattar på ett så här mansfixerat forum. inte för att jag inte tror att det skulle uppskattas, och jag hoppas verkligen att majoriteten av folket här inte är så dumma och otacksamma att de skulle behandla en sådan vänlig gest med respektlöshet, men skulle du tillexempel flasha ballen på feministiskt initiativs forumsajt bara sådär?;)

tror ingen tjej vill hänga ut sig på det viset, framförallt inte här. risken är nog överhängande, tyvär, att hon skulle bli "märkt" som enkel och pm-bombad med skamliga förslag.

så hoppas du vidare, men du ska nog inte förvänta dig nåt:såjaponken

med det sagt:

fler bilder någon?:tuttar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:7peta :D

tror knappast att NÅGON tjej är så modig/korkad att hon slänger upp ett par bilder på sina pattar på ett så här mansfixerat forum. inte för att jag inte tror att det skulle uppskattas, och jag hoppas verkligen att majoriteten av folket här inte är så dumma och otacksamma att de skulle behandla en sådan vänlig gest med respektlöshet, men skulle du tillexempel flasha ballen på feministiskt initiativs forumsajt bara sådär?;)

tror ingen tjej vill hänga ut sig på det viset, framförallt inte här. risken är nog överhängande, tyvär, att hon skulle bli "märkt" som enkel och pm-bombad med skamliga förslag.

så hoppas du vidare, men du ska nog inte förvänta dig nåt:såjaponken

med det sagt:

fler bilder någon?:tuttar

eftersom detta är ett rikstäckande forum så kan BALLE tolkas på olika sätt, har ja för mig, eller? :D :D :D

Du får väl hoppas på morgondagen då, sprit gör ju under med skallen. :rolleyes:

ähh d orkar ja inte vänta på *smyger iväg till inkorgen* :p :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Man ska ju inte ångra det man gjort bara det man inte gjort sägs det ju..

Hmm varför jag "ångrar" det, jo för att många dömmer en direkt innan dom lärt känna en... men ångrar inte de så mkt så jag vill ha det ogjort eller jo kanske vissa bilder...
haha nä nu får ni inte fler bilder från mig..

sant.

tycker att det är synd att det finns folk som beter sig sådär. vem är de att döma? de har ingen aning om orsakerna bakom liknande bilder, och vad är det för övrigt för fel med det över huvud taget? verkar skumt att det ska vara fel att vara stolt över sin kropp och samtidigt visa upp med. sen så är väl tjejer lite extra utsatta på den punkten kan jag tänka... såg en slogan för ett tag sen: "män kan också vara horor!". innebörden var att man skiljer på sexualitet tjejer och killar emellan och att det är fel att göra det. liksom, varför är inte en kille som knullar runt slampig och billig om nu tjejer är det? nu gled jag väl visserligen ifrån ämnet lite, men jag ville ändå kommentera det då jag tyckte att den var ganska bra faktiskt...:D

inte ens om jag ber snällt?:D

eftersom detta är ett rikstäckande forum så kan BALLE tolkas på olika sätt, har ja för mig, eller? :D :D :D

förvisso, men om jag säger såhär då: balle i den benämningen att den inte delas av bägge könen:D

ähh d orkar ja inte vänta på *smyger iväg till inkorgen* :p :D

herregud... get a room...:D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
sant.

tycker att det är synd att det finns folk som beter sig sådär. vem är de att döma? de har ingen aning om orsakerna bakom liknande bilder, och vad är det för övrigt för fel med det över huvud taget? verkar skumt att det ska vara fel att vara stolt över sin kropp och samtidigt visa upp med. sen så är väl tjejer lite extra utsatta på den punkten kan jag tänka... såg en slogan för ett tag sen: "män kan också vara horor!". innebörden var att man skiljer på sexualitet tjejer och killar emellan och att det är fel att göra det. liksom, varför är inte en kille som knullar runt slampig och billig om nu tjejer är det? nu gled jag väl visserligen ifrån ämnet lite, men jag ville ändå kommentera det då jag tyckte att den var ganska bra faktiskt...:D

inte ens om jag ber snällt?:D

förvisso, men om jag säger såhär då: balle i den benämningen att den inte delas av bägge könen:D

herregud... get a room...:D

fniss......:D :D :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:drool inte varje dag man ser bröst man vill klämma på......:rofl :hihi

...:hihi

du är chey, du har fullt med bröst att klämma på när du vill!:mad: annat är det för oss killar...:( vi måste skaffa en flickvän som kan bidra med både bröst och tillåtelse att klämma...:gråta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S