Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
...:hihi

du är chey, du har fullt med bröst att klämma på när du vill!:mad: annat är det för oss killar...:( vi måste skaffa en flickvän som kan bidra med både bröst och tillåtelse att klämma...:gråta

meeh d e ju inte roligt o klämma på sina egan titts, ja pratar om fylliga, starka lite smått håriga bröst! :p HAHAHAHAHAHAHHA.......se den bilden framför er!!! ;) :D :D

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Hoj
En cross
Ingen annan verkar ju lägga in några bröst.
Jag får göra det själv.

vazmmtqg52dwiebez

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
meeh d e ju inte roligt o klämma på sina egan titts, ja pratar om fylliga, starka lite smått håriga bröst! :p HAHAHAHAHAHAHHA.......se den bilden framför er!!! ;) :D :D
botox..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
förresten börjar det bli lite väl mycket snack i förhållande till verkstad här (börjar ju likna tjejtråden:näsblod ), det får vi ta och göra något åt...:tuttar

Bifogat

• Imogen1.jpg
    Imogen1.jpg
    208.5 KB · Visningar: 466
  • jessica-jessica-biel-sexy-screensaversexy-free-screensavers.jpg
    jessica-jessica-biel-sexy-screensaversexy-free-screensavers.jpg
    14 KB · Visningar: 222
  • nereida_380x450_495421a.jpg
    nereida_380x450_495421a.jpg
    23.3 KB · Visningar: 233
  • sexy indian model.jpg
    sexy indian model.jpg
    123.4 KB · Visningar: 196
  • sexy_ayesha_takia235.jpg
    sexy_ayesha_takia235.jpg
    78.6 KB · Visningar: 232
  • Sexy_Eva_Mendes.jpg
    Sexy_Eva_Mendes.jpg
    154 KB · Visningar: 214
  • Sexy-Babydoll-Underwear-Lingerie-ZX9012-.jpg
    Sexy-Babydoll-Underwear-Lingerie-ZX9012-.jpg
    94.5 KB · Visningar: 197
  • SNN1703GX1-280_390734a.jpg
    SNN1703GX1-280_390734a.jpg
    18.2 KB · Visningar: 312

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du menar så här?

lindsay-chest-hair.jpg

fy fan för dig:gråta

Jag fick ju förhandstitt på samma bild ni fick idag. ;)

wahahaha:rofl ägd:fakta

jamen såna tycker inte jag är roliga ju!:hihi är väl mer eller mindre nöjd med mina egna, men inte fan klämmer jag på dem:näsblod

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
sant.

tycker att det är synd att det finns folk som beter sig sådär. vem är de att döma? de har ingen aning om orsakerna bakom liknande bilder, och vad är det för övrigt för fel med det över huvud taget? verkar skumt att det ska vara fel att vara stolt över sin kropp och samtidigt visa upp med. sen så är väl tjejer lite extra utsatta på den punkten kan jag tänka... såg en slogan för ett tag sen: "män kan också vara horor!". innebörden var att man skiljer på sexualitet tjejer och killar emellan och att det är fel att göra det. liksom, varför är inte en kille som knullar runt slampig och billig om nu tjejer är det? nu gled jag väl visserligen ifrån ämnet lite, men jag ville ändå kommentera det då jag tyckte att den var ganska bra faktiskt...:D

inte ens om jag ber snällt?:D

Dom har inget att döma, jo några bilde.. men man vet inte hur personen ifråga är för det..
Lika fel av killar isf, men folk kommer aldrig tycka att det är samma sak å det kommer aldrig att bli lika oavsett..
å klart att killar är lika "slampiga" som tjejer som knullar runt..

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
jamen såna tycker inte jag är roliga ju!:hihi är väl mer eller mindre nöjd med mina egna, men inte fan klämmer jag på dem:näsblod

Det händer att jag klämmer på mina egna :jisses

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Dom har inget att döma, jo några bilde.. men man vet inte hur personen ifråga är för det..
Lika fel av killar isf, men folk kommer aldrig tycka att det är samma sak å det kommer aldrig att bli lika oavsett..
å klart att killar är lika "slampiga" som tjejer som knullar runt..

my point exactly.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...