Glassen
Förbjud förbud!
inte varje dag man ser bröst man vill klämma på......
Jo
inte varje dag man ser bröst man vill klämma på......
Just ja, den skulle jag ju ta bort, innan den hamnar i fel händer.
...
du är chey, du har fullt med bröst att klämma på när du vill! annat är det för oss killar... vi måste skaffa en flickvän som kan bidra med både bröst och tillåtelse att klämma...
botox..meeh d e ju inte roligt o klämma på sina egan titts, ja pratar om fylliga, starka lite smått håriga bröst! HAHAHAHAHAHAHHA.......se den bilden framför er!!!
meeh d e ju inte roligt o klämma på sina egan titts, ja pratar om fylliga, starka lite smått håriga bröst! HAHAHAHAHAHAHHA.......se den bilden framför er!!!
Du menar så här?
Jag fick ju förhandstitt på samma bild ni fick idag.
meeh d e ju inte roligt o klämma på sina egan titts, ja pratar om fylliga, starka lite smått håriga bröst! HAHAHAHAHAHAHHA.......se den bilden framför er!!!
sant.
tycker att det är synd att det finns folk som beter sig sådär. vem är de att döma? de har ingen aning om orsakerna bakom liknande bilder, och vad är det för övrigt för fel med det över huvud taget? verkar skumt att det ska vara fel att vara stolt över sin kropp och samtidigt visa upp med. sen så är väl tjejer lite extra utsatta på den punkten kan jag tänka... såg en slogan för ett tag sen: "män kan också vara horor!". innebörden var att man skiljer på sexualitet tjejer och killar emellan och att det är fel att göra det. liksom, varför är inte en kille som knullar runt slampig och billig om nu tjejer är det? nu gled jag väl visserligen ifrån ämnet lite, men jag ville ändå kommentera det då jag tyckte att den var ganska bra faktiskt...
inte ens om jag ber snällt?
jamen såna tycker inte jag är roliga ju! är väl mer eller mindre nöjd med mina egna, men inte fan klämmer jag på dem
Dom har inget att döma, jo några bilde.. men man vet inte hur personen ifråga är för det..
Lika fel av killar isf, men folk kommer aldrig tycka att det är samma sak å det kommer aldrig att bli lika oavsett..
å klart att killar är lika "slampiga" som tjejer som knullar runt..
förutom brösten så hade hon jävligt snygg kropp......
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari