Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
3005769387.gif

Vafan Zebbe! Påstår du att hon är läcker där? :tummenner

:D

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Har vi återigen bytt fokus från de vackraste kvinnorna i världen till randombrudar från internet tagna med mobilkamera?

Inte klanka sig nu. Här är för er som gillar smågodis. Direkt från verkligheten. Money med solbrillor, femma från vänster.

0812181229621988590.jpg

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du vill ju bli dreggelkändis. Skillnaden är att du håller dig inom SH...

Eller?

det handlar om bilder! herregud! att vissa har så svårt att smälta det! no big deal at all! JAG föredrar att se folk som är verkliga än att se massa plast o åtstramande brudar, finns bevisligen killar som gillar det oxå. Föredrar att se killar från forumet i vad säger ni tjejer-tråden än massa modellbilder, det är tråkigt och sånt kan man se på tv varje dag.

Precis som du tycker om att dregla över alla kändis-bilder ni lägger upp tycker tjejer oxå om att se på fina killar. Skillnaden är bara att vi tycker det är trevligare o titta på någon som känns mer verklig.

Dom som gnäller är de killar som har flickvänner/fruar. Vet inte riktigt vad skillnaden är mellan att kolla på mina bilder o kolla på kändisbrudarna nakna, ingen av er kommer ändå varken träffa mig eller dom ni själva lägger upp. Är det mer känsligt för era brudar att ni kollar på någon som finns på forumet?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Dom som gnäller är de killar som har flickvänner/fruar. Vet inte riktigt vad skillnaden är mellan att kolla på mina bilder o kolla på kändisbrudarna nakna, ingen av er kommer ändå varken träffa mig eller dom ni själva lägger upp. Är det mer känsligt för era brudar att ni kollar på någon som finns på forumet?

Vafan, jag måste missat något... gift och gillar bilderna. :gnissla

Och vadå inte träffas... du har ju hotat med att komma upp och käka middag och snacka hoj jue. :confused: :näsblod

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
det handlar om bilder! herregud! att vissa har så svårt att smälta det! no big deal at all! JAG föredrar att se folk som är verkliga än att se massa plast o åtstramande brudar, finns bevisligen killar som gillar det oxå. Föredrar att se killar från forumet i vad säger ni tjejer-tråden än massa modellbilder, det är tråkigt och sånt kan man se på tv varje dag.

Precis som du tycker om att dregla över alla kändis-bilder ni lägger upp tycker tjejer oxå om att se på fina killar. Skillnaden är bara att vi tycker det är trevligare o titta på någon som känns mer verklig.

Jag har väl aldrig klagat på att du lägger upp bilder. Det är fritt fram och jag bryr mig föga. Det jag har konstaterat är att du vill bli dreggelkändis. På SH. Inget annat.

Och jag förstår inte varför killar (singlar som gifta eller bögar eller vafan som helst) lägger bilder på sig själva i den andra tråden heller... Det övergår mitt förstånd att chefer, eller vem fansomhelst ska kunna googla fram halvnakenstuffs på mig (eller dig)?

Dom som strippar framför kameran (kändisarna) får ju iallfall lite pengar för besfäret så att säga..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vafan, jag måste missat något... gift och gillar bilderna. :gnissla

Och vadå inte träffas... du har ju hotat med att komma upp och käka middag och snacka hoj jue. :confused: :näsblod

hahha du är väl den enda som inte rädd för att få spö av din fru! :D :D

här är många jag känner, o jag har inga problem att lära känna fler folk. men säg inte det högt, för då tror "dom där" att jag kommer ligga med alla för jag lägger ut halvnakna bilder på mig själv. ;)

shit, vilket i-landsproblem folk har här på forumet. :brinnerup

klart vi ska käka middag o snacka hoj! :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nej, det behöver inte jag heller, men hon ser ju ut som ett rävgryt i ansiktet på den bilden. :D

Bilden under var helt okej.

Vi kan väl komma överrens om att vi tycker olika. För jag tycker tvärtom :p

här är många jag känner, o jag har inga problem att lära känna fler folk. men säg inte det högt, för då tror "dom där" att jag kommer ligga med alla för jag lägger ut halvnakna bilder på mig själv. ;)

Jag känner på mig att jag är en av "dom där". Jag har väl aldrig heller sagt att du är lösaktig och knullar alla du träffar?

Jag har förundrat mig över meningen med att lägga ut halvnakna bilder på sig själv på ett hojforum? Mer än för att bli kvasi-kändis... I-landsproblemet är väl just det om man frågar mig...

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag har väl aldrig klagat på att du lägger upp bilder. Det är fritt fram och jag bryr mig föga. Det jag har konstaterat är att du vill bli dreggelkändis. På SH. Inget annat.

Och jag förstår inte varför killar (singlar som gifta eller bögar eller vafan som helst) lägger bilder på sig själva i den andra tråden heller... Det övergår mitt förstånd att chefer, eller vem fansomhelst ska kunna googla fram halvnakenstuffs på mig (eller dig)?

Dom som strippar framför kameran (kändisarna) får ju iallfall lite pengar för besfäret så att säga..

Okej, sorry! Inte meningen att hoppa på dig. :) Spelar väl ingen roll vad jag svarar på din kommentar om dreggelkändis, du har redan bildat dig en mening om mig och jag bryr mig inte speciellt mycket.

Okej, så du tror din chef hade brytt sig mer om att du lagt ut nakenbilder på dig själv på nätet än att du kör vårdslöst i trafiken osv? Vad jag gör på min fritid har inte något med mitt jobb att göra.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

En jävla tur att man tycker olika. Eller rättare sagt, att inte alla har lika bra smak som mig. :tungan

Men, ändå, ser hon inte ens liiiiite rälig ut på den bilden. Liiiite bara. Som en mager skrika. Utmärglad liksom, med streck runt munnen och grejer. Har aldrig gillat den där beniga, seniga, rynkiga looken hos tjejer(typ Sarah Jessica Parker). De ska vara mjuka jö! Fasta men mjuka.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Jag känner på mig att jag är en av "dom där". Jag har väl aldrig heller sagt att du är lösaktig och knullar alla du träffar?

Jag har förundrat mig över meningen med att lägga ut halvnakna bilder på sig själv på ett hojforum? Mer än för att bli kvasi-kändis... I-landsproblemet är väl just det om man frågar mig...

Svarade på det inlägget innan jag läste ditt, som sagt. Inte meningen att hoppa på dig.

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
hahha du är väl den enda som inte rädd för att få spö av din fru! :D :D

klart vi ska käka middag o snacka hoj! :tummenupp

Jag tycker det är trevligt att folk vågar bjuda på sig själva som du gör.
Sen om folk vill klaga så låt dom kolla på modellbilder och runka :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Inte klanka sig nu. Här är för er som gillar smågodis. Direkt från verkligheten. Money med solbrillor, femma från vänster.

0812181229621988590.jpg

hahahah men va fan!? ska ja ta d som något bra eller dåligt? :D :D :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Okej, sorry! Inte meningen att hoppa på dig. :) Spelar väl ingen roll vad jag svarar på din kommentar om dreggelkändis, du har redan bildat dig en mening om mig och jag bryr mig inte speciellt mycket.

Okej, så du tror din chef hade brytt sig mer om att du lagt ut nakenbilder på dig själv på nätet än att du kör vårdslöst i trafiken osv? Vad jag gör på min fritid har inte något med mitt jobb att göra.

Det är ok att du hoppar på mig, jag gillar att debattera/argumentera ;)

Jag har faktiskt 2 "meningar" om dig. Jag behåller hellre den första än den andra, osäkra som bilderna ger mig..

Chefen bryr sig. Var så säker.

Jag kör inte vårdslöst i trafiken :mattias. Jag åker skrotbilsrace och tävlar istället. :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom