Vafan Zebbe! Påstår du att hon är läcker där?
Har vi återigen bytt fokus från de vackraste kvinnorna i världen till randombrudar från internet tagna med mobilkamera?
Du vill ju bli dreggelkändis. Skillnaden är att du håller dig inom SH...
Eller?
Du vill ju bli dreggelkändis. Skillnaden är att du håller dig inom SH...
Eller?
Dom som gnäller är de killar som har flickvänner/fruar. Vet inte riktigt vad skillnaden är mellan att kolla på mina bilder o kolla på kändisbrudarna nakna, ingen av er kommer ändå varken träffa mig eller dom ni själva lägger upp. Är det mer känsligt för era brudar att ni kollar på någon som finns på forumet?
Jag behöver ingen avklädd sillisbrud för att tända. Inte ens avklädd bevisligen.
det handlar om bilder! herregud! att vissa har så svårt att smälta det! no big deal at all! JAG föredrar att se folk som är verkliga än att se massa plast o åtstramande brudar, finns bevisligen killar som gillar det oxå. Föredrar att se killar från forumet i vad säger ni tjejer-tråden än massa modellbilder, det är tråkigt och sånt kan man se på tv varje dag.
Precis som du tycker om att dregla över alla kändis-bilder ni lägger upp tycker tjejer oxå om att se på fina killar. Skillnaden är bara att vi tycker det är trevligare o titta på någon som känns mer verklig.
Dom som gnäller är de killar som har flickvänner/fruar. Vet inte riktigt vad skillnaden är mellan att kolla på mina bilder o kolla på kändisbrudarna nakna, ingen av er kommer ändå varken träffa mig eller dom ni själva lägger upp. Är det mer känsligt för era brudar att ni kollar på någon som finns på forumet?
Vafan, jag måste missat något... gift och gillar bilderna.
Och vadå inte träffas... du har ju hotat med att komma upp och käka middag och snacka hoj jue.
Nej, det behöver inte jag heller, men hon ser ju ut som ett rävgryt i ansiktet på den bilden.
Bilden under var helt okej.
här är många jag känner, o jag har inga problem att lära känna fler folk. men säg inte det högt, för då tror "dom där" att jag kommer ligga med alla för jag lägger ut halvnakna bilder på mig själv.
shit, vilket i-landsproblem folk har här på forumet.
Jag har väl aldrig klagat på att du lägger upp bilder. Det är fritt fram och jag bryr mig föga. Det jag har konstaterat är att du vill bli dreggelkändis. På SH. Inget annat.
Och jag förstår inte varför killar (singlar som gifta eller bögar eller vafan som helst) lägger bilder på sig själva i den andra tråden heller... Det övergår mitt förstånd att chefer, eller vem fansomhelst ska kunna googla fram halvnakenstuffs på mig (eller dig)?
Dom som strippar framför kameran (kändisarna) får ju iallfall lite pengar för besfäret så att säga..
Vi kan väl komma överrens om att vi tycker olika. För jag tycker tvärtom
Vi kan väl komma överrens om att vi tycker olika. För jag tycker tvärtom
Jag känner på mig att jag är en av "dom där". Jag har väl aldrig heller sagt att du är lösaktig och knullar alla du träffar?
Jag har förundrat mig över meningen med att lägga ut halvnakna bilder på sig själv på ett hojforum? Mer än för att bli kvasi-kändis... I-landsproblemet är väl just det om man frågar mig...
hahha du är väl den enda som inte rädd för att få spö av din fru!
här är många jag känner, o jag har inga problem att lära känna fler folk. men säg inte det högt, för då tror "dom där" att jag kommer ligga med alla för jag lägger ut halvnakna bilder på mig själv.
shit, vilket i-landsproblem folk har här på forumet.
klart vi ska käka middag o snacka hoj!
Inte klanka sig nu. Här är för er som gillar smågodis. Direkt från verkligheten. Money med solbrillor, femma från vänster.
Inte klanka sig nu. Här är för er som gillar smågodis. Direkt från verkligheten. Money med solbrillor, femma från vänster.
hahahah men va fan!? ska ja ta d som något bra eller dåligt?
Okej, sorry! Inte meningen att hoppa på dig. Spelar väl ingen roll vad jag svarar på din kommentar om dreggelkändis, du har redan bildat dig en mening om mig och jag bryr mig inte speciellt mycket.
Okej, så du tror din chef hade brytt sig mer om att du lagt ut nakenbilder på dig själv på nätet än att du kör vårdslöst i trafiken osv? Vad jag gör på min fritid har inte något med mitt jobb att göra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|