Du vill ju bli dreggelkändis. Skillnaden är att du håller dig inom SH...
Eller?
Men vafan, här är ett av dom få fruntimmerna som inte skämms över sig själv.
Men vad gör ni?
Du vill ju bli dreggelkändis. Skillnaden är att du håller dig inom SH...
Eller?
Tjafsa någon annan stans!
Vida Guerra igen
buhu....
tror nog det är du som är större attentionwhore som har ett väldigt stort behov av att hävda dig konstant i alla trådar o trycka ner folk hela tiden med din kassa attityd.
Jag kontrar med att fråga:
Är man tvungen att fläka ut sig på nätet för att vara ung? Jag gillar inte det förfallet som sker med oss unga rolleyes i internets släptåg. Inget är privat längre och ingen är onåbar.
Ge oss 2 generationer så klarar ingen att skaffa jobb, bete sig socialt och arbeta. Det är ju bättre att starta en modeblogg . Dom nya unga kommer bli värre än köttberget att försörja.
Damnit!
Du har ofta vettiga åsikter och så även denna gång så kan jag bara hålla med, du har så rätt
Det är inte riktigt mitt fel att du inte platsar bland de vackraste kvinnorna som står att finna. Inte heller rår jag för din brist på självinsikt, omdöme eller självkänsla.
Men vill du trots allt diskutera det med mig så fungerar PM funktionen alldeles utmärkt.
Jag gillar Money.
ja med...
Du är trasig, sök hjelp fiffan.Jag önskar att jag kunde med och lägga upp lite lättklädda bilder, bli dreggelkändis och sen på det dessutom få en hel hög med tjejer att sukta efter mig...
Fan vad jag hatar pussy-power ibland, det är en frustrerande känsla att hysa agg mot någon samtidigt som man mer än gärna vill ha henne naken i famnen, fyfan.
ja med...
tack! sorry, kameran på mobilen e inte så himla bra. O d går inte ta bilder på sig sjlv med systemkameran, så ni får nöja er med kass bildkvalié.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|