Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Dålig fart! Här är en puma. :tuttar

olivia-wilde-600x450.jpg

OW1000.jpg

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det får stå för dig. Smaken är som baken. Jag hade inte bangat att sätta henne en sekund...:D

:skrämd

iofs det hade väl räckt ett hål i väggen för dig......:D :blah

hahha sorry darlin, e på taskigt humör idag och min hund ligger o fiser bredvid mig, du vet gaserna......wwoooh.....:rofl

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
:skrämd

iofs det hade väl räckt ett hål i väggen för dig......:D :blah

hahha sorry darlin, e på taskigt humör idag och min hund ligger o fiser bredvid mig, du vet gaserna......wwoooh.....:rofl

Jag själv hade hellre valt ett hål i väggen än den där tjejen eller va det nu är för nått , skulle ju behövas en jävla massa lustiga tabletter för att kunna sexa med henne.....:näsblod

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag själv hade hellre valt ett hål i väggen än den där tjejen eller va det nu är för nått , skulle ju behövas en jävla massa lustiga tabletter för att kunna sexa med henne.....:näsblod

:D Tror inte det hjälper. Dessutom skulle jag tro det är praktiskt omöjligt då det mest troliga är att det vuxit ut en liten pillesnopp där istället. Men hon bänkar säkert mer än oss.:tummenupp

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
:D Tror inte det hjälper. Dessutom skulle jag tro det är praktiskt omöjligt då det mest troliga är att det vuxit ut en liten pillesnopp där istället. Men hon bänkar säkert mer än oss.:tummenupp
Hon bänkar förmodligen halva min släkt. Sicket monster, i ordets mest negativa betydelse :näsblod

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Hon har förmodligen rätt höga kroppsliga krav på de killar hon attraheras till, så som blekfet svensk är nog dumt att oroa sig i onödan.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hon har förmodligen rätt höga kroppsliga krav på de killar hon attraheras till, så som blekfet svensk är nog dumt att oroa sig i onödan.

motsatser dras till varann så man ska aldrig säga aldrig :rofl :D

"hon" hade säkert piskat den blekfeta svensken i form rätt fort....:D

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Tala för dig själv. Mulatter, latinas och annat mörkt exotiskt har alltid varit min specialitet. Fast jag gillar ju tjejer då.:tungan

Ah, sluta klanka ner på dig själv förresten. Åk till Cali så ska du få se hur mycket du får gratis av att vara svensk. Sen tycker jag inte du ser blekfet ut på dom bilder du visat. Det är bara i Sverige det är fult att vara svensk. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S