Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag bara driver med en del svenska killars ibland ngt naiva och narcissistiska själv-/världsbild.

Du vet när man sitter i T-banevagnen och de obekanta måttligt bildsköna straighta grabbarna som sitter med ölkassar på bänkarna bredvid plötsligt börjar hetsa upp sig över ngt de genom fönstret fått syn på på perrongen: "Fyfan för såna där asså, jag skulle typ aldrig ta i en sån med tång. Hahahaha" När man tittar ut ser man då kanske två unga bögkillar som går hand i hand.

Jag brukar då skratta åt mig själv i vetskapen om att det förmodligen inte skulle gå så bra ifall ngn av ölkassarne hypotetiskt skulle vända på saken och verkligen skulle gå in för att försöka dejta ngn ung trendängslig bögkille heller. De skulle inte ha en sportmössa med mindre än att helt uppgå i samma kultur: flascha runt på samma gym, skaffa likadan kropp, ha lika trendigt mediejobb, föredra samma trendiga resmål, kunna visa upp en lika hjärndöd studiolik lya, kunna visa upp lika docklika vänner osv osv.

Det är ju ingen slump att tom kronprinsessan träffade sitt märklo på trendgymmet.

Så som sagt, om man inte är ytterligt solvent behöver man ofta inte oroa sig för ofrivillig sex med människor som har den egna kroppen och det egna utseendet som främsta intresse om man inte själv ingår i samma grupp. Det var bara det jag menade. :D

Tala för dig själv. Mulatter, latinas och annat mörkt exotiskt har alltid varit min specialitet. Fast jag gillar ju tjejer då.:tungan

Ah, sluta klanka ner på dig själv förresten. Åk till Cali så ska du få se hur mycket du får gratis av att vara svensk. Sen tycker jag inte du ser blekfet ut på dom bilder du visat. Det är bara i Sverige det är fult att vara svensk. :)

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tror snarare att du hade blivit våldtagen av hennes enorma anabolaklitoris.

:rofl Förmodligen. Dom kan ju bli flera cm har man ju hört. I klass med min snale då.:banana

Jag bara driver med en del svenska killars ibland ngt naiva och narcissistiska själv-/världsbild.

Du vet när man sitter i T-banevagnen och de obekanta måttligt bildsköna straighta grabbarna som sitter med ölkassar på bänkarna bredvid plötsligt börjar hetsa upp sig över ngt de genom fönstret fått syn på på perrongen: "Fyfan för såna där asså, jag skulle typ aldrig ta i en sån med tång. Hahahaha" När man tittar ut ser man då kanske två unga bögkillar som går hand i hand.

Håller med dig. Killar har en förmåga att överskatta sitt eget utseende medan tjejer är tvärtom. Konstigt det där eftersom vilken tjej som helst i princip kan gå ut och skaffa sig ett ligg men även snygga killar med låga krav kan ha det svårt med det.

Men att det skulle vara nåt särskilt för svenska killar tror jag absolut inte. Jag får snarare en bild på amerikanska killar framför mig när du nämner det beteendet. Total noll stilkänsla men jävligt bräkiga och skrytsamma och gnäller på tjejers utseende.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Håller med dig. Killar har en förmåga att överskatta sitt eget utseende medan tjejer är tvärtom. Konstigt det där eftersom vilken tjej som helst i princip kan gå ut och skaffa sig ett ligg men även snygga killar med låga krav kan ha det svårt med det.

Jo den uppfattningen har jag också ofta fått.

mirror-image-perceptions.jpg

Men att det skulle vara nåt särskilt för svenska killar tror jag absolut inte. Jag får snarare en bild på amerikanska killar framför mig när du nämner det beteendet. Total noll stilkänsla men jävligt bräkiga och skrytsamma och gnäller på tjejers utseende.

Jo visst har jag märkt att skandinaver hålls för att vara snygga eller exotiska i en del andra delar av världen. I Sydney vart man bjuden på alla möjliga drinkar, klubbar och efterfester bara för att man var svensk. Det är nog mycket tack vare saker från Sverige som blivit kult i trendvärlden, Absolut Vodka, Abba, svenska modelltjejer osv

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jo den uppfattningen har jag också ofta fått.

mirror-image-perceptions.jpg

Jo visst har jag märkt att genetiska skandinaver hålls för att vara snygga eller exotiska i en del andra delar av världen. I Sydney vart man bjuden på alla möjliga drinkar, klubbar och efterfester bara för att man var svensk. Det är nog mycket tack vare saker från Sverige som blivit kult i trendvärlden, Absolut Vodka, Abba, svenska modelltjejer osv
O köttbullar. :)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Inte för o va jobbig nu men kolla NOGA på den bilden...är jue bara en brud dom "klonat"...men vem vet..det kan kanske va 11st enäggstvillingar...:va :gnissla
Läs mina citat igen "Svårt att möta flera samtidigt, en är nog max- ", "Fint "lag" " men fint att titta på igen.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det är inge fel på sångerskan Cristina Scabbia från lacuna coil heller:)

cristina-by-clay-patrick-mcbride.jpg

ScabbiaCristina.jpg

Johanna

Guest
1:a bilden på alessandra ambrosio är fin, men lite för stel och smal. inge charm. men den här bilden e rätt fin på henne här..

men däremot bilderna på adriana och mirandra kerr här är jätte fina. Inte så sexiga kläder men söta är dom och bra blick

Bifogat

• alessandra_ambrosio_bluebi_big.jpg
    alessandra_ambrosio_bluebi_big.jpg
    58.6 KB · Visningar: 398
  • miranda-kerr.jpg
    miranda-kerr.jpg
    90.1 KB · Visningar: 191
  • adrianalima.jpg
    adrianalima.jpg
    97.1 KB · Visningar: 169

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
1:a bilden på alessandra ambrosio är fin, men lite för stel och smal. inge charm. men den här bilden e rätt fin på henne här..

men däremot bilderna på adriana och mirandra kerr här är jätte fina. Inte så sexiga kläder men söta är dom och bra blick

Sista bilden såg hon ut som en billig porrskådis i ansiktet, annars håller jag med, på 2a bilden var hon riktigt snygg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S