Ja, nörd var rätta ordet när det gäller Manga... Jag funderade för någon kväll sedan vad det är för folk som kollar på skiten när jag råkade zappa förbi ZTV och de visade sånt där jävla skit. Jag trodde bara att det var överviktiga WoW-spelare med skägg och tomma pizzakartonger som kollade på det, ack så fel jag hade
Och nej, det är inte ok att tycka en seriefigur är sexig, inte ens om det är Lara Croft...
Hehe, jag håller faktiskt med dig, och WOW är verkligen en av dom värsta sakerna jag vet.
(men så kommer ordet "men" som rättsfärdigar allt ändå haha)
MEN... Ghost in the Shell är som en BRA hollywoodfilm och serie, mycket psykologi, action och problemlösningar (vilket visserligen hollywood brukar vara usla på... förutom hjärndöd/usel action...)
Låt säga att GitS-filmerna och serierna är mer som X-Files, Fringe och Over There i kombination
Och så måste man ju länka till bilder på "världens-snyggaste-ser-nästan-för-ung-ut-OCH-världens-snyggaste-MILF" - Gilmore Girls
Dom (karaktärerna iallafall hehe) ser ju så grymt SÖTA ut, inte modellsnygga, utan bättre, söta och trevliga och härliga och mysiga
(nej, just nu känner jag mig inte så jävla manliga efter att ha skrivit/erkänt det här inlägget hehe)