Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
de vågar jag inte. 5 min va dom uppe. men jag törs inte =P

Jag vet, jag har sett dom, men du var lite snål med tiden tycker jag. Tycker lätt att du var i klass med dendäringa Kelly Brook. Lite för påklätt men ändå fint. :) Ja fast tyvärr är du ju blond då..:tungan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
de vågar jag inte. 5 min va dom uppe. men jag törs inte =P

Det räcker om du pm'ar dem till mig så jag kan utöka min samling av lättklädda sporthoj-flickor :brynad Alla får givetvis en bild på mig tillbaka, med mycket hud...
Ej förhud dock

Johanna

Guest
Det räcker om du pm'ar dem till mig så jag kan utöka min samling av lättklädda sporthoj-flickor :brynad Alla får givetvis en bild på mig tillbaka, med mycket hud...
Ej förhud dock

hahaha de där hjälper inte. jag får redan super snygga bilder av en kille som är kul å som jag har träffat in real life... sååå njaaaa

Jag vet, jag har sett dom, men du var lite snål med tiden tycker jag. Tycker lätt att du var i klass med dendäringa Kelly Brook. Lite för påklätt men ändå fint. :) Ja fast tyvärr är du ju blond då..:tungan

hahah tack. jo kurvig är jag. mm men vad tror. tror du jag vågar slänga upp bilder på mig i små trosor här..neeeeaah

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Last edited:

Johanna

Guest
Fan, du hann ändra skön till kul innan jag hann göra mig rolig på din bekostnad. :huvet :D

Ja..?

hahahah. ja jag hann läsa de å...va, skön nej de där lät inte bra :tungan

och nej jag vågar inte de faktiskt. inge tros bilder på mig här inte. längsta skulle kunna tänka mig är bikini. men inte ens de vill jag nu heller

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hahaha de där hjälper inte. jag får redan super snygga bilder av en kille som är kul å som jag har träffat in real life... sååå njaaaa

Vad har han som inte jag har :mad: Bilder av dig möjligtvis, men jag menar utöver det :näsblod

Jag var lite sarkastisk mot de andra i tråden, jag vet vart man hittar lättklädda flickor på nätet om man är ute efter det...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
"Har lite mage"...
Menar du att hon har lite mer mage än vad som är norm? Helt normal kropp och inte tillstymmelse till "lite mage".

Och vad är exklusivt med en normal kropp?

Kan se dig dreggla över normala amerikanska kroppar :tungan

Johanna

Guest
Vad har han som inte jag har :mad: Bilder av dig möjligtvis, men jag menar utöver det :näsblod

Jag var lite sarkastisk mot de andra i tråden, jag vet vart man hittar lättklädda flickor på nätet om man är ute efter det...

oj wow vet du hur man hittar de....:va ; )

de säger jag inte. mer än att du inte har något.. vet ju inte ens vem du e :tungan

Och vad är exklusivt med en normal kropp?

Kan se dig dreggla över normala amerikanska kroppar :tungan

yeah yeah yeah. orkar inte svara på provocera inlägg längre:arsele

normalt e fint, inge exklusivt. men så e de. jag e normal

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
yeah yeah yeah. orkar inte svara på provocera inlägg längre:arsele

normalt e fint, inge exklusivt. men så e de. jag e normal

Inte för att vara sån, men jag quota inte dig så borde inte provocerat dig heller? :va

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag kontrar fantasin med "Major Motoko Kusanagi" :tuttar :tungan

*jag får ta och återkomma, bilderna vill inte laddas upp*

Jupps, det är rätt fint det, för att vara tecknat...
gits06.jpg

Grunden för min vänster arm... :D

Deunan Knute från Appleseed funkar också
bike-sm.jpg

Dock dåligt med bilder...

så.. Låt oss nu gå tillbaka till riktiga cheyer! :D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Håller med, real deal is the shit, men jag testar igen bara för att få skiten att fungera :D

*edit*

nehe *morr* får la hosta bilderna och länka istället...

Ghost_In_The_Shell-SAC-Wallpaper4.jpg

thaMajor3.jpg

Sådär, har nörden i mig fått wunka loss lite också :tungan :rofl

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja, nörd var rätta ordet när det gäller Manga... Jag funderade för någon kväll sedan vad det är för folk som kollar på skiten när jag råkade zappa förbi ZTV och de visade sånt där jävla skit. Jag trodde bara att det var överviktiga WoW-spelare med skägg och tomma pizzakartonger som kollade på det, ack så fel jag hade :D
Och nej, det är inte ok att tycka en seriefigur är sexig, inte ens om det är Lara Croft...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Ja, nörd var rätta ordet när det gäller Manga... Jag funderade för någon kväll sedan vad det är för folk som kollar på skiten när jag råkade zappa förbi ZTV och de visade sånt där jävla skit. Jag trodde bara att det var överviktiga WoW-spelare med skägg och tomma pizzakartonger som kollade på det, ack så fel jag hade :D
Och nej, det är inte ok att tycka en seriefigur är sexig, inte ens om det är Lara Croft...

Hehe, jag håller faktiskt med dig, och WOW är verkligen en av dom värsta sakerna jag vet.

(men så kommer ordet "men" som rättsfärdigar allt ändå haha)

MEN... Ghost in the Shell är som en BRA hollywoodfilm och serie, mycket psykologi, action och problemlösningar (vilket visserligen hollywood brukar vara usla på... förutom hjärndöd/usel action...)
Låt säga att GitS-filmerna och serierna är mer som X-Files, Fringe och Over There i kombination :D

Och så måste man ju länka till bilder på "världens-snyggaste-ser-nästan-för-ung-ut-OCH-världens-snyggaste-MILF" - Gilmore Girls :D

2399448.jpg

alexis_bledel_gilmore_girls.jpg

0000034448_20061020202712.jpg

Dom (karaktärerna iallafall hehe) ser ju så grymt SÖTA ut, inte modellsnygga, utan bättre, söta och trevliga och härliga och mysiga

(nej, just nu känner jag mig inte så jävla manliga efter att ha skrivit/erkänt det här inlägget hehe)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S