Och nej, det är inte ok att tycka en seriefigur är sexig, inte ens om det är Lara Croft...
mjaa, lara croft? hon är långt ned på listan...då är jessica rabbit snyggare. dessutom är det ok att tycka vem eller vad som helst vara snyggt...
Och nej, det är inte ok att tycka en seriefigur är sexig, inte ens om det är Lara Croft...
Dom (karaktärerna iallafall hehe) ser ju så grymt SÖTA ut, inte modellsnygga, utan bättre, söta och trevliga och härliga och mysiga
(nej, just nu känner jag mig inte så jävla manliga efter att ha skrivit/erkänt det här inlägget hehe)
Den här tråden har ballat ut.. Från att ha varit helt grym så har den övergått till att handla om tecknade och jordnära tjejer.
Kan någon vara snäll och rädda tråden NU!!
Den här tråden har ballat ut.. Från att ha varit helt grym så har den övergått till att handla om tecknade och jordnära tjejer.
Kan någon vara snäll och rädda tråden NU!!
Vem är det som är snusktanten på SH? Skyll på min mor och brevbäraren att jag ser ut som jag gör.Stackars pojkar och gubbar, låter som folk här på sh får alldeles för lite sex. Fantasifigurer, anoreximodeller och djur....usch....stackars killar.....ni får ta ett stadigt tag om era fruar/flickvänner och ge dom ett ordentligt pök!
Och ni som inte har fruar/flickvänner, ja då måste ni va jätte fula....... *skoja*
Vem är det som är snusktanten på SH? Skyll på min mor och brevbäraren att jag ser ut som jag gör.
Och ni som inte har fruar/flickvänner, ja då måste ni va jätte fula....... *skoja*
kan bjuda på en inoljad osminkad thailandbild från ett par år bakåt.....mer verkligt än så här kan det inte bli......
tror nog du redan har en fruga, annars så finns det säkert nån ful flicka som vill ha dig!
annars kan ja säkert ge dig en kram på mässan o en klapp på gumpen......får ju offra mig lite för dom mindre snygga......
You still love me in the morning?????
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |