Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har ni tröttnat ännu eller ska jag fortsätta? Jag fortsätter:tummenupp

8aecb6421638fe9cec0f4eb9767d10eb.jpgauburn-beautiful-blue-eyes-freckles-ginger-girl-Favim.com-105447.jpgBEAUTIFUL REDHEAD Wallpaper__yvt2.jpgbeautiful,ginger,girl,hayley,williams,red,hair,redhead,woman-6c57144672eeb50956667eb9ec83c0c6_m.jpgbeautiful,ginger,girl,red,hair,redhead,woman-977972e8500a5834c2b62bc5ce5d0e30_h_large.jpgbeautiful_ginger_by_clalle-d4musva.jpgFavim.com-24684.jpgginger1.jpg

Jag kan inte få nog, they be makin' me crazy!:banana :tuttar :kär

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bara några till:
images.jpgtumblr_kwoxpcE1Jg1qzcapto1_500_large.jpgtumblr_ltoacu4YNt1qdzlu6o1_1280.jpgtumblr_luvfj7QZdS1r0ezkao1_500.jpgtumblr_m5kbg7iAQG1rv1le8o1_400.jpgtumblr_m89uw3pwrt1qbj5ibo1_500.jpgwoman,eyes,girl,portrait,redhead,beautiful-b73add9b8185a9a83e0b5dcc27e15f08_h.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bara några till:

Alltså, bushen.. Färgat rött hår = fint, naturligt morotsfärgat = för jävligt... Alla rödhåriga människor har genomskinlig hud och blir som kokta kräftor så fort solen touchar de. Blä!

Lägger ett litet bidrag när jag ändå är igång!

DSC_0237.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Alltså, bushen.. Färgat rött hår = fint, naturligt morotsfärgat = för jävligt... Alla rödhåriga människor har genomskinlig hud och blir som kokta kräftor så fort solen touchar de. Blä!

Lägger ett litet bidrag när jag ändå är igång!

View attachment 380850

Du får ett stort gilla för din bild:tummenupp men resten håller jag inte med om, tycker naturligt rött och fräknar är något av det sötaste som finns!:kär om de är lite bleka gör mig inget, detr jag ju själv :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Menar du att redheads inte ska gå utanför dörren om solen råkar titta fram? :va

Jag tror att det är det han säger men inte det han menar...:rolleyes: :D

Men har man nu en naturlig fallenhet för att bli väldigt solbränd (dvs röd) så kan det ju kanske vara en idé att vara lite försiktig i solen, använda solskydd etc :) Tror nog att många redheads har lite extra koll på det där, iallafall de som är så bleka som du säger ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tror att det är det han säger men inte det han menar...:rolleyes: :D

Men har man nu en naturlig fallenhet för att bli väldigt solbränd (dvs röd) så kan det ju kanske vara en idé att vara lite försiktig i solen, använda solskydd etc :) Tror nog att många redheads har lite extra koll på det där, iallafall de som är så bleka som du säger ;)

Känner bara ett par stycken, men de är genomskinliga! :D Med morotsfärgat hår. Jag gillar verkligen inte det...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Känner bara ett par stycken, men de är genomskinliga! :D Med morotsfärgat hår. Jag gillar verkligen inte det...

Har någon av dem lite fräknar (och är tjej såklart)? Presentera mig för dem? :D Haha, det är helt ok för mig om vi har skilda åsikter där ;) Jag tycker att det är väldigt sött på något vis, vet inte riktigt varför men morotsrött hår, fräknar och ett par djupblå eller gröna ögon så smälter jag som smör i solen...:D Inte så att jag skulle vilja ha en sån som flickvän om hon vore helt blåst i övrigt, men det är definitivt den typen av utseende som skulle få mig att stanna upp, titta och tappa talförmågan:D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
De är upptagna bägge två. SH-tjejer, för övrigt. ;)

Slutspammat.

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Redheads: Vackra att se på men mindre lätt att vara gift med en (talar av 5+ års erfarenhet)...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Redheads: Vackra att se på men mindre lätt att vara gift med en (talar av 5+ års erfarenhet)...

Du menar alltså på fullt allvar att redheads skulle vara svårare att leva med än andra kvinnor?:va Varför? För att andra män stirrar på din vackra flicka när ni är ute på stan eller? :D

Har svårt att tänka mig att samvarokapaciteten skulle påverkas negativt av rött hår, men upplys mig gärna :) Jag kommer fortsätta älska redheads ändå:banana

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Har någon av dem lite fräknar (och är tjej såklart)? Presentera mig för dem? :D Haha, det är helt ok för mig om vi har skilda åsikter där ;) Jag tycker att det är väldigt sött på något vis, vet inte riktigt varför men morotsrött hår, fräknar och ett par djupblå eller gröna ögon så smälter jag som smör i solen...:D Inte så att jag skulle vilja ha en sån som flickvän om hon vore helt blåst i övrigt, men det är definitivt den typen av utseende som skulle få mig att stanna upp, titta och tappa talförmågan:D

Onanerade du till Pippi när du var liten?
Försöker inte vara dum utan undrar seriöst :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Onanerade du till Pippi när du var liten?
Försöker inte vara dum utan undrar seriöst :)

Haha, nej :D Redheads är något jag fattat tycke för på senare år :D

När jag kollade på pippi var jag fan inte ens i närheten av onanigammal, brydde mig inte ett skit om hennes hårfärg där och då :D

Edit: Fas nu när du säger det, jag minns att när jag var liten och kollade på de där gamla filmerna så var det en som stack ut, annan skådis, andra miljöer och dessutom dubbad från något annat språk... Vill minnas att skådisen i den var ganska söt...:va Här ska forskas!

Edit två: Hittat! Det är tydligen en amerikansk film om Pippi, skådespelerskan heter Tami Erin och både var och är helt klart fapable!:kär
http://www.joblo.com/hollywood-cele...ow-pippi-longstocking-tami-erin&order=popular

Last edited:

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Du menar alltså på fullt allvar att redheads skulle vara svårare att leva med än andra kvinnor?:va Varför? För att andra män stirrar på din vackra flicka när ni är ute på stan eller? :D

Har svårt att tänka mig att samvarokapaciteten skulle påverkas negativt av rött hår, men upplys mig gärna :) Jag kommer fortsätta älska redheads ändå:banana

Skojar du?
Eldigt temprament.... som satan.
Till & med Italienskorna ligger i lä (OM det nu inte är en rödhårig Italienska jajjk:hihi)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Skojar du?
Eldigt temprament.... som satan.
Till & med Italienskorna ligger i lä (OM det nu inte är en rödhårig Italienska jajjk:hihi)

Jag tror knappast att den egenskapen sitter i håret ;) Finns säkert lugna och stillsamma redheads också. Jag har träffat två som åtminstone verkade vara det, men jag har förvisso inte direkt levt ihop med dem utan bara gått i samma klass :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar