Alltså, bushen.. Färgat rött hår = fint, naturligt morotsfärgat = för jävligt... Alla rödhåriga människor har genomskinlig hud och blir som kokta kräftor så fort solen touchar de. Blä!
Lägger ett litet bidrag när jag ändå är igång!
View attachment 380850
Varför skulle du ha dom i solen?Alltså, bushen.. Färgat rött hår = fint, naturligt morotsfärgat = för jävligt... Alla rödhåriga människor har genomskinlig hud och blir som kokta kräftor så fort solen touchar de. Blä!
Lägger ett litet bidrag när jag ändå är igång!
View attachment 380850
Varför skulle du ha dom i solen?
Menar du att redheads inte ska gå utanför dörren om solen råkar titta fram?
Jag tror att det är det han säger men inte det han menar...
Men har man nu en naturlig fallenhet för att bli väldigt solbränd (dvs röd) så kan det ju kanske vara en idé att vara lite försiktig i solen, använda solskydd etc Tror nog att många redheads har lite extra koll på det där, iallafall de som är så bleka som du säger
Känner bara ett par stycken, men de är genomskinliga! Med morotsfärgat hår. Jag gillar verkligen inte det...
Menar du att redheads inte ska gå utanför dörren om solen råkar titta fram?
Redheads: Vackra att se på men mindre lätt att vara gift med en (talar av 5+ års erfarenhet)...
Redheads: Vackra att se på men mindre lätt att vara gift med en (talar av 5+ års erfarenhet)...
Har någon av dem lite fräknar (och är tjej såklart)? Presentera mig för dem? Haha, det är helt ok för mig om vi har skilda åsikter där Jag tycker att det är väldigt sött på något vis, vet inte riktigt varför men morotsrött hår, fräknar och ett par djupblå eller gröna ögon så smälter jag som smör i solen... Inte så att jag skulle vilja ha en sån som flickvän om hon vore helt blåst i övrigt, men det är definitivt den typen av utseende som skulle få mig att stanna upp, titta och tappa talförmågan
Onanerade du till Pippi när du var liten?
Försöker inte vara dum utan undrar seriöst
Du menar alltså på fullt allvar att redheads skulle vara svårare att leva med än andra kvinnor? Varför? För att andra män stirrar på din vackra flicka när ni är ute på stan eller?
Har svårt att tänka mig att samvarokapaciteten skulle påverkas negativt av rött hår, men upplys mig gärna Jag kommer fortsätta älska redheads ändå
Skojar du?
Eldigt temprament.... som satan.
Till & med Italienskorna ligger i lä (OM det nu inte är en rödhårig Italienska jajjk)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|