Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
tumblr_me5oe4VZ3C1qk0iwbo1_500.jpg

tumblr_mj778nLfZk1r3o9kgo1_500.jpg

tumblr_mi19f66yp21s2pj6do1_500.jpg

tumblr_lv3mypK8ot1qhnb91o1_500.jpg

tumblr_mhiomfByss1rzb0veo1_500.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Det där var väl ändå en ovanligt dum kommentar? Det är för det första ganska elakt mot swish, eftersom du antyder att ingen man med korrekt syn kan tycka att hon är snygg. Och det när hon är hygglig och bjuder på sig själv, till vissas glädje (och dem sabbar du också för eftersom swis antagligen inte blir vidare sugen på att bjuda till något mer). För det andra kritiserar du min smak, och den ska väl ändå du skita fullständigt i? Det är inte direkt så att jag utbrister "Ööh, skaffa glasögon för fan!" varenda gång du lägger upp något manhaftigt jävla fruntimmer med synliga ådror och muskler som schwarzenegger, trots att jag personligen tycker att muskelbyggarkvinnor inte är något vidare snygga rent generellt? Och jag går verkligen inte och säger det till/inför tjejen i fråga... Så nej, det där kan ha varit något av det dummare jag sett dig skriva. Det är i de här lägena det behövs en ogilla-knapp :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Även om det inte faller dig i smaken så kan du ju åtminstone visa god uppfostran genom att tänka innan du skriver något?
Nu tycker jag ju förvisso att kommentaren var kul i sig men det finns en motpart som förvisso säkerligen skiter i just din åsikt men som ändå kan ta illa upp. Mobbning är aldrig ok...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Mobbning är aldrig ok...

Har svårt att se det som mobbning.

Lägger man ut lättklädda bilder på sig själv måste man faktiskt räkna med kommentarer. Det är helt enkelt inte svårare än så. Lektion 1 i "Internetskolan" är att inte ta saker på allt för stort allvar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har svårt att se det som mobbning.

Lägger man ut lättklädda bilder på sig själv måste man faktiskt räkna med kommentarer. Det är helt enkelt inte svårare än så. Lektion 1 i "Internetskolan" är att inte ta saker på allt för stort allvar.

Ok då, men då kan man ju som sagt kanske vara tyst istället. Det kan ju som sagt finnas folk som tar illa vid sig, det tycker inte jag är schysst åtminstone. Om inte personen i sig har förtjänat det.
Man "måste" inte räkna med nedsättande kommentarer, inte i min värld åtminstone.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Man "måste" inte räkna med nedsättande kommentarer, inte i min värld åtminstone.

Man borde inte behöva det iallafall, folk kunde ju bara vara vänliga och behandla varandra med respekt... Men tja, en del mår kanske bättre av att få andra att må sämre. Vad vet jag, jag har aldrig känt det behovet.

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Tycker ursäkter och vidare diskussioner tas via PM eller liknande med de berörda parterna eller i en ny tråd......här vill vi se endast brudar för detta tjafs får även den mest sugna att slakna.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alltså, bushen.. Färgat rött hår = fint, naturligt morotsfärgat = för jävligt... Alla rödhåriga människor har genomskinlig hud och blir som kokta kräftor så fort solen touchar de. Blä!

Det där stämmer nog in på kanske 80-90% av alla rödhåriga men dock inte alla. Jag och min syrra tex är rödhåriga och blir knallbruna i solen. Vi blir oftast brunare än många andra svenskar oavsett hårfärg. :mattias :fakta

ImageUploadedByTapatalk1363337628.994287.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337647.215885.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337663.316471.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337676.476149.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337730.367227.jpg

Jag håller dock med om att det inte är snyggt att vara rödhårig när man är sådär genomskinligt blek o blir grisröd i solen. Det skär sig illa. :)

ImageUploadedByTapatalk1363337692.120130.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337703.051940.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363337714.571624.jpg

Onanerade du till Pippi när du var liten?
Försöker inte vara dum utan undrar seriöst :)

:eek:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...