Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
fräknig o helt naket ansikte :tummenupp

Bifogat

• 080722 003.JPG
    080722 003.JPG
    216.8 KB · Visningar: 540

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
yay jag vet vad som passar att säga till damer:)

Men är när ska man själv få en komplimang förutom "det är bra att du vågar lägga upp en bild!"?:huvet

Naaw, du är jätteee söööööt!!! Fast du inte är min stil riktigt plus att du är barnrumpa. :hihi :hihi

Du är söt!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Naaw, du är jätteee söööööt!!! Fast du inte är min stil riktigt plus att du är barnrumpa. :hihi :hihi

Du är söt!
hetast i stan hade ju vart lite fränare men jag lär väll förbli.. "söt".. till och med lammkött hade vart coolare:tungan sen största barnrumpan här om någon är väll du! vem startade snusktråden egentligen?:hihi :rofl

Haha, men no worries! jag känner inte att jag lider av någon internet-crush på dig, så jag det gör inget att jag inte är din stil. Sen verkar ändå bara de flesta tjejer härs "stil", killar som är snaggade och tatueringar över hela kroppen:rolleyes: och det är ju inte "min" stil;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hetast i stan hade ju vart lite fränare men jag lär väll förbli.. "söt".. till och med lammkött hade vart coolare:tungan sen största barnrumpan här om någon är väll du! vem startade snusktråden egentligen?:hihi :rofl

Haha, men no worries! jag känner inte att jag lider av någon internet-crush på dig, så jag det gör inget att jag inte är din stil. Sen verkar ändå bara de flesta tjejer härs "stil", killar som är snaggade och tatueringar över hela kroppen:rolleyes: och det är ju inte "min" stil;)

det är väl inget barnsligt med att starta en snusktråd? snuskprat hör väl till den vuxna världen?
hahah ja e inte barnslig, ja har bara väldigt bra kontakt med barnet inom mig. :tummenupp

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
det är väl inget barnsligt med att starta en snusktråd? snuskprat hör väl till den vuxna världen?
hahah ja e inte barnslig, ja har bara väldigt bra kontakt med barnet inom mig. :tummenupp

ah, det är ju en relativ grej vad barnslig är isf, försökte bara se det ur en typ allmän synvinkel, har egentligen inget emot snusktråden.. men nevermind! fine om jag är bandslig, jag är rockare.. vi är kända för att ha långt hår, dricker öl men är som småbarn! jag kommer nog aldrig komma ifrån att jag är just det!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Bifogat

• DSC00272.JPG
    DSC00272.JPG
    183.7 KB · Visningar: 286
  • DSC00010mindre.JPG
    DSC00010mindre.JPG
    117.2 KB · Visningar: 286
  • Jag 019mindre.JPG
    Jag 019mindre.JPG
    103.5 KB · Visningar: 325
  • n694465530_975890_1345.jpg
    n694465530_975890_1345.jpg
    118 KB · Visningar: 470

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Money, jag har en sån asball bild på dig från bowlingen! Snälla, snälla, kan jag inte få lägga upp den? :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...