Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Money, jag har en sån asball bild på dig från bowlingen! Snälla, snälla, kan jag inte få lägga upp den? :D

NEJ!!! jag måste se den först isf! har inget emot balla bilder men ja ska inte se ut som en dork.....:hihi skicka i ett pm sen säger ja om du får lägga ut elle inte. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
All cred!

Vill verkligen ge all cred till alla modiga brudar här inne. :)

Aldrig fel att få kika på lite rikiga rövar. :tungan

MC Doktorn

Guest
Söker mums mums :3freak

Svar till

Nitar och Läder

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
betyget blir "söt" ... för att uppgraderas till betyget "sexig" kräver jag lite rufsigt hår och en blick som påminner om en lejonhona som ska kasta sig på ett försvarslöst byte :tummenupp

hahhah såna har ja osså! ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Visa doningarna så får du popcorn !:D

Haha, bara för att jag är blond är jag inte easy. Jag har egna popcorn god damn it. :hihi

Låg precis & kollade igenom lite bilder i kameran och jag hittade faktiskt en som är lite cool...men den är suddig..kanske därför jag tycker att den är frän. :yoparty

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, bara för att jag är blond är jag inte easy. Jag har egna popcorn god damn it. :hihi

Låg precis & kollade igenom lite bilder i kameran och jag hittade faktiskt en som är lite cool...men den är suddig..kanske därför jag tycker att den är frän. :yoparty

:kär

söt hatt btw:)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Ha ha har inte sagt att du är easy, jag gör vad som helst för popcorn !:bladder

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Tackar, jag älskar hattar. :pannkyss

Ha ha har inte sagt att du är easy, jag gör vad som helst för popcorn !:bladder

Alltså är det du som är easy? :banana

Du skulle fan sagt chocklad istället! det brukar många tjejer gillar mer isf:D

Choklad går inte hem här, eller jo det finns en sort som jag är svag för...finns bara att köpa i Täby centrum vad jag vet och det är värt varenda mil att åka dit, för den knullar verkligen i munnen och hela vägen ner i magen. :slicka

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tackar, jag älskar hattar. :pannkyss

Choklad går inte hem här, eller jo det finns en sort som jag är svag för...finns bara att köpa i Täby centrum vad jag vet och det är värt varenda mil att åka dit, för den knullar verkligen i munnen och hela vägen ner i magen. :slicka

varsågod:)

blir jävligt nyfiken på den där chockladen! vad heter den? gillar inte chocklad annars heller.. bara den varma dryck varianten.. speciellt den man kan få på den enda coffeycup som finns kvar i stan, på centralstationen!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
varsågod:)

blir jävligt nyfiken på den där chockladen! vad heter den? gillar inte chocklad annars heller.. bara den varma dryck varianten.. speciellt den man kan få på den enda coffeycup som finns kvar i stan, på centralstationen!

Saken är den att jag inte vet vad den heter, men den finns i en godisaffär på nedre planet i Täby centrum. Den finns längst in i butike och är totalt jävla svindyr. Finns kanske max tio olika smaker, varav den vita chokladen med nån smörkolanougataktigt har gett mig många ljuvliga stunder. :tungan Brukar glatt skutta därifrån med en påse på mellan 100 & 200 kronor och för det får man väl kanske en sådär 30-45 bitar. Dock så brukar jag inte ens ta en hel bit åt gången utan dela med mig. Usch hur ska jag nu kunna sova, nu kommer jag ju ligga och tänka på att få stoppa de i munnen hela natten. :huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S