inte party bild. men men
sh*t vad uttråkad man är!!!!
Såg bättre ut med mindre synligt smink.
Last edited:
inte party bild. men men
sh*t vad uttråkad man är!!!!
Du smörar för mycket för att få ligga.
Såg bättre, med mindre synligt smink.
japp, håller med switchan. är den liten o skrynklig går det bra bakifrån. är det andra bullar så går det bra framifrån......
men en bikini bild kan jag bjuda på...
nöjda?.....
Nöjda?
Haha, bara för att jag är blond är jag inte easy. Jag har egna popcorn god damn it.
Låg precis & kollade igenom lite bilder i kameran och jag hittade faktiskt en som är lite cool...men den är suddig..kanske därför jag tycker att den är frän.
Lite påklätt känns det...
OJ OJ OJ! Här har det hänt grejer under natten. Tur att man kan komma ikapp allt nu under arbetsdagen.
Era föräldrar måste vara så stolta över er som lägger upp lättklädda bilder på en motorcykelsajt.
Jag vet att jag skulle bli helt utom mig av lycka* om min 20-nåntingåriga dotter skulle göra det. Det här är inget slutet sällskap, tänk på att era bilder kan komma att vara runkmaterial i åratal framöver. Fast det kanske var hela idén med det?
*här var jag sarkastisk, for the hard of thinking.
Jo, det är värre med småteens iofs. Men hur tänkte de här vuxna tjejerna till då? Hur tänkte dom överhuvudtaget? "Jag lägger upp en bild här, då får jag respekt för mitt intellekt och mina övriga förmågor. Plus att det är najs när killar rullar skinn till mina bilder. Min kille blir nog inte sur heller."Dem som lagt upp bilder här är vuxna människor. Dem du kanske tänker på är 14 åriga tjejer som inte riktigt tänker till före dem lägger ut bilder på diverse communitysites.
Sen skulle jag väl sätta mina slantar på att dem som vill hitta lättklädda tjejer/killar går in på andra sidor.
Finns ju i alla fall minst 15 porrsidor på internet.*
* här var jag sarkastisk
Den här sajten är ju lika publik som Resedagboken, Pixbox, Facebook (till viss del) etc.
Så för att titta på motsvarande.
Om jag lägger upp sexiga bilder på mig och det visar sig att en massa tjejer tittar på bilderna och fantiserar om hur det skulle vara att bli knullad av mig... hur känns det för mig?
Hmmmm, I say... Motherfucking awesome!!
Det betyder ju ändå inte att jag kommer att låta dem ha sex med mig juh...
Era föräldrar måste vara så stolta över er som lägger upp lättklädda bilder på en motorcykelsajt.
Jag vet att jag skulle bli helt utom mig av lycka* om min 20-nåntingåriga dotter skulle göra det. Det här är inget slutet sällskap, tänk på att era bilder kan komma att vara runkmaterial i åratal framöver. Fast det kanske var hela idén med det?
Jo, det är värre med småteens iofs. Men hur tänkte de här vuxna tjejerna till då? Hur tänkte dom överhuvudtaget? "Jag lägger upp en bild här, då får jag respekt för mitt intellekt och mina övriga förmågor. Plus att det är najs när killar rullar skinn till mina bilder. Min kille blir nog inte sur heller."
Lättklädda bilder tycker inte jag hör hemma här, oavsett ålder på den avbildade.
Förvisso. Men här räcker det med att skriva en väldigt neutral "jag är ny"-tråd för att få PM-inboxen full om man är tjej. Varför i hela friden ska man ta till det tunga artilleriet då? Om de här bilderna inte räcker, vad är nästa steg? Full-on pussy?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|