Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Men bevisligen lockade den ju dig tillräckligt för att gå in och läsa hela tråden..

Hörru du....jag är en sån person som lockas av det morbida, jag kör sakta förbi en olycka också..bara för att se, samma sak med människor, kan inte låta bli att kika när folk gör bort sig totalt på fyllan, eller som här, lägger ut bild på sig själv, naken i duschen...eller halvporriga "kåta Svenska hemmafruar" bilder tagna i ett dunkelt förortsbadrum....
:gnissla
Det är för bra att missa, & det är för lustigt/tragiskt att det hamnar här...

Men kör på! :tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hörru du....jag är en sån person som lockas av det morbida, jag kör sakta förbi en olycka också..bara för att se, samma sak med människor, kan inte låta bli att kika när folk gör bort sig totalt på fyllan, eller som här, lägger ut bild på sig själv, naken i duschen...eller halvporriga "kåta Svenska hemmafruar" bilder tagna i ett dunkelt förortsbadrum....

Copy/Phaste på det !:tummenupp

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6

Jag är av exakt samma åsikt som du. Därför är det väl väldigt synd att inte uppmuntra trådens framtid. Den har hur mycket potential som helst!

Att det sedan inte hör hemma på Sporthoj är väl en sak, men hade man enbart hållt diskussionerna till hojar hade detta forumet inte varit så kul heller.

Hade man inte saknat trådar som t.ex. "Avliva fisk?" och "Ditt värsta fylleminne?"

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sånt är livsfarligt... förutsätter att ingen svartsjuka finns, annars kan det gå helt åt h..te

Förstår dock inte varför killen skulle bli svartsjuk för att någon ser hans tjej lite lättklädd? Det är ju inte direkt så att hon går och knu**ar någon annan bara för att hon visar en halv tutte eller en röv.
Sen har jag fått för mig att alla killar ändå tror att ALLA andra killar vill sätta på deras brud. Jag tror att alla mina killar (ex) har sagt samma sak att ALLA killar är ute efter att sätta på dig. Personligen så är jag helt övertygad om att det är skitsnack och något som de fått för sig så jag brukar kontra med, -Jaha så då vill du :censored ALLA tjejer du ser? Ursäkta svordomarna. :whip

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Förstår dock inte varför killen skulle bli svartsjuk för att någon ser hans tjej lite lättklädd? Det är ju inte direkt så att hon går och knu**ar någon annan bara för att hon visar en halv tutte eller en röv.
Sen har jag fått för mig att alla killar ändå tror att ALLA andra killar vill sätta på deras brud. Jag tror att alla mina killar (ex) har sagt samma sak att ALLA killar är ute efter att sätta på dig. Personligen så är jag helt övertygad om att det är skitsnack och något som de fått för sig så jag brukar kontra med, -Jaha så då vill du :censored ALLA tjejer du ser? Ursäkta svordomarna. :whip

Jag förstår hur du tänker och håller med till en viss del, men om killen jag var tillsammans med skulle lägga ut lättklädda bilder på sig själv, flörta lite och en del tjejer berömmer och flörtar tillbaka. Så skulle jag inte uppskatta det så himla mycket. Visst är det väl trevligt om andra tycker att min kille ser het ut, men ändå.. Flörtandet är från min sida som sagt inte uppskattande. Men det är bara min personliga åsikt :) Kanske har en gammalmodig syn på saker

Queen

Guest

Det handlar nog snarare om självrespekt, än om vad alla andra ska tycka och säga.
Personligen struntar jag totalt i vad folk tycker om mig, jag gör och säger det jag känner för och står för det. Men av respekt för den mannen man ändå har en relation till så bör man inte dela med sig av sin kropp till en annan man. Ok jag har inget som en annan kvinna inte har. Men hur utvald och speciell känner sig mannen du träffar om du ska visa upp dig för alla andra. Det borde räcka med den kärlek och bekräftelse du får av den mannen du ger din kärlek till.

Biltmore

Gick med
9 Aug 2004
Hoj

You take the cake.....
Så du tycker det är helt OK för en tjej (kille med för den delen) att lägga ut bilder här, eller annanstans, på sig själv i duschen, visandes "en halv tutte eller röv" & att partnern skulle tycka detta var OK, för att "hon inte direkt går ut & kn**ar" någon annan?

Vet du, jag är SÅ glad att du inte är min tjej.....är det något i vattnet ute i Kungsängen eller?:va

*fortsätter titta på trafikolyckan*:hihi

Last edited:

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Det handlar nog snarare om självrespekt, än om vad alla andra ska tycka och säga.
Personligen struntar jag totalt i vad folk tycker om mig, jag gör och säger det jag känner för och står för det. Men av respekt för den mannen man ändå har en relation till så bör man inte dela med sig av sin kropp till en annan man. Ok jag har inget som en annan kvinna inte har. Men hur utvald och speciell känner sig mannen du träffar om du ska visa upp dig för alla andra. Det borde räcka med den kärlek och bekräftelse du får av den mannen du ger din kärlek till.

Utmärkt formulerat :tummenupp

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01

Ja det var inte riktigt det jag tänkte på... mer de kommentarer som fälls även av undertecknad gällande alla vackra kvinnor som deltar :), en del flickvänner kanske inte är så förlåtande med vad man skriver.

Men det är å andra sidan upp till var och en å känna vart gränsen går.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag förstår hur du tänker och håller med till en viss del, men om killen jag var tillsammans med skulle lägga ut lättklädda bilder på sig själv, flörta lite och en del tjejer berömmer och flörtar tillbaka. Så skulle jag inte uppskatta det så himla mycket. Visst är det väl trevligt om andra tycker att min kille ser het ut, men ändå.. Flörtandet är från min sida som sagt inte uppskattande. Men det är bara min personliga åsikt :) Kanske har en gammalmodig syn på saker

Jo men alla har ju olika syn på otrohet, vissa drar den vid kyssar, vissa vid kramar, vissa kan tom ha sex med andra utan att det ses som otrohet, ska man dra det vid fysisk eller psykist kontakt? Ska det ses som otrohet att flirta lite?
Det där är nog från par till par tror jag och personligen så vill jag inte ha en kille som tror att man är otrogen för att man pratar med en annan kille. Om man går och tror sånt hela tiden så skulle man ju för fan bli nipprig. Lite svartsjuka är dock aldrig fel för det visar bara att man bryr sig.
Sålänge man är öppen i ett forum och inte sitter via mail eller pm och snuskar med någon annan i hemlighet så är det inget fel enligt mig. Det är när man börjar dölja saker för sin partner som det börjar bli farligt och då kan man ju lika gärna vara singel så man inte skadar någon.

*babbel babbel babbel*

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
You take the cake.....
Så du tycker det är helt OK för en tjej (kille med för den delen) att lägga ut bilder här, eller annanstans, på sig själv i duschen, visandes "en halv tutte eller röv" & att partnern skulle tycka detta var OK, för att "hon inte direkt går ut & kn**ar" någon annan.

Vet du, jag är SÅ glad att du inte är min tjej.....är det något i vattnet ute i Kungsängen eller?:va

*fortsätter titta på trafikolyckan*:hihi

Jag schiiiiiter i vad andra gör, och vad det gäller mig så har jag inte lagt ut några bilder på mig själv i duschen utan med en u-ringning och den står jag för.

Detsamma, jag är glad att du inte är min kille och vattnet i Kungsängen är helt underbart. :banana

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Jo men alla har ju olika syn på otrohet, vissa drar den vid kyssar, vissa vid kramar, vissa kan tom ha sex med andra utan att det ses som otrohet, ska man dra det vid fysisk eller psykist kontakt? Ska det ses som otrohet att flirta lite?
Det där är nog från par till par tror jag och personligen så vill jag inte ha en kille som tror att man är otrogen för att man pratar med en annan kille. Om man går och tror sånt hela tiden så skulle man ju för fan bli nipprig. Lite svartsjuka är dock aldrig fel för det visar bara att man bryr sig.
Sålänge man är öppen i ett forum och inte sitter via mail eller pm och snuskar med någon annan i hemlighet så är det inget fel enligt mig. Det är när man börjar dölja saker för sin partner som det börjar bli farligt och då kan man ju lika gärna vara singel så man inte skadar någon.

*babbel babbel babbel*

Hm, prata är ju en sak men att sitta på ett forum ( även om det är öppet ) och flörta tycker inte jag känns helt ok. Inte om man är tillsammans med och det är seriöst. Jag tror på en tvåsamhet och älskar jag någon väldigt mycket så tycker inte jag nån av oss skulle sitta och flöra, även om det är harmlöst. Men visst, andra par tycker säkert att det är helt okej att göra så. Så länge båda två tycker det inte spelar nån roll. Sen att sitta och dölja det håller jag med dig, det är aldrig bra

Bara common sense, men man ses väl som old school kan jag tänka mig.

Jo, jag har även fått höra att jag själv är lite gammaldags

Last edited:

Biltmore

Gick med
9 Aug 2004
Hoj
"Älskling, jag satt & surfade på sporthoj ikväll & tog några bilder på mig själv i bikini, ja & en duschbild, men det betyder inget, jag vill bara höra lite från andra hur sexig jag är, men det är ju dig jag älskar...puss!" :3freak

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Nu tycker jag denna tråden börjar balla ur.. Mycket tjejsnack och lite bilder!

För att citera första inlägget:

Vad säger ni killar?

Eftersom vi killar som gillar tjejer med bra svank är en minoritet här på forumet så måste vi hålla ihop så här är en tråd för oss och och alla fina brewdar.

:yoparty

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
"Älskling, jag satt & surfade på sporthoj ikväll & tog några bilder på mig själv i bikini, ja & en duschbild, men det betyder inget, jag vill bara höra lite från andra hur sexig jag är, men det är ju dig jag älskar...puss!" :3freak

HAHAHA! Klockrent, dock så behöver nog inte nån av tjejerna härinne surfa på sporthoj för att få höra att de är sexiga. :hihi

Sluta trakassera, jag vill se mer nakna brudar ju. :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...