:ligga?
Hah, det där lät det..
Kexet, nu är det så här.
Tråden är till för att diskutera trevliga bilder av personer av samma kön som du.
För att samtal i detta ämne ska kunna avkunnas så behövs således bilder.
Detta har många fattat.
Mitt råd till dig är att falla in i ledet eller knipa igen brödinkastet.
Läs nu det här med en nypa salt.
Va nu såra du mig vill du inte se nåt....
Jag har ju faktiskt redan lagt in en bild i denna tråd och en ny på min profil så jag tycker att jag dragit mitt strå till stacken.
Ledsen men tjejer är finare att titta på än killar, mjukare liksom
partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! kom igen nu boys, visa lite kött så ja kan ha nått att drömma om o natt!!!
partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! kom igen nu boys, visa lite kött så ja kan ha nått att drömma om o natt!!!
håll käften o visa hud!
Jag ogillar sexismen som råder här på SH swedie, gör nånting åt dessa kvinnofolk som säger åt oss män att klä på oss läderställ och posa innan det går så långt så hela forumet blir ett Poserställe
Show your skin first lady!!
ive shown my skin bejb! om du hålller ögonen öppna på natten så får du se. tyvärr så e ja inte hemma nu, så d blir ingen mer huuuuuud! o ja har nog visat mest hud av alla på detta stället. så ja kan ställa dom mesta kraven!
just nu har ja en jävla fyllehicka som inte vill ge sig, så om nån vill skrämmas så varsegod!!!!
Ledsen men tjejer är finare att titta på än killar, mjukare liksom
ive shown my skin bejb! om du hålller ögonen öppna på natten så får du se. tyvärr så e ja inte hemma nu, så d blir ingen mer huuuuuud! o ja har nog visat mest hud av alla på detta stället. så ja kan ställa dom mesta kraven!
just nu har ja en jävla fyllehicka som inte vill ge sig, så om nån vill skrämmas så varsegod!!!!
edit, sorry ja kryper till andra tråden!............. hahahhahaha
Jag ska till Willys imorn, sen jäklar ska du få se på kött
Näe jag är inte sugen på ett allvarligt SH.äktenskap nu, då jag inte fullständigt litar på dig inför mässträffen
du har nog INGET ja redan inte sett!!! visa för att vara på den säkra sidan!!!
kom till träffen så får du se på riktiga grejer ist. så slipper du porrsurfa för all evighet......
vet du vad L står för?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |