Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Humm, enligt min kalender har jag navelskådning inplanerad då, men jag ska se om jag kan övertala min navel om att vi ska ta det en annan dag istället :tungan

Han ni nån uppsamlingsplanering ? Eller är det det klassiska att alla fulla människor samlas på en plats och då blir allt bra? :rofl

uppsamlingsplatsen är hrc, men om du vill får du gärna förfesta med oss. så drar vi dit tillsammans. :tummenupp

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
As Ussually ;)

Varför tror du det kallas 1%are? Det är en procent av alla bajkers som får ligga :D
phu då e man inte ensam då, men då va de dålig taktik att försöka få ligga genom mc då? :p

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Vafan... Nu är det för mycke snack och för lite bilder! Blir så jäkla mycke att gå igenom för att hitta bilderna... :(

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja va fan, man får väl bjuda till lite och lägga in en bild då. Dock så står jag inte för den urkorkade fylleposeminen jag gör. *skäms* :yoparty

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ja va fan, man får väl bjuda till lite och lägga in en bild då. Dock så står jag inte för den urkorkade fylleposeminen jag gör. *skäms* :yoparty

Va???

Det där är knappast ett godkänt skinnställ?

Du borde gå en kurvkurs genom smc :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Va???

Det där är knappast ett godkänt skinnställ?

Du borde gå en kurvkurs genom smc :D

kurvor har hon så det räcker, det är nog du som ska gå kurs för att ta hand om dom på bästa möjliga sätt. mjuuuuuka svängar..........

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
kirvor har hon så det räcker, det är nog du som ska gå kurs för att ta hand om dom på bästa möjliga sätt. mjuuuuuka svängar..........

Jo jag menar ju det!

Det är ju sånna som försör försäkringspremierna.. Träffar en donna för första gången och råkar ut för en sån kurva.

Jag tyckar det borde krävas 15 års skadefria sexår innan man vår umgås med en sån donna :D

För stundens allvar märkte jag nyss att mitt hotell skaffat pojkvän, så tror inte det blir någon 2 hjulsmässa :confused:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället

1. Du har noll/nada/zero/null att skämmas för :) (fast man kan alltid prestera bättre hehe)

2. Du verkar helt klart ha ett speciellt förhållande till dina boobies/tillgångar :D Men det hade ta mig fan jag också haft om dom tillhört mig :yoparty

Fy fan va härliga brudar det är på SH! inte nog med att ni är snygga, ni har så jävla skön och helt korrekt attityd och syn på livet, man njuter av att ni njuter av livet (och oss SH-killar) :)
mer SH-brewdar i det torra käringlandskapet vi kallar falukorv/sverige, och man skulle kunna leva med att det är snö, regn och kallt här över 50% av året.

Gött flow!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
1. Du har noll/nada/zero/null att skämmas för :) (fast man kan alltid prestera bättre hehe)

2. Du verkar helt klart ha ett speciellt förhållande till dina boobies/tillgångar :D Men det hade ta mig fan jag också haft om dom tillhört mig :yoparty

Fy fan va härliga brudar det är på SH! inte nog med att ni är snygga, ni har så jävla skön och helt korrekt attityd och syn på livet, man njuter av att ni njuter av livet (och oss SH-killar) :)
mer SH-brewdar i det torra käringlandskapet vi kallar falukorv/sverige, och man skulle kunna leva med att det är snö, regn och kallt här över 50% av året.

Gött flow!

Tack :tuttar
Jo och förhållandet blir konstigt nog alltid så jävla mycket bättre så fort jag får lite alkohol i mig. Vet inte vad det är men dom blir mina bästa kompisar så fort jag luktar på biran och då ska vi inte tala om vad de blir när jag shotar i mig tequila. :banana

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM

Gött flow!

Det säger du bara för att du tror att du får ligga med henne.

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Det säger du bara för att du tror att du får ligga med henne.

Njaaoo, vart mestadels bara avundsjuk på att när tjejer står och leker/pillar med sina boobies så börjar alla vi killar dregla (undantag för Jörgen Karlsson såklart). Men när jag börjar leka och pilla på mina kulor vid fester så är det fan inte dregel som kommer från tjejernas käftar :gråta (inte killarnas heller för den delen... med undantag för Jörgen Karlsson förstås)
Bara en massa glåpord, handviftning samt en och annan bitchslap.

Man skulle kunna tro att Sverige vart någorlunda jämställd år 2009, speciellt under onyktra tillställningar så som hemmafest och utgång... men icke...

P.S sen blir jag faktiskt lite avundsjuk på hennes förhållande till Tequila, får jag i mig Tequila så är jag då fan inte kompis med något längre, varken min egna kropp, golvet som helst plötsligt har börjat snurra och vägrar sluta, soffan som kastar runt mig eller fyllesnacket som (omedvetet) kommer ur min käft vilket brukar resultera i att jag får ta emot ännu mera bitchslaps :gnissla

:D

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000

va är det som h-nder här så fort man går å lägger sig varje gång så visas det lite hmhm ... Det är nåt med natten ni förvandlas ...

Iallafall mycket trevligt/vackert:yoparty

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
hitta denna .. mmm va gott ..

Bifogat

• ThumbGenerate.jpg
    ThumbGenerate.jpg
    12.7 KB · Visningar: 267
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...