Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Vilket otroligt informerande och uttömmande svar, tack!

Eftersom jag inte bor i Sverige, och jobbar till sjöss, så har jag inte alltid full koll på allt som händer och sker runtomkring...

Ja hmmm... jag e ju kille å konkurensen vill jag ju helst av allt slippa men som god kamrat så kan jag ju informera om MCmässan Älvsjö och SH fest på Hard Rock, datumen bör finnas någonstans att tillgå :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
PJ Harvey

Skönhet + Talang = Hett som fan.

Klår alla våp som postats tidigare i tråden med hästlängder.

Håller med. Hon är jävligt fin.

Jag håller med dig om det där med skönhet och talang! är verkligen svag för tjejer som både är snygga och har en talang av något slag!

har nog redan visat en bild på henne men jag vill ändå visa denna video men lacuna coil och deras sjukt snygga kvinnliga sångerska Cristina.. som sagt, stört snygg!!
[YOUTUBE-ID]CqwH_3waNgg[/YOUTUBE-ID]

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag håller med dig om det där med skönhet och talang! är verkligen svag för tjejer som både är snygga och har en talang av något slag!

har nog redan visat en bild på henne men jag vill ändå visa denna video men lacuna coil och deras sjukt snygga kvinnliga sångerska Cristina.. som sagt, stört snygg!!

Stört sa Bull.. :tuttar

Lacuna_Coil2.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Om man skriver att du ska läsa inlägget med en nypa salt, vågar man fråga då om du tänkte bjuda på nåt matnyttigt till tråden, eller...:gnissla

Appselut, du får ju gärna visa dom hur det ska gå till. ;)

Ja va fan, jag får väl skylla på fyllan imorgon när jag undrar vad fan jag sysslat med. Kommer troligen fyllelåsa min dator i fortsättningen men va fan, va det svank och röv ni ville ha eller?

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ja va fan, jag får väl skylla på fyllan imorgon när jag undrar vad fan jag sysslat med. Kommer troligen fyllelåsa min dator i fortsättningen men va fan, va det svank och röv ni ville ha eller?
Utsökt! :)

Vi vill ha ALLT!!

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
+++ ;) inte för mycket som många bilder senaste tiden varit tycker jag ;) men roligt att någon visar vart skåpet ska hänga :)

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.

Kul att någon av tjejerna vågar bjuda på sig själv, vi killar står ju till ert förfogande och uppfyller ju gärna era önskemål! :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja se där vad lite tequila och öl kan göra med en. FAN vad jag kommer ångra mig imorgon. Jaja, imorgon är en annan dag. :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ja se där vad lite tequila och öl kan göra med en. FAN vad jag kommer ångra mig imorgon. Jaja, imorgon är en annan dag. :p
Om du ändå kommer ångra dig så bjud in rumskompisarna o ta en gruppbild. ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln