Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nu händer inget här..

Hayley Westenra, jätte fin röst och väldigt söt
hayley-westenra-picture-1.jpg

Söta tjejer is da shit!:yoparty

zynthaxx

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-06 Buell XB12X
Nu händer inget här..

Hayley Westenra, jätte fin röst och väldigt söt

Söta tjejer is da shit!:yoparty

Fel. Söta tjejer är bara trevliga att se på. Söta tjejer som inte är rädda för allt möjligt och som tål (och gillar) lite action, däremot, is da shit.

(Hayley på bilden är väldigt lik polarens tjej, som var aningen jobbig att ha med på öluffning i Thailand; därav kommentaren... (De flesta killar känner säkert igen typen: "Akta för vattnet, det kan finnas baciller och hajar!", "Jag kan inte bo här! Det kan komma in insekter!", "Iiiiiih! En gecko!", etc. :brinnerup ))

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Min kusin nere i Iran

nån som vill gifta sig? hon gillar bara blonda killar med ljusa ögon. hon vill verkligen gifta sig först och även för att få stanna i sverige. Har små fötter för att kunna stå närmare spisen och diskbänken när hon inte är med dig förstås.

171cm 55kg

Edit: pratar flytande engelska

Bifogat

• samira.jpg
    samira.jpg
    21 KB · Visningar: 3,154

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Min kusin nere i Iran

nån som vill gifta sig? hon gillar bara blonda killar med ljusa ögon. hon vill verkligen gifta sig först och även för att få stanna i sverige. Har små fötter för att kunna stå närmare spisen och diskbänken när hon inte är med dig förstås.

171cm 55kg

Det där är det bästa jag sett på länge!! Den rumpan tar priset!

Attans att man är gift:huvet

Queen

Guest
Min kusin nere i Iran

171cm 55kg

Leker du P.I.M.P nu oxå :va :D

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Min kusin nere i Iran

171cm 55kg

"Lägg i korgen"

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Min kusin nere i Iran

171cm 55kg

Ha ha ha du e kul Asef !:rofl :rofl :rofl

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Min kusin nere i Iran

171cm 55kg

Jisses vilken bakdel... ser ju dock trevligt ut, hmmm ja jag e ju blond och blåögd en riktig viking :)

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
.. hur får hon till det sådär? är det implantat eller nånsorts specialbyxa hon har eller.. :va aldrig sett nåt liknande till att puta.

Hon kör mycket på korsryggs "ställningen" och spänner skinkorna när hon står rak med kroppen med 25kg vikter värmer hon upp bara.

Sedan kör hon mycket marklyft med rakaben. Då jävlar ska du se hur skinkmuskulaturen växer.

Inget att rekomendera killar då de lätt får ett dansbandsarsle:arsele

En hel del är också gener!

Jisses vilken bakdel... ser ju dock trevligt ut, hmmm ja jag e ju blond och blåögd en riktig viking :)

Ålder?
Samira fyllde nyligen 22 och vill ha en man som är max 5år äldre

Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Hon kör mycket på korsryggs "ställningen" och spänner skinkorna när hon står rak med kroppen med 25kg vikter värmer hon upp bara.

Sedan kör hon mycket marklyft med rakaben. Då jävlar ska du se hur skinkmuskulaturen växer.

Inget att rekomendera killar då de lätt får ett dansbandsarsle:arsele

En hel del är också gener!

Ålder?
Samira fyllde nyligen 22 och vill ha en man som är max 5år äldre

Jasså... ja hmmm... 30år men jag kanske med lite god vilja kan tas för 27 :)

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ah man kan alltid försöka övertala henne, drar den där skiten om att kärlek inte har en ålder och att ålder bara är en siffra så ska det nog funka

Queen

Guest
Jasså... ja hmmm... 30år men jag kanske med lite god vilja kan tas för 27 :)

Du behöver inte vara ledsen för det, Samira kanske har ett temprament som många kvinnor från det området har som skulle få dig att banka huvudet i väggen flera ggr dagligen. Varför tror du många gifta invandrarmän ständigt är ute med sina vänner egentligen? Dom brudarna är inte att leka med :D

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Du behöver inte vara ledsen för det, Samira kanske har ett temprament som många kvinnor från det området har som skulle få dig att banka huvudet i väggen flera ggr dagligen. Varför tror du många gifta invandrarmän ständigt är ute med sina vänner egentligen? Dom brudarna är inte att leka med :D

Det är sant... har några Iranska och Ryska tjejkompisar, trevliga flickor men ajaj när det går fel :)

Är dock inte ledsen, man måste hålla alla dörrar öppna

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Snacka för dig själv :tungan finns alltid undantag eller är du också en sådan bara för du kommer från ett sådant land? Samira är väldigt ödmjuk och mild mot personer hon älskar, så kan inte tänka mig att hon skulle vara så mot sin man ifall han inte är ett riktigt svin. Sedan uppskattas det ifall hon har taggarna utått och ständigt är på hugget ifall nån annan kåtbock fäller fel kommentar så slipper hennes nyblivande man oroa sig.
Hade jag vetat det tidigare hade jag skickat ett visum och tagit henne till sverige för att hon skulle få hänga med på singelminglet på mässan!

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Snacka för dig själv :tungan finns alltid undantag eller är du också en sådan bara för du kommer från ett sådant land? Samira är väldigt ödmjuk och mild mot personer hon älskar, så kan inte tänka mig att hon skulle vara så mot sin man ifall han inte är ett riktigt svin. Sedan uppskattas det ifall hon har taggarna utått och ständigt är på hugget ifall nån annan kåtbock fäller fel kommentar så slipper hennes nyblivande man oroa sig.
Hade jag vetat det tidigare hade jag skickat ett visum och tagit henne till sverige för att hon skulle få hänga med på singelminglet på mässan!

Shize, minglet hade ju varit den ultimata platsen för henne att träffa en kille av rätta virket.
Detta börjar likna en kontaktförmedling men vad gör det, huvudsaken att alla är glada :D :D :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S