Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
En sånn här bikini borde alla tjejer ha :fakta.

Bifogat

• duc chick.jpg
    duc chick.jpg
    22.9 KB · Visningar: 456

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
tycker inte det är fint med så groteskt stora rövar, måste se grymt fult ut i byxor eller ännu värre en kjol.

tycker samtidigt det är snyggare med en fyllig än en platt röv men den persiska tjejer och lopez röv är hemska. fint på bild men inte i verkligheten.

tråkigt för brudarna då dom inte kan ha på sig vad dom vill eftersom modet och kläder inte är gjorde för såna rövar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Någon mer än jag som tycker det börjar lukta lite avundsjuka i tråden? :hihi

knappast, jag har en tillräckligt stor röv för att uppfylla dom flesta killars önskemål. men ja har väl rätt att säga vad jag tycker utan att det ska kallas för avundsjuka?!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Precis, bildjämförelse är allt som duger för att lösa ekvationen. :brynad

du vågar inte ens lägga ut en bild på dig i tjejtråden........det har iaf jag gjort ( fast i killtråden), flera st. o nu kommer det inte fler.....

har ju poppat upp andra brudar som kan visa sina härligheter...;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
tycker inte det är fint med så groteskt stora rövar, måste se grymt fult ut i byxor eller ännu värre en kjol.

tycker samtidigt det är snyggare med en fyllig än en platt röv men den persiska tjejer och lopez röv är hemska. fint på bild men inte i verkligheten.

tråkigt för brudarna då dom inte kan ha på sig vad dom vill eftersom modet och kläder inte är gjorde för såna rövar.

:fakta
Rövar måste inte vara stora eller sticka ut en halvmeter från kroppen för att vara snygga!.. visst fan ska de inte vara platta, men små/lagom stora rövar med en tydlig, fast och bra form är myhyhycket snyggare!
Bra exempel på en snygg röv:
Elin_Grindemyr.jpg

Majkie

Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti

Det är ju hur hett som helst med en riktigt stor putande röv i kjol. :banana

En sak jag märkt många tjejer har numera är högtsitande midja på jeansen. Det ser FÖDJÄVLIGT ut.
- Gör om gör rätt!

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jaja, jag kan fan bjuda på mig själv även när jag är nykter, har ju redan lagt en rövbild här så vad fan gör en till. Putröv ska det vara tycker jag, men däremot så ska den vara äkta. Silikon hör inte röven till...men jag förstår ändå om en tjej utan röv vill lägga in lite...det är helt enkelt som med sillisar upp till tjejen som gör det. Lagom är bäst.

Last edited:

Majkie

Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Jaja, jag kan fan bjuda på mig själv även när jag är nykter, har ju redan lagt en rövbild här så vad fan gör en till. Putröv ska det vara tycker jag, men däremot så ska den vara äkta. Silikon hör inte röven till...men jag förstår ändå om en tjej utan röv vill lägga in lite...det är helt enkelt som med sillisar upp till tjejen som gör det. Lagom är bäst.

:tummenupp :Bugar

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6

Lovely... Absolutely lovely!!

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Silikon röv rockar fett!!!! men silikon pattar inte lika hett. Så ska en tjej ha silikon nånstans så är det röven. Små bröst kan man leva med men inte en platt o livlös rumpa.

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01

Nice ;)

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Bra där ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...