Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jahapp, då va d roliga slut. Nu har man ju sett allt o d enda som fattas e att strippa helt. Tyvärr e inte det min grej så ja hoppar.

Min nästa bild blir på hojen men den får ni vänta tills d blir varmare. :tummenupp ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jahapp, då va d roliga slut. Nu har man ju sett allt o d enda som fattas e att strippa helt. Tyvärr e inte det min grej så ja hoppar.

Min nästa bild blir på hojen men den får ni vänta tills d blir varmare. :tummenupp ;)
Nädå, alla bilder uppskattas, jag lovar. :)

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag

men det finns fler vinklar man kan ta bilderna på ;)

å olika miljöer ;) å olika "trådar" att klä sig i ;)
du får gärna ta med hojen med :)

man kan aldrig få nog av sånna här härliga bilder på fina tjejer :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nädå, alla bilder uppskattas, jag lovar. :)

precis, även ditt apansikte. jag är tjej och tycker inte det är speciellt intressant att kolla på nakna rövar, så länge det inte är en killes.

så tralla iväg till tjejtråden och lägg upp en bild på din håriga röv så jag också kan få le idag.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

även om det har gått väldigt långt och de andra tjejerna har börjat porra sig som fan så är du fortfarande snuskdrottningen på sh för mig, den titeln får du behålla:tummenupp

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Hade jag fortfarande hatat min rumpa skulle jag förmodligen få självmordstankar om jag helt plötsligt kom på att folk nu faktiskt kan titta på den. Men jag tog bilden och sparade bilden alltså står jag för den. Skulle någon sedan fråga om jag verkligen lagt ut en bild på min rumpa skulle jag svara ett kort ja.
Har träffat många sk vuxna människor som inte står för vad de gör och det är så fullkomligt larvigt. Gör man något man i förväg vet att man kommer ångra gör man bäst i att helt låta bli.
Inte för att jag bryr mig om vad folk gör på fritiden men varför hyckla? Vill jag fota min röv, filma mitt samlag, knulla min granne, ligga med Pippi osv är det min ensak men knappast något jag får ågren för eller ljuger om av rädsla för vad andra skulle tycka om saken, oavsett om informationen kommer ut från mig eller någon annan.
Dagens visdomsord. :)

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Hade jag fortfarande hatat min rumpa skulle jag förmodligen få självmordstankar om jag helt plötsligt kom på att folk nu faktiskt kan titta på den. Men jag tog bilden och sparade bilden alltså står jag för den. Skulle någon sedan fråga om jag verkligen lagt ut en bild på min rumpa skulle jag svara ett kort ja.
Har träffat många sk vuxna människor som inte står för vad de gör och det är så fullkomligt larvigt. Gör man något man i förväg vet att man kommer ångra gör man bäst i att helt låta bli.
Inte för att jag bryr mig om vad folk gör på fritiden men varför hyckla? Vill jag fota min röv, filma mitt samlag, knulla min granne, ligga med Pippi osv är det min ensak men knappast något jag får ågren för eller ljuger om av rädsla för vad andra skulle tycka om saken, oavsett om informationen kommer ut från mig eller någon annan.

väl sagt ! :tummenupp

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R

Det är fan skönt att höra när kvinnor också vågar bryta sig ur vad som skall anses "politiskt korrekt". Kvinnor har ett minst lika stort om inte större sexbegär än män, så givetvis ska ni på precis samma sätt som vi karlar kunna följa era djuriska instinkter utan att på något sätt skämmas eller dömas för det!

+1 på din inställning och synsätt. Den kanske inte passar alla, men jag tycker den är attraktiv!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lunarstorm.se
Snyggast.se
Free6.com
RedTube.com
Sporthoj.com

Vart är SH på väg egentligen:va :mad: