Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Kan Pippi så kan jag!

DSC00123-2.jpg
DSC00124-2.jpg

shit säger jag nice...nu fattas det bara en hoj med å då hade varit perfekt...:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Det väsentliga är väl inte vilka gränser man har (med vissa reservationer) utan att man är medveten om dem, och Om man ångrar sig i efterhand så kan man åtminstone stå för det man en gång bestämde sig för att göra, istället för att hyckla.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Varför försvara sig? Jag har också lagt ut bilder på mig, jag har inget att skämmas för och det har ingen av brudarna som lagt ut sina bilder här. Men jag kan fortfarande tycka något är smaklöst eller när något gått över gränsen. Plus att det är roligare om man lämnar något åt fantasin! :tummenupp

Sen tycker alla olika och gör vad dom känner för. ;)

Sen kan man ju ändå tänka lite på att det ÄR ett hojforum och vad ens syfte med att vara medlem här är. :tummenupp

sorry killar, ska inte jaga iväg era Objekt. :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
fantasier är till för tjejer och kommunister.
jag har aldrig förstått mig på det där man att lämna något åt fantasin. slå ett slag för pang på rödbetan!
:crash

kan ju inte begära nåt mer av ett lammkött......

:rofl

Johanna

Guest
Varför försvara sig? Jag har också lagt ut bilder på mig, jag har inget att skämmas för och det har ingen av brudarna som lagt ut sina bilder här. Men jag kan fortfarande tycka något är smaklöst eller när något gått över gränsen. Plus att det är roligare om man lämnar något åt fantasin! :tummenupp

Sen tycker alla olika och gör vad dom känner för. ;)

Sen kan man ju ändå tänka lite på att det ÄR ett hojforum och vad ens syfte med att vara medlem här är. :tummenupp

sorry killar, ska inte jaga iväg era Objekt. :hihi

Word!!!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det väsentliga är väl inte vilka gränser man har (med vissa reservationer) utan att man är medveten om dem, och Om man ångrar sig i efterhand så kan man åtminstone stå för det man en gång bestämde sig för att göra, istället för att hyckla.

Äh sluta jiddra, vi accepterar dig och älskar dig precis som du är! :tummenupp

Plus att det är roligare om man lämnar något åt fantasin! :tummenupp

Jag tycker att det fortfarande lämnas lite väl mycket åt fantasin här faktiskt. :cool:

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Äh sluta jiddra, vi accepterar dig och älskar dig precis som du är! :tummenupp

Jag tycker att det fortfarande lämnas lite väl mycket åt fantasin här faktiskt. :cool:

å d kommer ju absolut från rätt röv!!!! :näsblod

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Kvinnor har ett minst lika stort om inte större sexbegär än män, så givetvis ska ni på precis samma sätt som vi karlar kunna följa era djuriska instinkter utan att på något sätt skämmas eller dömas för det!

Min erfarenhet också och då har man ju inte själv varit direkt kysk av sig. Naturligtvis olika från tjej till tjej, but still..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
*Gäsp*
Bekräftelsemani?

klart, därför ja alltid kör först med en drös pojkar efter mig. oftast har ja ju bara jeans på mig, det är ju inte för att man är dum i huvet man har det heller. :hihi :hihi :rofl :rofl

Men bejby hur menar du nu? (Ärligt, fattar inte)

hjärtat, jag menar att jag fortfarande väntar på dina bilder på din underbara kropp + d andra. :hihi :hihi

du lämnar för mycket åt fantasin helt enkelt! :tummenupp :arsele :tuttar

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Käre Vaselek

Jag vill härmed officiellt tacka Herr Vaselek som satte standarden i Vad säger ni tjejer-tråden genom att flasha arslet. Vi har dig att tacka för allt. Tack! :Bugar

hjärtat, jag menar att jag fortfarande väntar på dina bilder på din underbara kropp + d andra. :hihi :hihi

du lämnar för mycket åt fantasin helt enkelt! :tummenupp :arsele :tuttar

Men vännen, du har ju sett allt. Sist gäspade du ju bara ändå.:( :tungan

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag vill härmed officiellt tacka Herr Vaselek som satte standarden i Vad säger ni tjejer-tråden genom att flasha arslet. Vi har dig att tacka för allt. Tack! :Bugar

Men vännen, du har ju sett allt. Sist gäspade du ju bara ändå.:( :tungan

jasså, vem va det som sa det så fint i denna tråd......annan vinkel, annan tråd, ge mig mer. skulle aldrig få för mig att gäspa när ja ser dig.........:krama

menar allvar, ge mig nu! bilder då.......:hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...