Vaselek
Gudomlig sporthojare
Tjejer i Moore är oftast riktigt snygga.
Tjejer i Moore existerar inte i den verkliga världen.
Tjejer i Moore är oftast riktigt snygga.
Tjejer i Moore existerar inte i den verkliga världen.
Konstigt..
Var existerar dem då?
Konstigt..
Var existerar dem då?
Först existerar det en betydligt fulare tjej i verkligheten, sen jobbar en stab människor på den fula tjejen i timmar så att hon blir anständig, sedan jobbar en ljussättare i timmar med att få omgivningarna fördelaktig, sedan jobbar en fotograf med tjejn/omgivningarna och sist manglas alltihopa gemom photoshop där dom sista blessyrerna tas bort och midjan krymps/tuttarna växer/ridbyxlåren snyggas till.
Sedan köper killar tidningarna och sitter och rullar skinn till, innan dom går ut och super sig drängfulla för att bärga hem ett skåp som dom i dagsljus aldrig skulle visa sig ute med...
Sist skryts det bland killarna om den där bruden dom lägrade förra helgen som minsann såg ut som en Slitzbrud....
Först existerar det en betydligt fulare tjej i verkligheten, sen bla bla bla..
Sen finns det ju de tjejer som faktiskt ser ut så på riktigt (nästan iaf.)
blabla
Ja,men inte de i tidningen,ledsen om jag sabbade din illusion.
Henrik
Det var inte dem i tidningarna jag tänkte på, snarare "vanliga" tjejer.
Jag har iaf. sett en sådan dam
Sen finns det ju de tjejer som faktiskt ser ut så på riktigt (nästan iaf.)
Vadå "vanliga" tjejer vad är anorlund för att man varit med i slitz eller liknande?
Nej, ett par naturliga bröst på en kvinna med naturliga former... Mums
..Så fort det sitter innan förhuden så är det bara avtändande och äckligt
Japp... i alla lägen handlar det om proportioner...Då så... måste ju passa resten av kroppen oxå..
Undrar om din uppfattning om mumsiga naturliga pattar är sådana som sitter på brudar runt 16-18 år... De flesta naturliga pattar är INTE fina (ojämna i storlek, hängande, tubular form. You name it)
Då tänker jag på vanliga tjejer runt 25 och uppåt... Om man nu inte har myggbett som sitter där dom sitter oavsett. Alla andra varianter (B plus...) are heading south tyvärr... Så jag föredrar hellre silikon och ärr efter kirurgi (och som ser kalas ut i fina bikinis och underkläder) än något som behövs rullas in i behån!
Ärren bleknar ju och trots ärren är dom fejkade brösten finare även i naket tillstånd än dom naturliga... Sen om min kille finner det mer sexigt med olika stora hängpattar (som gör mig obekväm med min kropp) för att dom är NATURLIGA, än ett par fixade leksaker som jag älskar är det väl hans förlust!
Snyggt gjorda fejktuttar med rätt storlek, rätt form och rätt material (plus iaf lite egen bröstvävnad till att täcka implantatet med) är något annat än halvdant botch-surgery av en girig kirurg...
Undrar om din uppfattning om mumsiga naturliga pattar är sådana som sitter på brudar runt 16-18 år... De flesta naturliga pattar är INTE fina (ojämna i storlek, hängande, tubular form. You name it)
Då tänker jag på vanliga tjejer runt 25 och uppåt... Om man nu inte har myggbett som sitter där dom sitter oavsett. Alla andra varianter (B plus...) are heading south tyvärr... Så jag föredrar hellre silikon och ärr efter kirurgi (och som ser kalas ut i fina bikinis och underkläder) än något som behövs rullas in i behån!
Ärren bleknar ju och trots ärren är dom fejkade brösten finare även i naket tillstånd än dom naturliga... Sen om min kille finner det mer sexigt med olika stora hängpattar (som gör mig obekväm med min kropp) för att dom är NATURLIGA, än ett par fixade leksaker som jag älskar är det väl hans förlust!
Snyggt gjorda fejktuttar med rätt storlek, rätt form och rätt material (plus iaf lite egen bröstvävnad till att täcka implantatet med) är något annat än halvdant botch-surgery av en girig kirurg...
Skillnaden med tjejerna som är med i Slitz eller Moore är att bilderna där är väldigt retucherade.
Jag prenumerade på Moore i ca 2 år o jag kan nog säkert säga att inte en enda modell som va med i tidningen hade några "mänskliga" skavanker tex nån liten leverfläck eller liknande.
Slitz brudar är oftast mycket fixade me spackel o skit.
Typ som en streetfighter som är uppspacklad o omlackad efter många hårda mil på bana i sitt tidigare liv.
Problemet med en Slitz brud är att spacklet lossnat på morgonen då man kört ett hårt race me henne...
Bättre och satsa på nån som som är lagom bucklig hela tiden och inte behöver spacklas.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|