Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Alla bilder är inte retucherade, när jag var med var det mitt krav att dom inte fick ändra något, men fick ge med mig lite & det var ett ärr som togs bort oxå det ända! Så nej finns bilder som inte är det..

Bruden har faktiskt lite att säga till om själv..
Alla behöver inte ha så mkt smink! upp till var & en..
Men har man inga krav alls så nä då ser man inte ut som sig sj...

Visa bilden!!!

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
ångra bara det du aldrig gjorde, ingen ide att ångra nått man tyckte va kul för stunden :tummenupp

Nä det stämmer men det finns olika anledningar till att jag ångrar det...
Men inte så att jag vill ha det helt ogjort för det..
Folk får väl lära sig att ta det & acceptera en för den man är..
Man får ofta höra mkt skit om slitz brudar & liknande å det är det jag inte köper, å det skulle kunna vara en anledning till att ångra det..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alla andra varianter (B plus...) are heading south tyvärr... Så jag föredrar hellre silikon och ärr efter kirurgi (och som ser kalas ut i fina bikinis och underkläder) än något som behövs rullas in i behån!

Jag håller med dig om att ett par snygga sillisar är bättre än hängpattar, kommer själv att fixa mina NÄR de börjar söka sig åt fel håll. Dock håller jag inte med om att alla bröst över B-kupa skulle hänga när man är över 25 för det stämmer verkligen inte. :)
Vet det av både egen erfarenhet och att flera av mina vänner & bekanta inte har det problemet. Vissa har helt enkelt tur med vissa saker. :tungan

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
1078s
Jag håller med dig om att ett par snygga sillisar är bättre än hängpattar, kommer själv att fixa mina NÄR de börjar söka sig åt fel håll. Dock håller jag inte med om att alla bröst över B-kupa skulle hänga när man är över 25 för det stämmer verkligen inte. :)
Vet det av både egen erfarenhet och att flera av mina vänner & bekanta inte har det problemet. Vissa har helt enkelt tur med vissa saker. :tungan

Nu är det så att vi naturligtvis inte kan lita på denna högst subjektiva utsaga. Jag föreslår istället att du genast går hem, klär av dig och tar ett foto av dina nakna mjölkkörtlar. Ansiktet behöver inte vara med och på så sätt behöver du inte oroa dig för din anonymitet. Därefter publicerar du bilden i denna tråd och då kan vi ha en omröstning av om vi tycker att dina behag är tillräckligt bra, eller om vi rekommenderar kirurgiskt ingrepp och hur stort inlägget i så fall bör vara. På så sätt kan vi med vetenskaplig metod hjälpa dig att optimera din kropp. (Har du ingen kamera, eller inte vet hur en kamera skall hanteras är jag säker på att någon i detta forum kan vara dig behjälplig.)

Därefter kan vi, i rättvisans och jämlikhetens namn, göra samma sak men istället med min penis.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det viktigaste är ju trots allt att tjejen är bekväm med sin kropp så har man problem med sina bröst är det klart att man ska få dem fixade,

Om inte tjejen gillar sig själv och den hon är inuti...då kan hela hon vara gjord av silikon...det hjälper inte ändå. Man kan aldrig skapa en självkänsla utifrån.

Fy fan vad trist det skulle vara om allt som gills med en, skulle vara ens bröst. En tjej består väl av så mycket mer.!!? Eller!? :va

En hel levande kropp med propotioner, ett sinne för humor, intellekt, medkänsla och ödmjukhet, sinne för skön närhet. Vaffan...ett par sillisar kommer du inte långt med om du inte har något annat erbjuda. :fakta

//M

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om inte tjejen gillar sig själv och den hon är inuti...då kan hela hon vara gjord av silikon...det hjälper inte ändå. Man kan aldrig skapa en självkänsla utifrån.

Fy fan vad trist det skulle vara om allt som gills med en, skulle vara ens bröst. En tjej består väl av så mycket mer.!!? Eller!? :va

En hel levande kropp med propotioner, ett sinne för humor, intellekt, medkänsla och ödmjukhet, sinne för skön närhet. Vaffan...ett par sillisar kommer du inte långt med om du inte har något annat erbjuda. :fakta

//M

Självklart var det inte så jag menade, men om tjejen nu uppriktigt lider och har komplex för sina små eller hägande bröst så är det väl antagligen bara bra, både för henne och hennes partner, om hon kan öka på självförtroendet lite genom att plocka bort sina komplex rent kirurgiskt?:)

Givetvis är tjejer mer än bröst, men nu var det inte alls det det hendlade om. Ämnet i fråga är huruvida plastbröst kan vara snyggt eller ej:)

Du har så rätt så:tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu är det så att vi naturligtvis inte kan lita på denna högst subjektiva utsaga. Jag föreslår istället att du genast går hem, klär av dig och tar ett foto av dina nakna mjölkkörtlar. Ansiktet behöver inte vara med och på så sätt behöver du inte oroa dig för din anonymitet. Därefter publicerar du bilden i denna tråd och då kan vi ha en omröstning av om vi tycker att dina behag är tillräckligt bra, eller om vi rekommenderar kirurgiskt ingrepp och hur stort inlägget i så fall bör vara. På så sätt kan vi med vetenskaplig metod hjälpa dig att optimera din kropp. (Har du ingen kamera, eller inte vet hur en kamera skall hanteras är jag säker på att någon i detta forum kan vara dig behjälplig.)

Därefter kan vi, i rättvisans och jämlikhetens namn, göra samma sak men istället med min penis.

Du mina "mjölkkörtlar" håller jag för mig själv och min partner och det räcker om han och jag vet att de är perfekta. :tungan Man ska vara nöjd och stolt över det man har.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
bra blabla...QUOTE]

tänk om alla killar var så insiktsfulla som du, gillar ditt snack mer o mer! :tummenupp :krama

:hihi

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!:rofl :rofl :hihi :hihi

Du mina "mjölkkörtlar" håller jag för mig själv och min partner och det räcker om han och jag vet att de är perfekta. :tungan Man ska vara nöjd och stolt över det man har.

men va fan! bara leta upp nån bild på ett par pattar på nätet o lägg in, d e väl ingen som vet om d e dina eller inte!!! hahahahhaa.......bara ett tips.

sen kan han leta upp en dick nånstans o lägga upp den här, förhoppningsvis hittar han ingen större än en appenis, så kan vi ha något att flabba åt. :tummenupp

fast iofs, då kanske tråden stängs ner och det vill vi ju inte........:näsblod

Last edited:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag vet inte om jag är lite udda men jag gillar helt osminkade cheyer med fräknar och rynkor. Ska det spacklas så får det vara väldigt diskret i så fall.

För mig signalerar det att cheyen är jordnära, vågar vara sig själv och har samma mentalitet som mig. :)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Mycket tjafs och lite bilder, kan det bero på att det är så mycket tjejer här..? :hihi

mila_kunis.jpg

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Mycket tjafs och lite bilder, kan det bero på att det är så mycket tjejer här..? :hihi

mila_kunis.jpg

mycket tjejer? här är kanske 4-5 tjejer som skriver och resten är killar. du har inte träffat på många tjejer om du tycker 4-5 är många. :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
men va fan! bara leta upp nån bild på ett par pattar på nätet o lägg in, d e väl ingen som vet om d e dina eller inte!!! hahahahhaa.......bara ett tips.

sen kan han leta upp en dick nånstans o lägga upp den här, förhoppningsvis hittar han ingen större än en appenis, så kan vi ha något att flabba åt. :tummenupp

fast iofs, då kanske tråden stängs ner och det vill vi ju inte........:näsblod

MOHAHAHAHAHA :hihi
Fan oxå, tänkte inte på det, fan vilken bra idé. Tror att du ska få bli min hemliga personliga coach hädanefter. Hihi...vänta dig pm där jag kräver rappa kommentarer och idéer. :):krama

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
Så här är en vanlig & en ontour med slitz..

Bifogat

• PICT1641.JPG
    PICT1641.JPG
    59.5 KB · Visningar: 483
  • ....jpg
    ....jpg
    74.8 KB · Visningar: 628
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...