bra blabla...QUOTE]
tänk om alla killar var så insiktsfulla som du, gillar ditt snack mer o mer!
Nu är det så att vi naturligtvis inte kan lita på denna högst subjektiva utsaga. Jag föreslår istället att du genast går hem, klär av dig och tar ett foto av dina nakna mjölkkörtlar. Ansiktet behöver inte vara med och på så sätt behöver du inte oroa dig för din anonymitet. Därefter publicerar du bilden i denna tråd och då kan vi ha en omröstning av om vi tycker att dina behag är tillräckligt bra, eller om vi rekommenderar kirurgiskt ingrepp och hur stort inlägget i så fall bör vara. På så sätt kan vi med vetenskaplig metod hjälpa dig att optimera din kropp. (Har du ingen kamera, eller inte vet hur en kamera skall hanteras är jag säker på att någon i detta forum kan vara dig behjälplig.)
Därefter kan vi, i rättvisans och jämlikhetens namn, göra samma sak men istället med min penis.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!
Du mina "mjölkkörtlar" håller jag för mig själv och min partner och det räcker om han och jag vet att de är perfekta.
Man ska vara nöjd och stolt över det man har.
men va fan! bara leta upp nån bild på ett par pattar på nätet o lägg in, d e väl ingen som vet om d e dina eller inte!!! hahahahhaa.......bara ett tips.
sen kan han leta upp en dick nånstans o lägga upp den här, förhoppningsvis hittar han ingen större än en appenis, så kan vi ha något att flabba åt.
fast iofs, då kanske tråden stängs ner och det vill vi ju inte........