Dominator-Rocks
Guest
Inga problem
Men är inte din egen semesterbild mer avskräckande?
Vad sjutton jobbar du med egentligen??
View attachment 263618
Gaywear
Inga problem
View attachment 263618
Uppskattat var det säkert, Money lär ju ha fått tuppjuck där hemma
Jaja, strongt gjort i alla fall Även om det kanske enligt vissa grönklädda inte är helt lämpligt...
Det är sant
Inga problem
View attachment 263618
Nå brudar, har ni blivit uppvaktade idag
[YOUTUBE-ID]j8V3GPHHEZ4[/YOUTUBE-ID]
Så, efter att ha läst ikapp mig i tråden idag (shit vad många sidor det skrevs helt plötsligt) insåg jag att många av tjejerna här verkar vara lite rumpsugna, och killarna här verkar vara lite dåliga på att bjuda på sig själv...
Det är då jag hoppar in och "tar en för laget" liksom. Låt mig bjuda er på: Min rumpa.
Eftersom jag inte dricker så kan jag ju inte skylla på alkoholen, dock är det ju iofs ganska löjligt att behöva skylla på något överhuvudtaget för att lägga upp en bild tycker jag.
Enjoy!
För övrigt tycker jag att jag ser enormt stor ut på den här bilden. Det faktum att den är tagen på en armslängds avstånd gör säkert något konstigt med proportionerna. Säger vi.
Jag har ju ändå trots allt bara 32" i midjemått, så jag är ju inte SÅ fläskig.
Så, efter att ha läst ikapp mig i tråden idag (shit vad många sidor det skrevs helt plötsligt) insåg jag att många av tjejerna här verkar vara lite rumpsugna, och killarna här verkar vara lite dåliga på att bjuda på sig själv...
Det är då jag hoppar in och "tar en för laget" liksom. Låt mig bjuda er på: Min rumpa.
Eftersom jag inte dricker så kan jag ju inte skylla på alkoholen, dock är det ju iofs ganska löjligt att behöva skylla på något överhuvudtaget för att lägga upp en bild tycker jag.
Enjoy!
För övrigt tycker jag att jag ser enormt stor ut på den här bilden. Det faktum att den är tagen på en armslängds avstånd gör säkert något konstigt med proportionerna. Säger vi.
Jag har ju ändå trots allt bara 32" i midjemått, så jag är ju inte SÅ fläskig.
Nice video, vart kan man spela in en sån?
är det "As" i boxers som gäller nu. hmm.. ok nu är jag snäll och bjuder till lite här! plus att jag vill visa mitt snygga linne
är det "As" i boxers som gäller nu. hmm.. ok nu är jag snäll och bjuder till lite här! plus att jag vill visa mitt snygga linne
Vilken smutsig tröja du har!
Har ju vart o mekat ser du väl....den armen har skruvat mkt...vad säger ja inte..
satan!!! sak du ta en hårsmacka så kommer du nog inte missa i alla fall! tävling snart eller?
Jag tävlade på Luciapokalen, detta va kvällen innan därför jag ser ut som en neger. Nu e ja dock något blekare o liite mer underhudsfett
Gaywear
Inga problem
View attachment 263618
Då jag helst inte vill utlösa en epedemi liknade vinterkräksjukan så kommer denna medlem inte att visa foton liknande denna (dock utan skägg) visas här, vill inte att damerna i denna tråden ska få helt fel uppfattning om hur en äkta blekfet svensk ser ut
Återkommer om några år med en bild av en ypperligt vältränad stortå
Vilken gullig liten bak!
fast du fortfarande är barnet så får du ett G av mig. äntligen lite folk som fattar!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|