Vad säger ni tjejer? -Igen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Innan julskinkan...:)

d e snyggt med vältränade kroppar men ja har så svårt när ni målar kroppen så, jag förstår varför men ja tycker det förstör mer än gynnar. har en kompis som e bodybuilder så ja har sett några tävlingar men tycker allas målningar är lika hemska.

sen avundas jag den självdisiplin ni har och att ni orkar träna och äta så kontrollerat.

men d e fint att titta på, ett tag iaf. :) :tummenupp

Nu e ju inte jag Vaselek men ändå. Vaselek>> Du är fortfarande kung sen du flasha ääset :tummenupp

ÄNTLIGEN!!!! kan du vara snäll o lägg upp nån mag el bröst bild, går bra me nån av dom du redan lagt ut. den andra tråden e ju borta. ;)

:kär:krama

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
d e snyggt med vältränade kroppar men ja har så svårt när ni målar kroppen så, jag förstår varför men ja tycker det förstör mer än gynnar. har en kompis som e bodybuilder så ja har sett några tävlingar men tycker allas målningar är lika hemska.

sen avundas jag den självdisiplin ni har och att ni orkar träna och äta så kontrollerat.

men d e fint att titta på, ett tag iaf. :) :tummenupp

ÄNTLIGEN!!!! kan du vara snäll o lägg upp nån mag el bröst bild, går bra me nån av dom du redan lagt ut. den andra tråden e ju borta. ;)

:kär:krama

iiiiiiiiiiiiii!!, utan kläder? :brinnerup Är för pryd för det. :hihi

Äh du har ju sett skiten.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
iiiiiiiiiiiiii!!, utan kläder? :brinnerup Är för pryd för det. :hihi

Äh du har ju sett skiten.

snacka inte skit mistah!!! visa nu för fan! du har snålat för länge nu......:näsblod

:gråta :gråta :tråkad :tråkad

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Pyyyysch ny får du skärpa dig, ett otränat as i ett par jeans :3freak näh

Haha va fan DR!? :gnissla

Varför får jag en känsla av att du är en sån där snubbe som drar upp jeansen aaaningen för långt och tror att arslet därigenom ser läckert och vältränat ut? :hihi (Se bifogade bilder)

Bifogat

• passform1.jpg
    passform1.jpg
    33 KB · Visningar: 82
  • passform2.jpg
    passform2.jpg
    16.2 KB · Visningar: 54
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Varför får jag en känsla av att du är en sån där snubbe som drar upp jeansen aaaningen för långt och tror att arslet därigenom ser läckert och vältränat ut? :hihi

Vet hur en jeansröv ska se ut men du får gärna visa att du slår mig :arsele

hm va dom två bilderna på ett par fina rövar i jeans eller fula rövar i jeans? :confused:

Dominator-Rocks

Guest

Varför får jag en känsla av att du är en sån där snubbe som drar upp jeansen aaaningen för långt och tror att arslet därigenom ser läckert och vältränat ut? :hihi

Vet hur en jeansröv ska se ut men du får gärna visa att du slår mig :arsele

Dåligt med jeansbakar här, enda bakifrån jag kan publicera är från gummibåt 2008 :arsele Men då är det boxershortsbak! :yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
:rofl Va hevete! Du vet att jag jobbar med sånt och tror på fullaste allvar att nån av dom bilderna skulle vara jag? :confused: :D

Tycker ändå det inte är några större fel på din kropp. Du är ju ändå 40+. :tummenupp

ja va fan, ja blev lite orolig där. speciellt han me den röda "västen"! herrejisses, står jugge i pannan på han! :hihi

hahahah ja 45 för att vara exakt! :tummenupp :rofl

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
ja va fan, ja blev lite orolig där. speciellt han me den röda "västen"! herrejisses, står jugge i pannan på han! :hihi

hahahah ja 45 för att vara exakt! :tummenupp :rofl

Och du tror jag skulle ha såna diskobyggararmar?

Men ärligt talat, är han 45 så får jag ändå ge honom att det ser helt okej ut. Jag visste nog att han var strax över 40, men 45..

Gött DR!

Dominator-Rocks

Guest
KVINNO JÄVLAR!

SKrattar ni och kallar mig 40-45 en gång till så tEnker jag aldrig posta någe mer!! :mad:

Men ärligt talat, är han 45 så får jag ändå ge honom att det ser helt okej ut. Jag visste nog att han var strax över 40, men 45..

Gött DR!

Jag skall ge mig ut på dödsturnee´nu ! :mad: Döda alla som inte gillar min kropp!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Gött DR!

meeeh, ja har ju bara sett lite här o lite där.....inte allt på en o samma gång!! FÖ´LÅT!!!!!

:krama:krama

KVINNO JÄVLAR!

SKrattar ni och kallar mig 40-45 en gång till så tEnker jag aldrig posta någe mer!! :mad:

Jag skall ge mig ut på dödsturnee´nu ! :mad: Döda alla som inte gillar min kropp!

du e jätte fin DR! Din kropp ser liten o fast ut!!! LOVAR!!!! :krama

:hihi :hihi

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag brukar sällan skratta åt någon som har en schyst figur!

Sista gången som sagt :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...