Vad säger ni tjejer? -Igen

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Fiffan, jag hoppas det inte är en bild på dig själv det där :eek:
Är den inte lite... :ghey?

Ska nog få mumin att visa den på nästa fysik istället för Teslamania coin crusher magnet.

Skulle moomiin visa den på nästa fysik så skulle tjejerna bli så vilda att jag skulle bli tvungen att hoppa av. :gnissla :D :banana

Eller så skulle reaktionen bli mer så här:
http://conangetslaughedat.ytmnd.com/

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
haha, jag minns en viss bild på dig med en handduk, där var du mer vit än jag är. :arsele :D

hahhahaha aldrig, ja kan inte bli så vit. mobilkameran är inte den bästa o badrumsljus inte d heller. :D

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Hoj
Honda CBR 1000 F
Vad kör du för stretchövningar för att bli sådär vig? Jag har tappat rörlighet utav bara helvete senaste året men inga av mina jävla övningar verkar hjälpa... Får bara ont:va Help please:)

Tjaaa... Jag har blivit så dålig på att stretcha på senare åren.. Men vigheten sitter i sen kampsporttiden... Det e bara att sätta dig ner med benen isär och börja tänja :)

Jag började först med att försöka trycka ner mig själv i split mellan 2 sängar när jag var typ 15 bast =) Efter 4 veckor kom jag ner.

Lycka till!

Småghey men sjukt imponerande :tummenupp trodde alla muskeklossar var klumpiga, som sagt imponerande!

Edit: Din vänsterfot ser sjukt vit/död ut :va

:hihi Photoshop grabbar trickbildat :hihi

Hehe näääru. har tyvär aldrig lärt mig använda photoshop.. isf hade benen varit bakom nacken :p
Tack iaf!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tjaaa... Jag har blivit så dålig på att stretcha på senare åren.. Men vigheten sitter i sen kampsporttiden... Det e bara att sätta dig ner med benen isär och börja tänja :)

Jag började först med att försöka trycka ner mig själv i split mellan 2 sängar när jag var typ 15 bast =) Efter 4 veckor kom jag ner.

Lycka till!

Ok. Lyxigt att det varar för dig, jag tappar vighet fort om jag inte stretchar kontinuerligt...:( Jag kan fortfarande sparka högt, det sitter fortfarande i. Men split, spagat och höga benlysft tappar jag på vad som känns som typ en vecka eller nåt om jag glömmer bort att tänja:confused:
Haha, jag gör ju det!:D Men ok, jag får väl försöka igen helt enkelt:) De får bära eller brista, höfterna alltså:D

Tack ska du ha!:tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Bjuder på en bild eftersom Swish bjöd mig....

:hihi

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
den har du haft uppe innan!!!:mad:

Du får en nakenbild för femhundra spänn! ;)

Hållt andan länge där eller? :D

Min kamera är snabb 1 sekund kanske :tummenupp

Känns som att jag alltid måste förtydliga att jag inte är seriös med mina spännbilder.. jag vet att jag är "slimjim" :fakta

Men när jag har gått en kurs i photoshop kommer jag bli riktigt stark :brynad

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du får en nakenbild för femhundra spänn! ;)

Min kamera är snabb 1 sekund kanske :tummenupp

Känns som att jag alltid måste förtydliga att jag inte är seriös med mina spännbilder.. jag vet att jag är "slimjim" :fakta

Men när jag har gått en kurs i photoshop kommer jag bli riktigt stark :brynad

Jag vet inte varför, men jag hade fått för mig att du var runt... 45? Du är inte det va? :va :gnissla :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati