Vad säger ni tjejer? -Igen

Dominator-Rocks

Guest
du vet ni killar brukar hata när brudar ska ha eftersnack i sängen när ni e klara, d e ungefär samma här fast minus sexet då. Sluta babbla o lägg ut bilder ist! :tummenupp

Förlåt då, eftersnack är ju sjukt jobbigt :näsblod

Jag är gammal å tjock du får ragga på teensen bozooku och vaselek mfl...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Förlåt då, eftersnack är ju sjukt jobbigt :näsblod

Jag är gammal å tjock du får ragga på teensen bozooku och vaselek mfl...

raggar? ja raggar inte på nån här. detta är en ball tidsfördrift och eftersom du skriver i tjejernas bildtråd så vill ja ju gärna ha något att glo på förutom massa prat. plus att alla har redan sett hur du ser ut så några tomma bortförklaringar duger inte.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
I agree to a 100% men du måste erkänna att du spanar lite:tuttar det är ju allt för tydligt!:tungan

hahahhaha nää ja spanar inte alls!! haahhahahahhahahahahahhaa bara för att ja säger va ja tycker o tänker o kan flörta rätt öppet, ibland lite omedvetet, så varken spanar eller raggar jag. som sagt, d e bara jävligt roligt att se killars reaktion och läsa kommentarerna. har inga problem att bjuda på mig sjlv, tycker d e lika roilgt att flabba åt mig sjlv som åt andra. :tummenupp det är skoj att få folk att le och skratta. ;)

har lärt känna massa roligt folk och är glad över det. :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
(lång förklaring...)

haha jaja ok-ok:tungan jo men jag tycker också det är kul att bjuda på mig själv:) men du får ju som du säger massa reaktioner.. vi får nog bjuda in queen hit om jag ska kunna få lite reaktioner:hihi

Jo jag är också sjukt glad att jag lärt känna massa roliga människor! har verkligen haft kul varje sh-utekväll men även med folk man träffat här på forumet:D

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
hahahhaha nää ja spanar inte alls!! haahhahahahhahahahahahhaa bara för att ja säger va ja tycker o tänker o kan flörta rätt öppet, ibland lite omedvetet, så varken spanar eller raggar jag. som sagt, d e bara jävligt roligt att se killars reaktion och läsa kommentarerna. har inga problem att bjuda på mig sjlv, tycker d e lika roilgt att flabba åt mig sjlv som åt andra. :tummenupp det är skoj att få folk att le och skratta. ;)

Säga vad man vill, men positiv är du ju! :tummenupp

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
attachment.php

:brynad :hihi

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Och hur exakt hade du tänkt dig att jag skulle bli brun?
Inte fasen har man råd med solarium. :arsele :banana

d hade räckt att du sola en gång för att inte vara genomskinlig mer. :arsele :hihi

:krama

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...