petterekman
Adrenalinberoende!
Fan vad jag älskar att du anstränger dig så mycket för vår skull!
Äh, vad gör man inte för att glädja er små sockersöta flickebarn...
Fan vad jag älskar att du anstränger dig så mycket för vår skull!
Så, då hade man varit ute i garaget en sväng ikväll.
För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)
För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.
På tal om Paul Walker (och Vin Diesel) så är ännu en F&F-film på G
http://www.apple.com/trailers/universal/fastandfurious/
tyvärr för er tjejer så verkar inte någon av dom vara direkt avklädda eller nakna. Och förutom grymma bilar av alla dess sorter så finns ju Jordana Brewster att lägga sin ögon på för oss killar (och tjejer!?)
Den där ryggen var inte o leka med!.... eller vänta jo det är den
Ni får en bonusbild också när jag har stället på mig som verkar ha blivit lite större under vintern
Redo för en hård spelkväll...?
Kan bidra med en sluskbild på ansiktet som mest visar hur sällan jag rakar mig under vardagarna Läpparna pajar direkt när det blir nån minus tyvärr
Ni får en bonusbild också när jag har stället på mig som verkar ha blivit lite större under vintern
Edit: Att man alltid lyckas se lite mysko ut när man tar bild på sig själv... Jaja, är väl så för de flesta
Vilka ögon!
Tar det som en komplimang, tack!
Lägger in en på min rygg också eftersom det efterfrågades i gamla tråden. Spänner mig inte eftersom det inte gör någon större skillnad
Edit: OK, efter att ha kollat båda bilderna så gör det väl lite skillnad, men inte så pass att jag lägger ut den andra också
Gaddningar är nice.
Har du suttit och festat för dig själv innan du tog bilden eller?
börjar få lite dåligt samvete när jag bläddrar igenom träningsbildern, dags att börja igen eller vad säger ni?
lägger upp en bild från i våras som motivation
finns i mitten där bland allt skrot tror jagd e ju en bild på en spegel!
börjar få lite dåligt samvete när jag bläddrar igenom träningsbildern, dags att börja igen eller vad säger ni?
lägger upp en bild från i våras som motivation
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |