Vad säger ni tjejer? -Igen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Typiskt patriarkatet att försöka få oss män att lägga upp lättklädda bilder som om vi alla vore luder.

vem har sagt om lättklädda bilder? du kan stå med full hojmundering om du vill.......ja skiter i vilket, bara du lägger upp nåt.....gnällspikar är här många......:näsblod

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Äntligen en kille som bär sitt smink med stolthet. :tummenupp
Vad kör du för grejer?
Jävligt skönt armband också, dyrt va? :)

Avundsjuka när den är som bäst och kommentarer som saknar sanning! Men deppa inte för det, du vinner i dryghets-VM och arrogant-VM baserat på alla andra kommentarer du gör här på Sporthoj! :) :tummenupp

Men men, du är säkert trevlig i alla fall! :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Avundsjuka när den är som bäst och kommentarer som saknar sanning! Men deppa inte för det, du vinner i dryghets-VM och arrogant-VM baserat på alla andra kommentarer du gör här på Sporthoj! :) :tummenupp

Men men, du är säkert trevlig i alla fall! :)

Alltså, jag skojade inte - ditt läppglans gjorde dig verkligen gorgeous. :yoparty

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Alltså, jag skojade inte - ditt läppglans gjorde dig verkligen gorgeous. :yoparty

Va bra, jag skojade inte heller! :) Jag förstår att du är avundsjuk, men måste du slänga ur dig dryga kommentarer som saknar faktagrund och sanning och bidra med dålig stämning? Tycker jag verkar onödigt :) Men om det känns bra för dig, så fortsätt med det, även om jag lovar att du inte vinner på det i längden! :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Edit: Men gud!? Hur har jag kunnat glömma hetingen från de därade Fast&Furious-filmerna? :död
Paul Walker har jag för mig han heter, eller jag är helt ute och cyklar?

Paul Walker är alldeles rätt och riktigt och han är .....*dregel*....jag ger upp, finner inte ord. Håll till godo brudar. :)

Bifogat

• paul2.jpg
    paul2.jpg
    48.6 KB · Visningar: 54
  • paul3.jpg
    paul3.jpg
    63.9 KB · Visningar: 47
  • paul1.jpg
    paul1.jpg
    80.3 KB · Visningar: 63

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ok, Ska vi nöja oss med bara ett sött ansikte så... Vad heter han i Las vegas-serien då? sexigare blick får man ju leta efter:kär: Eller han i NCIS :banana

Två pics kommer här iallafall :krama

EDIT: Han i NCIS börjar tydligen bli gammal.... men för ögonblicket håller han stilen, tillsvidare.

Bifogat

• 163451590_a722e84717.jpg
    163451590_a722e84717.jpg
    119.7 KB · Visningar: 61
  • joshduhamel0227.jpg
    joshduhamel0227.jpg
    89.2 KB · Visningar: 52
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mm, massa fina bilder nu! Fortsätt! =)
Och när får vi se mer av våra egna små hojgossar? :va :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
n1134185558_281431_6698.jpg

Inga kommentarer... :)

(eller jo fan, måste kommentera att jag tycker det var en väldigt skum kombination av Oleary's den kvällen fira Tom Selleck's födelsedag och samtidigt dra in pengar till barncancerfonden... man trodde ju fasen först att Selleck hade dött i cancer. Inte ens någon i personalen förstod kopplingen mellan Selleck och barncancerfonden... men 50 kr för en sådan vacker mustasch är lätt värt det hehe)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

(eller jo fan, måste kommentera att jag tycker det var en väldigt skum kombination av Oleary's den kvällen fira Tom Selleck's födelsedag och samtidigt dra in pengar till barncancerfonden... man trodde ju fasen först att Selleck hade dött i cancer. Inte ens någon i personalen förstod kopplingen mellan Selleck och barncancerfonden... men 50 kr för en sådan vacker mustasch är lätt värt det hehe)

Haha, snyggt! Kanske ska börja odla? :rofl

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
n1134185558_281431_6698.jpg

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jaha... Ska man försöka fixa en ny bild till er små flickebarn ikväll då?

Det tycker jag verkligen! :tummenupp

Här kommer lite fler snyggon iaf!

Jared Leto och sångaren i Avenged Sevenfold, som jag dessvärre inte vet namnet på. Det är han med den fula Harleytröjan iaf! :hihi

Bifogat

• jared-leto.jpg
    jared-leto.jpg
    26.4 KB · Visningar: 38
  • AvengedSevenfold.jpg
    AvengedSevenfold.jpg
    73 KB · Visningar: 42
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...