FettSnok
96% enligt läkaren
Men det är ju samma bild som din avatar.
Jamen, det var ju de jag försökte förklara från början
Jag har uppenbara problem att göra mig förstådd, jag släpper det här nu..
Men det är ju samma bild som din avatar.
Jamen, det var ju de jag försökte förklara från början
Jag har uppenbara problem att göra mig förstådd, jag släpper det här nu..
Du behöver ju faktist inte bli arg.
Inte arg, blir inte det på ett internetforum
Ok...........
Så, då hade man varit ute i garaget en sväng ikväll.
För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)
För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.
åhh va kul att fler vågar sig hit!! upp me fler bilder nu killar!!
vaselek: kom precis hem från kristianstad. fy fan vilken håla......hhahaha...
Jag som tycker det är jobbigt att lyfta bara ena änden av min enduro.Så, då hade man varit ute i garaget en sväng ikväll.
För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)
För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.
Jag som tycker det är jobbigt att lyfta bara ena änden av min enduro.
Men du kunde ju ha hört av dig!!!!
Visserligen hade staden varit lika tråkig ändå men iaf...
Vad gjorde du i dessa områden av skåne då?
Fan va ont i röven ja hade sen....
Njaeejjj E ju rätt repig och har fått en hel del törnar genom åren så perfekt är väl att ta i.PERFEKT!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|