Vad säger ni tjejer? -Igen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
åhh va kul att fler vågar sig hit!! :tummenupp upp me fler bilder nu killar!!

vaselek: kom precis hem från kristianstad. fy fan vilken håla......hhahaha...:arsele

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ok...........

david-hasselhoff-07.jpg

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Så, då hade man varit ute i garaget en sväng ikväll.

För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! :arsele (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)

För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.

Bifogat

• DSC_3046.jpg
    DSC_3046.jpg
    131.3 KB · Visningar: 199
  • DSC_3049.jpg
    DSC_3049.jpg
    132.7 KB · Visningar: 146
  • DSC_3052.jpg
    DSC_3052.jpg
    131.9 KB · Visningar: 144
  • DSC_3059.jpg
    DSC_3059.jpg
    136.3 KB · Visningar: 123

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! :arsele (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)

För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.

:drool får jag lov att klia dig på ryggen? vilken härlig rygg du har! :kär

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
åhh va kul att fler vågar sig hit!! :tummenupp upp me fler bilder nu killar!!

vaselek: kom precis hem från kristianstad. fy fan vilken håla......hhahaha...:arsele

Men du kunde ju ha hört av dig!!!!

Visserligen hade staden varit lika tråkig ändå men iaf...

Vad gjorde du i dessa områden av skåne då?

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT

Jag som tycker det är jobbigt att lyfta bara ena änden av min enduro. :näsblod

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Jag som tycker det är jobbigt att lyfta bara ena änden av min enduro. :näsblod

Haha, jo, inte var det helt enkelt. Nu är ju visserligen 520n ganska lätt, skulle inte lyfta min 660 sådär tror jag, men det krävdes ändå en stunds funderande innan jag lyckades. Är ju ganska bökig form på en motorcykel, inte riktigt samma sak som att lyfta en skivstång, haha. :näsblod

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Men du kunde ju ha hört av dig!!!!

Visserligen hade staden varit lika tråkig ändå men iaf...

Vad gjorde du i dessa områden av skåne då?

som alltid är det sista minuten planering, rent spontant. Var och kolla på en bil med AleX. Bilhandlaren fick ha öppet typ 1,5 timma längre och ändå köpte ja inte bilen. :p hahahaha.....sen körde vi till Ivö o hämta en annan bil och sen hem. Fan va ont i röven ja hade sen, va hemma vid elva nåt o vi körde vid 5? typ.

tänkte faktiskt på dig men iom d blev så spontant så hann ja inte skriva tidigare. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Fan vad jag älskar att du anstränger dig så mycket för vår skull! :tummenupp :tuttar :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati