Vad säger ni tjejer? -Igen

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Såhär såg jag ut under KTH-tiden... (En kompis som tog bilden under en paus från lektionerna.)
Hittade även en gammal bild på mig där jag har långt hår (relativt, säkert flera cm) och lite andra roliga bilder, men jag vete tusan om någon tycker det är särskilt intressant att jag lägger upp dem här... :va

Bifogat

• kth.jpg
    kth.jpg
    73.8 KB · Visningar: 55

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Så, då hade man varit ute i garaget en sväng ikväll.

För att få det hela att ha någon sorts anknytning till motorcyklar tog jag crossen i famnen på en bild. (Vilket inte var världens bekvämaste lyft...)
Och i ett tappert försök att tillföra lite humor till bilderna gör jag härmed bland de mest udda poseringar jag någonsin gjort! :arsele (Någon gillade ju fighters och fighterposeringar, så jag gjorde mitt bästa.)

För övrigt vill jag bara berätta att det inte var så jäkla lätt att fotografera med stativ och timer, manuell fokus (så man måste försöka stå på ungefär samma ställe hela tiden) och dessutom lyfta en cross medans man försöker få kamerabiten att lira. Nåväl.
Haha, fantastiskt! Vi uppskattar upprinniingsrikedomen och viljan :hihi :D :rofl: :hihi

Underbart :)

På tal om Paul Walker (och Vin Diesel) så är ännu en F&F-film på G
http://www.apple.com/trailers/universal/fastandfurious/

tyvärr för er tjejer så verkar inte någon av dom vara direkt avklädda eller nakna. Och förutom grymma bilar av alla dess sorter så finns ju Jordana Brewster att lägga sin ögon på för oss killar (och tjejer!?)
Det räcker väl alldeles utmärkt? Fast lite avklätt hoppas vi ju på :) som tur är gör inte hollywood en enda film utan naken hud, vilket vi är oerhört tacksama för :bow:

Grymt imponerande all prestation, motivation, psyke och vilja det ligger bakom allt det där (och inte lika imponerande med tanke på all jävla olagliga substanser det lär ligga bakom det hehe).

Men fy fan va fult och omänskligt det ser ut :3freak

slänger in en bild på mig utan mustaschen också, och om ni inte tror att det är mig så kolla in användningen av tummen :D :gnissla

300px-Travispastrana04.jpg
Jag får nog säga att utan "muchen" och med kepsen, så framstår du som riktigt het ;) Klart värdig tråden :drool:

Last edited:

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
jao vet inte varför men bjuder på några bilder, säg gärna vad ni tycker... eller nått? :gnissla

Bifogat

• 20071003-PA030037.jpg
    20071003-PA030037.jpg
    88.1 KB · Visningar: 161
  • 20071006-IMG_6809.jpg
    20071006-IMG_6809.jpg
    105.5 KB · Visningar: 59
  • 20071015-DSC00206.jpg
    20071015-DSC00206.jpg
    96.9 KB · Visningar: 47
  • n596162033_803702_2916 (2).jpg
    n596162033_803702_2916 (2).jpg
    28.7 KB · Visningar: 46

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Powerisers är skitkul. Speciellt när jag åkte tunnelbana, kan ju direkt säga att tunnelbanan i Sthlm inte är anpassad för folk som är 245cm långa! :näsblod (Bilderna är från -07 för övrigt.)
(Money tyckte ju att det inte måste vara nakna spännarbilder, utan att annat roligt också är kul att titta på.)

Bifogat

• DSC_9880.jpg
    DSC_9880.jpg
    134.2 KB · Visningar: 130
  • DSC_9928.jpg
    DSC_9928.jpg
    129.1 KB · Visningar: 126
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
jao vet inte varför men bjuder på några bilder, säg gärna vad ni tycker... eller nått? :gnissla

Jävlar vilken najs kropp! :)

Powerisers är skitkul. Speciellt när jag åkte tunnelbana, kan ju direkt säga att tunnelbanan i Sthlm inte är anpassad för folk som är 245cm långa! :näsblod (Bilderna är från -07 för övrigt.)
(Money tyckte ju att det inte måste vara nakna spännarbilder, utan att annat roligt också är kul att titta på.)

Haha, du är sådär skönt jävla galen! Klockrent! :banana

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag stretchar inför inköpet av en Honda Boss Hoss:banana

n656752118_2061586_8317.jpg

Vad kör du för stretchövningar för att bli sådär vig? Jag har tappat rörlighet utav bara helvete senaste året men inga av mina jävla övningar verkar hjälpa... Får bara ont:va Help please:)

Dominator-Rocks

Guest
Jag stretchar inför inköpet av en Honda Boss Hoss:banana

n656752118_2061586_8317.jpg

Småghey men sjukt imponerande :tummenupp trodde alla muskeklossar var klumpiga, som sagt imponerande!

Edit: Din vänsterfot ser sjukt vit/död ut :va

:hihi Photoshop grabbar trickbildat :hihi

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Strumpor?
Vad har vi sagt om att skriva på Sporthoj efter att ha tittat i flaskan? :fyllisar

Tittade i en starköl för ett par timmar sedan iofs, men varför har han bara strumpa på ena foten?

Edit: Vad har vi sagt egentligen? :hihi

Man ser en antydning till blekhet på andra fossingen med men då är nog bilden rejält shoppad om det skall bli sådana kontrastskillnader.

:va Äsch jag skämmer ut mig :rodnar :rofl

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tittade i en starköl för ett par timmar sedan iofs, men varför har han bara strumpa på ena foten?

Edit: Vad har vi sagt egentligen? :hihi

Man ser en antydning till blekhet på andra fossingen med men då är nog bilden rejält shoppad om det skall bli sådana kontrastskillnader.

:va Äsch jag skämmer ut mig :rodnar :rofl

du vet ni killar brukar hata när brudar ska ha eftersnack i sängen när ni e klara, d e ungefär samma här fast minus sexet då. Sluta babbla o lägg ut bilder ist! :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati