Det är ni två som gör Sporthoj till den källa av kunskap som vi alla behöver...vad är syftet med er närvaro? har ni ingen ungdomsgård att vara på?
Eftersom du bara verkar vilja dra fram det negativa så kvittar det ju vad jag skriver. Jag är aktiv i mc-trådar också, jag KÖR HOJ, och hänger här mycket för att hitta folk att köra med. Detta är en OT-del, vad är det du inte förstår med det? Som jag sagt innan kan du ju skippa trådar du stör dig på. Vem är det som inte har något liv egentligen? Som tvunget måste gå in och kolla i trådar du inte är intresserad av?
Vad är syftet med DIN närvaro? Gör du någon nytta här, när du bara dravlar omkring och gnäller?
Och vad vet du om mina kunskaper? Ingenting.
Jag håller med!
Lämna tråden och låt alla damer jaga sina gaddade och snaggade outlawdrägg ifred! Vi som tycker om motorcyklar kan hålla oss till de mc-relaterade avdelningarna där det åtminstone existerar ett hojintresse ..
Som sagt, har både hojintresse och hoj. Har kört cross sen jag var 7, och gathoj sen jag var 16, så intresset är det inget fel på. Men det finns annat här i världen än enbart mc, speciellt på vintern.