Vad säger ni tjejer? -Igen

Chuck Norris

Chucati
Gick med
4 May 2007
Hoj
Hypermotard S, XR650R
HAHAHAHAHHAHAHAA.......den fotpallen måste vara HEEEET!!!! så som dom juckar på den! Hey bejbi!! U like brownsugah! Come a give u brown sugah.........hahahahhahaahhaha..................

Har lite svårt att skratta åt detta, killarna är ju uppenbarligen utvecklingsstörda. Rätt taskigt av den dreggeltorkande vårdaren att filma sina patienter och lägga ut det på nätet.

Dominator-Rocks

Guest
Du va en tråkig jävel.....

Undrar om Biltmore kommer döda mig nu :skrämd

Äsch genom sig själv känner man andra, och jag vart ju inte arg när den där filuren Mathias84 lade ut bilder på mig i den här tråden :)

Så..... ;)

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Det där var extremt mycket gay :hoppa

Lugnt, jag är så säker på min manlighet att jag kan säga sådana saker, t.o.m. äga och köra en Audi TT (nu äger jag dock ingen, bara provkört... men skulle kunna) :)

COHONES!! *greppar sig själv i skrevet och skakar om* :yoparty

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Lugnt, jag är så säker på min manlighet att jag kan säga sådana saker, t.o.m. äga och köra en Audi TT (nu äger jag dock ingen, bara provkört... men skulle kunna) :)

COHONES!! *greppar sig själv i skrevet och skakar om* :yoparty

Vanligtvis brukar det män har i skrevet kallas Cojones men du kanske har nånting annat du skakar om? ;)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Vanligtvis brukar det män har i skrevet kallas Cojones men du kanske har nånting annat du skakar om? ;)

D'oh :4skrika :huvet

Nu går jag och gråter en skvätt för att sedan sova på en blöt kudde :gråta

*EDIT*

App app app! ena stavningen/uttrycket kommer från Spanien (cohones) medan det andra kommer från Mexiko (cohones).
Verkar som att jag får sova på en torr kudde trots allt :)

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
D'oh :4skrika :huvet

Nu går jag och gråter en skvätt för att sedan sova på en blöt kudde :gråta

*EDIT*

App app app! ena stavningen/uttrycket kommer från Spanien (cohones) medan det andra kommer från Mexiko (cohones).
Verkar som att jag får sova på en torr kudde trots allt :)

Me bad, jag antog att man enbart använde den stavning jag är van vid efter några år i Mexico. Men du har rätt, iaf i Spanien och på Cuba används tydligen även den stavning du använde.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Äsch genom sig själv känner man andra, och jag vart ju inte arg när den där filuren Mathias84 lade ut bilder på mig i den här tråden :)

Så..... ;)

Muhahaha, där har vi ju tråkgubben som är "så snygg att han inte behöver lägga ut bild här". :D :D :D

Hade jag varit tjej hade jag diggat Trent Reznor / Nine Inch Nails "lite mer" än vad jag gör nu :)
(kan tänka mig att TS diggar Mr. Reznor - liknar killen i första inlägget, fast mognare hehe)

Är det samma människa på alla bilder? På första bilden är han inte fin, men på resten, speciellt den 3e! :drool
Men jackan på den 4e var nåt av det fulaste jag sett! :zpy

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Är det samma människa på alla bilder? På första bilden är han inte fin, men på resten, speciellt den 3e! :drool
Men jackan på den 4e var nåt av det fulaste jag sett! :zpy

Ajjemän, samma nisse* på samtliga bilder.
Två första är från 2007-2008 skulle jag tänka mig, två nedersta från slutet av 90-talet.

* Trent Reznor (Han som är "enmansbandet" Nine Inch Nails)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ajjemän, samma nisse* på samtliga bilder.
Två första är från 2007-2008 skulle jag tänka mig, två nedersta från slutet av 90-talet.

* Trent Reznor (Han som är "enmansbandet" Nine Inch Nails)

Aha. :)
Jo, men han såg trevlig ut! Rockkillar ska det vara!
Men Richard är snyggare! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Så..... ;)

hmm en man i sina bästa år! :tummenupp synd att attityden drar ner utseendet lite......:arsele :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Dags att få in lite hotties i den här tråden igen istället. ;)

Bifogat

• hotties.jpg
    hotties.jpg
    98.6 KB · Visningar: 145

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
haha, det va ju en la go photoshop de gjort på hans öggon som man skulle säga i götet om första bilden

Nja, en sån ljussättning går ju att lösa med färgade LED lampor. Det ser mer belyst ut än redigerat, enligt mig, men jag KAN ju ha fel.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...