vilse
Lite lätt vimsig ibland...
nä d va inte den, visa fler.
nä d va inte den, visa fler.
Om jag vill ha mer då?Vill du ha mer så får du betala!
Om jag vill ha mer då?
Jag är öppen för förslag!Om jag vill ha mer då?
Kan kanske ses som betalning eller rättare sagt, prestation och motprestation.
Jag är öppen för förslag!
Jag förmodar att jag inte har någon framtid som prostituerad.
Tur att jag inte sa upp mig från jobbet utan att kolla marknaden först i alla fall.
Tur att jag inte sa upp mig från jobbet utan att kolla marknaden först i alla fall.
d beror på, går inte att grunda ditt värde på en bild. vi vill se flera vinklar och alla delar.
Jag åker faktiskt förbi både Malmö och Landskrona nästa vecka i tjänsten. Om ni vill ta en närmare titt så säg till innan jag åker!Många arbeten kräver massa jobb och massa reklam innan man får chansen att börja göra pengar på det. Så gör nu lite reklam för dig själv med hjälp av bilder i massa olika vinklar så kan vi bedöma om du har någon chans att bli framgångsrik som prostituerad
Jag åker faktiskt förbi både Malmö och Landskrona nästa vecka i tjänsten. Om ni vill ta en närmare titt så säg till innan jag åker!
Åh! Det ska finnas en bild med honom i chaps och en stor friser bredvid, du råkar inte veta var man hittar den bilden?
För där kan vi snacka stor dräggelfaktor
Bilden längst ner har en gadd som jag skulle vilja ha om ja skulle gadda mig, skulle vilja göra det över latz isf och har tänkt mig då något med ett 3d inslag o de e väll precis vad han har där den går in liteHelgen tog hårt och jag är hemma och är sjuk.. Men! Nu hade jag tid att hitta ett par riktiga hunk's
Bilden längst ner har en gadd som jag skulle vilja ha om ja skulle gadda mig, skulle vilja göra det över latz isf och har tänkt mig då något med ett 3d inslag o de e väll precis vad han har där den går in lite
Gillar du gaddar?
Övrigt som jag var sugen på, testade en snyggt skriven text av en kompis på utsida underarm typ vanlig skrivstorlek skrivstilsaktigt, blev nästan frälst, bara hitta på nått skoj o skriva 1 rad 1dm lång ca
Okej hunken från min stad fastnade på bild.. Men än har jag bara fått 2 bilder jag tagit som är lite luriga
hahahhaha tagsen ser najsiga ut! men va fan, en nacke! blev fett besviken! och på toa i sin mest sårbara position!
hahaha vadå sårbar!
Om man kollar på bild nr2 så ser man ju faktiskt lite hur han ser ut i spegeln!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|