Vad säger ni tjejer? -Igen

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Jag förmodar att jag inte har någon framtid som prostituerad. :( :( :(
Tur att jag inte sa upp mig från jobbet utan att kolla marknaden först i alla fall.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tur att jag inte sa upp mig från jobbet utan att kolla marknaden först i alla fall.

d beror på, går inte att grunda ditt värde på en bild. vi vill se flera vinklar och alla delar.

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj

Många arbeten kräver massa jobb och massa reklam innan man får chansen att börja göra pengar på det. Så gör nu lite reklam för dig själv med hjälp av bilder i massa olika vinklar så kan vi bedöma om du har någon chans att bli framgångsrik som prostituerad :arsele

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
d beror på, går inte att grunda ditt värde på en bild. vi vill se flera vinklar och alla delar.
Många arbeten kräver massa jobb och massa reklam innan man får chansen att börja göra pengar på det. Så gör nu lite reklam för dig själv med hjälp av bilder i massa olika vinklar så kan vi bedöma om du har någon chans att bli framgångsrik som prostituerad :arsele
Jag åker faktiskt förbi både Malmö och Landskrona nästa vecka i tjänsten. Om ni vill ta en närmare titt så säg till innan jag åker! :brynad

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag åker faktiskt förbi både Malmö och Landskrona nästa vecka i tjänsten. Om ni vill ta en närmare titt så säg till innan jag åker! :brynad

som sagt, fler bilder innan vi dömmer ut dig. tänk om du e nån ful fettis så bestämmer vi möte me dig. my god, ärrade för livet.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Åh! Det ska finnas en bild med honom i chaps och en stor friser bredvid, du råkar inte veta var man hittar den bilden?
För där kan vi snacka stor dräggelfaktor :näsblod

Nej jag bara "rajd ån lajk a kawbåj" på allt annat utom häst, så ingen aning! Och här har vi Jesse på bild...

Bifogat

• jesse.jpg
    jesse.jpg
    73.4 KB · Visningar: 76

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Helgen tog hårt och jag är hemma och är sjuk.. Men! Nu hade jag tid att hitta ett par riktiga hunk's :fakta
Bilden längst ner har en gadd som jag skulle vilja ha om ja skulle gadda mig, skulle vilja göra det över latz isf och har tänkt mig då något med ett 3d inslag o de e väll precis vad han har där den går in lite :p

Gillar du gaddar?

Övrigt som jag var sugen på, testade en snyggt skriven text av en kompis på utsida underarm typ vanlig skrivstorlek skrivstilsaktigt, blev nästan frälst, bara hitta på nått skoj o skriva ;) 1 rad 1dm lång ca

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Bilden längst ner har en gadd som jag skulle vilja ha om ja skulle gadda mig, skulle vilja göra det över latz isf och har tänkt mig då något med ett 3d inslag o de e väll precis vad han har där den går in lite :p

Gillar du gaddar?

Övrigt som jag var sugen på, testade en snyggt skriven text av en kompis på utsida underarm typ vanlig skrivstorlek skrivstilsaktigt, blev nästan frälst, bara hitta på nått skoj o skriva ;) 1 rad 1dm lång ca

Om jag gillar tatueringar? nää va...:rolleyes:
1dm? Lite mer måste du dra fram va!:tungan

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Okej hunken från min stad fastnade på bild.. Men än har jag bara fått 2 bilder jag tagit som är lite luriga:D

Bifogat

• hunk.JPG
    hunk.JPG
    92.6 KB · Visningar: 124
  • hunk2.JPG
    hunk2.JPG
    173.1 KB · Visningar: 183

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Okej hunken från min stad fastnade på bild.. Men än har jag bara fått 2 bilder jag tagit som är lite luriga:D

hahahhaha tagsen ser najsiga ut! men va fan, en nacke! blev fett besviken! :D:D:D och på toa i sin mest sårbara position! :D:D:D

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
hahaha vadå sårbar!:rolleyes::D
Om man kollar på bild nr2 så ser man ju faktiskt lite hur han ser ut i spegeln!!:näsblod

Han ser ju nästan ut lite som mig. :tummenupp
Bortsett från att han är lite mindre och har oändligt mycket mera tatueringar.

Säger vi... :näsblod
Jag ska bidra med någon ny bild någon dag. När jag samlat mod!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati