Vad säger ni tjejer? -Igen

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Om jag förstått det rätt så tar han alltså INTE några fuskpiller med tanke på avsaknaden av nackmuskler?

han lägger jag bara in som en tjejfavorit!
Men nu när du säger det så. Enligt biologen på forumet så ska han ju inte knapra!

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
suzuki
Jag blir ruskigt nyfiken varför man inte skulle kunna få nackmusklerna och växa jag tränar nacken 3 olika övningar 4 set i veckan och utan steroider och dom har då blivit betydligt större som alla andra muskler innan jag började träna.
Måste vara bland det dummaste jag hört inom träningsrelaterade påståenden.

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Vad är det för jäkla knutor han har i armhålorna!? :eek:

Haha knutor! Fan, med dom "vingarna" lär han kunna flyga :hihi

Jag blir ruskigt nyfiken varför man inte skulle kunna få nackmusklerna och växa jag tränar nacken 3 olika övningar 4 set i veckan och utan steroider och dom har då blivit betydligt större som alla andra muskler innan jag började träna.
Måste vara bland det dummaste jag hört inom träningsrelaterade påståenden.

Min fråga exakt. Har fortfarande inte fått underlaget för uttalandet..

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
För att man måste knapra piller för o få det! Har ni inte hängt med i tråden!?

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Alla muskler blir större av hård träning, vila och rätt kost. (Grunderna bakom muskelbyggande.)

Trapezius är det ju inte så hemskt många som tränar specifikt, då det är en synergist till andra muskler i många övningar, men vill man ha grym nacke (tänk brottare tex.) så är det bara att köra shrugs tills händerna blöder, då ska du nog se att de växer. Med eller utan tillsatser.

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Det gick.... Inge bra! Han var inte där:gnissla
Men vi har börjat få in fler heta grabbs på gym1, jag är positiv!:D

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Eftersom det snyggaste på en kille är ryggen.. Tycker jag att ni borde hitta lite schyssta ryggbilder till mig!:mad:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Vilken rent ut sagt efterbliven biolog som inte har någon aning om hur en människas fysik ens fungerar och utvecklar sig.

En muskel svarar på stimulans, tränar man en muskel kommer den anpassa sig för det den ska brukas för = växa.

Hård träning + Bra proteinrik kost + adekvat vila = muskler.

Typiskt Svensk attityd att allt annat än lagom frambringar en sån oerhörd rädsla och tack vare okunskapen måste det vara något hemskt.

För att hålla mig till tråden bifogar jag en bild på världens (i mina ögon) bästa kroppsbyggare.

Kevin_Levrone.jpg

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Det finns kanske hopp för min stad! Igår trillade jag in på en fest och efter en stund såg jag den snyggaste karl jag någonsin skådat i vår stad! Och... Jag tror han lyckades fastna på kort!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det finns kanske hopp för min stad! Igår trillade jag in på en fest och efter en stund såg jag den snyggaste karl jag någonsin skådat i vår stad! Och... Jag tror han lyckades fastna på kort!

jaha? läser bara blahablaha om det inte finns en bild att skåda. så upp me den nu! vi vill oxå dregla, eftersom det inte finns några snygga hojsnubbar på detta forum så får du vara megabussig och dela med dig av sexguden! :D :tummenupp

Menar inte er pojkar som visat era härliga sidor. ;)

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
jaha? läser bara blahablaha om det inte finns en bild att skåda. så upp me den nu! vi vill oxå dregla, eftersom det inte finns några snygga hojsnubbar på detta forum så får du vara megabussig och dela med dig av sexguden! :D :tummenupp

I will! Så fort kusinen vaknat upp ur sin värdiga bakfylla så ska pics upp!:Bugar

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.

Tänkte precis: URSÄKTA!!!? Vad är det den lilla bärplockaren sitter och skriver??

Sen läste jag sista raden då blev du förlåten direkt. :tummenupp :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tänkte precis: URSÄKTA!!!? Vad är det den lilla bärplockaren sitter och skriver??

Sen läste jag sista raden då blev du förlåten direkt. :tummenupp :krama

hahha dont worry! i dont förgett! ;) men vill se nytt lammkött.......:arsele:D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras