Vad säger ni tjejer? -Igen

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Försökte ge ett lite finkänsligt tips, men okej: :-Knulla?: fungerar bra också!
Nu blir jag väl uthuttad fr SH med huuet före :D:D

Om tösabiten nu vill det vill säga:fakta
En kille kan väl säga sådär mest på skämt, det mesta han kan hoppas på är ju i de flesta fall att slippa örfilar. Kommer däremot en tjej med förslaget är det nog ganska givet (om killen i fråga inte är gay eller offantligt trogen sin partner vill säga) att bruden får stock, oavsett om hon var riktigt seriös eller ej...:va Underligt det där.

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Om tösabiten nu vill det vill säga:fakta
En kille kan väl säga sådär mest på skämt, det mesta han kan hoppas på är ju i de flesta fall att slippa örfilar. Kommer däremot en tjej med förslaget är det nog ganska givet (om killen i fråga inte är gay eller offantligt trogen sin partner vill säga) att bruden får stock, oavsett om hon var riktigt seriös eller ej...:va Underligt det där.

Jag vill inte ha hans stock!:rofl
Han är het, men där går gränsen:näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
hmm ja kör på det!:näsblod Ska till gym1 snart, får la hoppas han är där:brinnerup

Ärlighet vara ju längst sägs det, så säg helt enkelt att du vill ta ett par bilder på honom i olika poser och sen lägga upp i en tråd på ett hojforum så att en massa sporthojsbrudar får dreggla över honom:D Jag menar, vilken kille hade inte gått med på att bli plåtad efter nåt sånt!?:tuttar :D

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Ärlighet vara ju längst sägs det, så säg helt enkelt att du vill ta ett par bilder på honom i olika poser och sen lägga upp i en tråd på ett hojforum så att en massa sporthojsbrudar får dreggla över honom:D Jag menar, vilken kille hade inte gått med på att bli plåtad efter nåt sånt!?:tuttar :D

NU ska jag iväg! Håll tummarna!:D

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Och varför skulle han ha tagit diverse preparat? Bara för att han tränar på gym eller!?! va? va!? :mad:

Du kan va lugn tjejen om en människa inte har "tjurnacke" alltså ser ut till att ha jätte tränade och riktigt synliga nackmuskler så kan du utesluta att han inte knaprar anabola(i alla fall). Så då var inte mitt "kaffe" förslag så dåligt :D eftersom du inte vill nulla honom och nekar han kaffet, så erbjud recovery drink!

Bifogat

• 5081.jpg
    5081.jpg
    5.3 KB · Visningar: 1,466
Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...