Skit i byxorna! Du har ju bästa håret 2009!Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt
Skit i byxorna! Du har ju bästa håret 2009!Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt
Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt
OMG! Och jag som hatar killar i vita tubsocker, men det här tar nog f*n priset!
Randiga pjamasbyxor och silverfärgade shorts....HAHA Har du några andra konstiga underklädslar att dela med dig? Snäll, inte Fantomens badbyxor !
Finns en galet läcker kille på gym1 där jag tränar... Borde jag ta med en kamera och ta kort lite random överallt så han fastnar?
Såg Criminal Minds härom kvällen och hörde en, som jag tycker, kanonlåt! Vad tycker Ni om denna?
EDIT: Äh! Jag lyckas inte... Kolla länken...
http://www.youtube.com/watch?v=PUPwCiEoRVo&feature=related
Vad vi tycker om låten eller killen på bilden?
Såg Criminal Minds härom kvällen och hörde en, som jag tycker, kanonlåt! Vad tycker Ni om denna?
EDIT: Äh! Jag lyckas inte... Kolla länken...
http://www.youtube.com/watch?v=PUPwCiEoRVo&feature=related
Dessutom var det nog fel film:
Eller möjligen:
Musik för döva är en kvalitetsstämpel.
Finns en galet läcker kille på gym1 där jag tränar... Borde jag ta med en kamera och ta kort lite random överallt så han fastnar?
Hehe, jag bjuder på den också
Hmm, nu ska vi tänka efter... Jag har ju som sagt mina elefantmönstrade sidenpyjamasbyxor...
Ja eller så frågar du om han kör hoj och sen om han är medlem på SH
Och om svaret som förmodat blir "Nej" Hur går jag då vidare?
Då frågar du: -Dricka kaffe?Och om svaret som förmodat blir "Nej" Hur går jag då vidare?
Du Bushido det var ingenting! Fick syn på 2009-års strandmode för killar. Hejdå Borat !.....Hallå Badshorts!
[YOUTUBE-ID]tgBub9wlP6g[/YOUTUBE-ID]
Då frågar du rakt upp och ne rom du får ta en bild på honom, och sen berättar du varför. Att han hade platsat jättebra i tjejernas dreggeltråd!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|