Jag får nog fan lära mig det.
Men varför skulle bara nackmusklerna bli större?
jag ville se faktabakgrunden till detta..
för att det är lättast att få stora såklart!
Jag får nog fan lära mig det.
Men varför skulle bara nackmusklerna bli större?
jag ville se faktabakgrunden till detta..
för att det är lättast att få stora såklart!
synliga nackmuskler = anabola?
Kolla muskulaturen som sitter ovanför bicepsen på bilden. Enligt säker källa(hänvisning går att få via PM) är det så att dessa muskler inte går att träna till sig på detta vis, om det inte är så att anabola är inblandat. Aldrig hört om "tjurnacke"?
Kolla muskulaturen som sitter ovanför bicepsen på bilden. Enligt säker källa(hänvisning går att få via PM) är det så att dessa muskler inte går att träna till sig på detta vis, om det inte är så att anabola är inblandat. Aldrig hört om "tjurnacke"?
I beg to differ madame
Tillsammans med finnig rygg och pung som ett dibarn så är man kung på gymmet.synliga nackmuskler = anabola?
Enligt källan som dessutom är biolog, så ska det vara ett tydligt tecken på anaobola. Självklart är det inte det ända anabol (vävnadsuppbyggande) eller androgena (förmanligande) effekt, som preparatet har på kroppen.
Som jag förstått biologen så ska det tydligen inte gå att träna upp dessa muskler utan intag av preparatet, men vi har också information här i tråden att det ska gå att göra det. Så jag vet inte!Det beror ju på, har personen i fråga ganska liten fysik men väldigt stor nacke så vissa är/kan det vara tecken på godis knaprade, men om personen är stor i sig o likvärdigt stor i hela kroppen så behöver han inte ha knaprat.
Som jag förstått biologen så ska det tydligen inte gå att träna upp dessa muskler utan intag av preparatet, men vi har också information här i tråden att det ska gå att göra det. Så jag vet inte!
I vilket fall som så är lagom tränade grabbar bäst och hellre en grabb med något under skallbenet än en grabb som har för mycket androgen effekt.
Det går utför.Snicksnack...
Rika grabbar är bäst. Sen är det ju alltid ett plus om de är snygga, vältränade, trevliga, smarta.. (Ja, i den ordningen)
Det går utför.
Vad hände med "stor kuk och ny traktor"?
Lessen o säga det men stureplanshermanfroditen har tagit våra kvinnor!
Måste ju lägga in en annan lagom tränad tjejfavorit!
Vad är det för jäkla knutor han har i armhålorna!?
Det går utför.
Vad hände med "stor kuk och ny traktor"?
Snicksnack...
Rika grabbar är bäst. Sen är det ju alltid ett plus om de är snygga, vältränade, trevliga, smarta.. (Ja, i den ordningen)
Skit i traktorn! (ja, jag var tvungen att kommentera ). Dum fråga får dumt svar!
Kollar jag rätt på din symbol bredvid ditt nick!?!
latsen såklart!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |