Vad säger ni tjejer? -Igen

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
synliga nackmuskler = anabola?

Kolla muskulaturen som sitter ovanför bicepsen på bilden. Enligt säker källa(hänvisning går att få via PM) är det så att dessa muskler inte går att träna till sig på detta vis, om det inte är så att anabola är inblandat. Aldrig hört om "tjurnacke"?

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Kolla muskulaturen som sitter ovanför bicepsen på bilden. Enligt säker källa(hänvisning går att få via PM) är det så att dessa muskler inte går att träna till sig på detta vis, om det inte är så att anabola är inblandat. Aldrig hört om "tjurnacke"?

I beg to differ madame

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
KTM 560 SMR-07

Nja, detta är väl inte direkt sant. Det går alldeles utmärkt att träna sig till både stora deltoid- och trapezius-muskler utan att preppa sig full med skit.
Men en gnutta verklighet finns ändå i ditt påstående, då dessa muskler "nära" huvudet har fler anabola receptorer och svarar ofta fort på anabola(miss)bruk.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Enligt källan som dessutom är biolog, så ska det vara ett tydligt tecken på anaobola. Självklart är det inte det ända anabol (vävnadsuppbyggande) eller androgena (förmanligande) effekt, som preparatet har på kroppen.

Det beror ju på, har personen i fråga ganska liten fysik men väldigt stor nacke så vissa är/kan det vara tecken på godis knaprade, men om personen är stor i sig o likvärdigt stor i hela kroppen så behöver han inte ha knaprat.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Det beror ju på, har personen i fråga ganska liten fysik men väldigt stor nacke så vissa är/kan det vara tecken på godis knaprade, men om personen är stor i sig o likvärdigt stor i hela kroppen så behöver han inte ha knaprat.
Som jag förstått biologen så ska det tydligen inte gå att träna upp dessa muskler utan intag av preparatet, men vi har också information här i tråden att det ska gå att göra det. Så jag vet inte!

I vilket fall som så är lagom tränade grabbar bäst och hellre en grabb med något under skallbenet än en grabb som har för mycket androgen effekt.

Bifogat

• robbie.jpg
    robbie.jpg
    18 KB · Visningar: 92

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Som jag förstått biologen så ska det tydligen inte gå att träna upp dessa muskler utan intag av preparatet, men vi har också information här i tråden att det ska gå att göra det. Så jag vet inte!

I vilket fall som så är lagom tränade grabbar bäst och hellre en grabb med något under skallbenet än en grabb som har för mycket androgen effekt.

Snicksnack...

Rika grabbar är bäst. Sen är det ju alltid ett plus om de är snygga, vältränade, trevliga, smarta.. (Ja, i den ordningen)

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Det går utför.
Vad hände med "stor kuk och ny traktor"?

Lessen o säga det men stureplanshermanfroditen har tagit våra kvinnor!

Måste ju lägga in en annan lagom tränad tjejfavorit!

Bifogat

• samson.JPG
    samson.JPG
    27.6 KB · Visningar: 238
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Det går utför.
Vad hände med "stor kuk och ny traktor"?

Skit i traktorn! :D:D (ja, jag var tvungen att kommentera :hihi:rofl:hihi ). Dum fråga får dumt svar!

Snicksnack...

Rika grabbar är bäst. Sen är det ju alltid ett plus om de är snygga, vältränade, trevliga, smarta.. (Ja, i den ordningen)

Kollar jag rätt på din symbol bredvid ditt nick!?!

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...