Vad säger ni tjejer? -Igen

Dominator-Rocks

Guest
En månadsvila från SH ger resultat! :)

Sen har man ju tränat lite oxÅ :wiggle

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Skitkul men ska jag vara ärlig så har jag inte märkt att du har varit borta. Var har du varit då?

men va fan D, visa lite känsla o säg att du saknat han jätte mycket och att forumet inte är d samma utan D-R. :tummenupp

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
men va fan D, visa lite känsla o säg att du saknat han jätte mycket och att forumet inte är d samma utan D-R. :tummenupp

Jo men jag menade ju det. Du får läsa mellan raderna M.

Nä vi får sluta spamma den här gaytråden nu. Håller med DR dock. Han 'killen' som Mona postade såg för jäkla äcklig ut faktiskt. Så där amerikanskt självgod och sliskig så jag bara vill smacka in tänderna långt ner i svalget på honom. :tummenupp Bara det faktum att han heter Shemar får mig att vilja lavetta upp den jäveln tills han byter namn till nåt riktigt namn som man faktiskt kan heta :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vad fan är traps?

tyckte inte han såg så krallig ut på bilden faktiskt.

Om jag inte tar helt fel så bara driver han med vem det nu var som hävdade att vissa muskelgrupper inte går att arbeta upp utan anabola...:hihi

För inte fan kan han reagera på att DR skulle vara ett muskelberg när han inte sa ett pip om muskelbyggarna som visats upp i tråden hittills??:va

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Om jag inte tar helt fel så bara driver han med vem det nu var som hävdade att vissa muskelgrupper inte går att arbeta upp utan anabola...:hihi

För inte fan kan han reagera på att DR skulle vara ett muskelberg när han inte sa ett pip om muskelbyggarna som visats upp i tråden hittills??:va

You´re the man, Bush.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...