Vad säger ni tjejer? -Igen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tror inte han tränat där länge.. Sett honom 3 gånger bara. Eller så har han bytt tider:yoparty :ligga? blir nog lite väl:D Han är alldeles för fokuserad på sin träning tycker jag!! Har spanat in honom lite och han har kollat tillbaka, men somsagt bara setts 2 ggr och idag gick han precis när jag anlände:gnissla

Ska jag fortsätta spana eller ska jag våga säga nått:död

Kan ju fråga om han har lust o hjälpa dig med någon övning? Eller hjälpa dig att stretcha? Eller bara gå o ta en fika? Klart du ska prata med han, du har ju inget att förlora. Lycka till! :tummenupp

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Kan ju fråga om han har lust o hjälpa dig med någon övning? Eller hjälpa dig att stretcha? Eller bara gå o ta en fika? Klart du ska prata med han, du har ju inget att förlora. Lycka till! :tummenupp

Mesig jag känner mig nu när du säger det:brinnerup
True, skiter det sig får jag bara byta träningstider:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Mesig jag känner mig nu när du säger det:brinnerup
True, skiter det sig får jag bara byta träningstider:D

Eftersom du inte ser ut som Teos avatar så tror jag inte du har något att oroa dig för snäckan! Tro mig, vissa killar måste man ta kontakt med för att få dom att fatta. ;) Även om d inte utvecklas något intresse så har du en vän till. :tummenupp

Go 4 it gurly! :tuttar

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
God morgon!

Idag är det ju en speciell dag som ni kanske ser om ni läser det på bilden på min kroppsdel jag faktiskt visat här förut!

Japp min student är här!

Egentligen tänkte jag och en klasspolare gå till champagnefrukosten i bara student-kallingarana men när vi märkte att det skulel regna på morgonen och vara under 10 grader så ångra vi oss. så då ville jag vara extrem på något sätt och la upp en bild här iaf i mina boxers jag fick med studentmössan:D
Sen bjuder jag självklart på en bild i full kostym och hatt:)

Önska mig lycka till, nu drar jag till frukosten!

See Ya!:yoparty

Bifogat

• Bild 91.jpg
    Bild 91.jpg
    56.3 KB · Visningar: 167
  • Bild 90.jpg
    Bild 90.jpg
    29 KB · Visningar: 173

Dominator-Rocks

Guest
God morgon!

Idag är det ju en speciell dag som ni kanske ser om ni läser det på bilden på min kroppsdel jag faktiskt visat här förut!

Japp min student är här!

Egentligen tänkte jag och en klasspolare gå till champagnefrukosten i bara student-kallingarana men när vi märkte att det skulel regna på morgonen och vara under 10 grader så ångra vi oss. så då ville jag vara extrem på något sätt och la upp en bild här iaf i mina boxers jag fick med studentmössan:D

Hade jag vart i din kropp hade jag skippat festen och varit hemma och tränat :tjockis

Skoja baah ;)

Ha det så jävla roligt idag/ikväll, en rapport i fylletråden eller liknande i morgon såjkart!!11!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
God morgon!

Japp min student är här!

Vad är det man säger när nån tar studenten? Grattis? Iaf, grattis till studenten hoppas du har en helt jävla ball dag/kväll! Sup ordentligt!! Snyggt i kostym! :tummenupp

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
God morgon!

Japp min student är här!

Shit vilka ludna ben du hade!!!:näsblod

Grattis!!!!!111one

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vad är det man säger när nån tar studenten? Grattis? Iaf, grattis till studenten hoppas du har en helt jävla ball dag/kväll! Sup ordentligt!! Snyggt i kostym! :tummenupp
Haha ja tack precis så säger man!:) nu har jag supigt hela dagen och jag är jätte sliten och nu ska jag sova! Tack för att du tycker jag är snygg i kostymen:)

Shit vilka ludna ben du hade!!!:näsblod

Grattis!!!!!111one

Du är bara avis:tungan:rolleyes:

Tackar:)

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Lekte lite med kameran, var ett tag sen så en liten bild bjuder jag på! :)

Bifogat

• andreas1.jpg
    andreas1.jpg
    34.3 KB · Visningar: 98

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Lekte lite med kameran, var ett tag sen så en liten bild bjuder jag på! :)

Vafan, detta verkar alla ha missat!
Keep it up! :tummenupp

Stephen Dorff, har väl inte varit med?

Bifogat

• Stephen_Dorff_naked2.jpg
    Stephen_Dorff_naked2.jpg
    16.8 KB · Visningar: 66
Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Är gräsänka denna veckan. Men nu ljusnade livet när man hittade denna tråden igen!:tummenupp

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
De kallar mig hingsten

3655287178_5dda041532.jpg

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Haha :D När man ser hur många kommentarer det kommer är det ganska uppenbart hur liten "Hunkfaktor" man har... :banana

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Får hålla tråden i liv, inte så tränad som afterburner men trevlig är jag:krama exet fick vara med också:tuttar

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    43 KB · Visningar: 173

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...