hårdrock skulle jag väll mer vilja säga
haha nä skämt åt sido.. men betyder "hardcore" att du gillar bilden eller?
Jo men, om jag nu skulle förklara bilden med ordet "hårdrock" så skulle det låta mesigt juuu Men, hårdrock it is.
Jag gillar bilden ja! Du syns ju
Jag undrar också hur jag hamnade här
jo men man tackar!
tror du hamnade här för att du la upp en bild på dig själv och sen en bild på en annan sida av dig själv
Var är alla fina bilder på snygga pojkar?!
Var är alla fina bilder på snygga pojkar?!
C:/Pictures/Jag
du tappade mig där...
tack för den! kolla en sida bakåt
förlåt... inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...
Såklart, bara en kille fattar väl ett datorskämt.
vad begär du? jag är intresserad av motorcyklar & bilar, INTE datorer..
Jag begär inget, ja drog ett nördskämt o antingen funkar det eller inte, ja gråter inte hur utfallet än blir
förlåt... inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...
bra. är så sjukt trött att jag inte hade fattat ngt skämt alls antagligen. Jobbar du nu? Annars borde du väl sova snart för å fixa till dygnsrytmen?
..är så sjukt trött att jag inte hade fattat ngt skämt alls antagligen...
så du tycker det är tjejigt? säg att en kille har ett träben, är han "bord:ig" då?
jävla snack om att killar ska vara i kontakt med sina kvinnliga sidor.. hur är det då med kvinnor och deras manliga sidor?
NEJ! inte tjejig! men jag tycker inte om/ faller inte för killar med långt hår... bejaka sina kvinnliga sidor behöver killar verkligen inte göra. MEn det får inte bli übermatcho heller...
Jag tror jag "bejakar" mina manliga sidor bra mkt mer än många andra tjejer. (fördumsfullt sett) Har bil & hoj, två verktygslådor samt en satans massa andra större verktyg. Så jag dömer aldrig folk efter deras yttre.
Här shadow: hoppas du inte tog illa vid dig. Inte min mening alls...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|