Vad säger ni tjejer? -Igen

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
maaahahahahah, hur fan lyckades jag snubbla in på denhär tråden...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
hårdrock skulle jag väll mer vilja säga:tummenupp

haha nä skämt åt sido.. men betyder "hardcore" att du gillar bilden eller?:va

Jo men, om jag nu skulle förklara bilden med ordet "hårdrock" så skulle det låta mesigt juuu :va Men, hårdrock it is.

Jag gillar bilden ja! Du syns ju :D

Jag undrar också hur jag hamnade här :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jo men, om jag nu skulle förklara bilden med ordet "hårdrock" så skulle det låta mesigt juuu :va Men, hårdrock it is.

Jag gillar bilden ja! Du syns ju :D

Jag undrar också hur jag hamnade här :va

jo men man tackar!

tror du hamnade här för att du la upp en bild på dig själv och sen en bild på en annan sida av dig själv:D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Jag begär inget, ja drog ett nördskämt o antingen funkar det eller inte, ja gråter inte hur utfallet än blir :tummenupp

bra. :tummenupp är så sjukt trött att jag inte hade fattat ngt skämt alls antagligen. Jobbar du nu? Annars borde du väl sova snart för å fixa till dygnsrytmen?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
förlåt... :krama inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...

så du tycker det är tjejigt? säg att en kille har ett träben, är han "bord:ig" då?

jävla snack om att killar ska vara i kontakt med sina kvinnliga sidor.. hur är det då med kvinnor och deras manliga sidor?:mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
bra. :tummenupp är så sjukt trött att jag inte hade fattat ngt skämt alls antagligen. Jobbar du nu? Annars borde du väl sova snart för å fixa till dygnsrytmen?

Nej jag jobbar inte, fundera på att gå o lägga mig nu faktiskt.

Du kan nog locka fram lite godbitar till dig själv, gonatt..

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
så du tycker det är tjejigt? säg att en kille har ett träben, är han "bord:ig" då?

jävla snack om att killar ska vara i kontakt med sina kvinnliga sidor.. hur är det då med kvinnor och deras manliga sidor?:mad:

NEJ! inte tjejig! men jag tycker inte om/ faller inte för killar med långt hår... bejaka sina kvinnliga sidor behöver killar verkligen inte göra. MEn det får inte bli übermatcho heller...

Jag tror jag "bejakar" mina manliga sidor bra mkt mer än många andra tjejer. (fördumsfullt sett) Har bil & hoj, två verktygslådor samt en satans massa andra större verktyg. Så jag dömer aldrig folk efter deras yttre.

Här shadow: :krama hoppas du inte tog illa vid dig. Inte min mening alls...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
förlåt... :krama inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...

Idioter har långt hår.

Oh noes nu förolämpade jag hela sveriges kvinnosamfund :tuttar

Avslutar med att skriva att jag inte menar ett skit med detta inlägg. Skrivet med full skämtnivå.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
NEJ! inte tjejig! men jag tycker inte om/ faller inte för killar med långt hår... bejaka sina kvinnliga sidor behöver killar verkligen inte göra. MEn det får inte bli übermatcho heller...

Jag tror jag "bejakar" mina manliga sidor bra mkt mer än många andra tjejer. (fördumsfullt sett) Har bil & hoj, två verktygslådor samt en satans massa andra större verktyg. Så jag dömer aldrig folk efter deras yttre.

Här shadow: :krama hoppas du inte tog illa vid dig. Inte min mening alls...

haha onej jag tog inte seriöst illa upp:tungan skämtade rätt bra om det där med kvinliga/manliga sidor då det inte har något alls med det att göra:tummenupp dock när du säger "riktig kille inte har långt hår" så låter du rätt fördomsfullt måste jag erkänna.

Sen tror jag inte den du faller för beror på om han har långt hår eller inte. Sätt och vart med om många fall då tjejer säger så och slutar med en långhårig kille(vem det än är:hihi).

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka