syltburk
Skallig och arg!
förlåt... inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...
Säg det till världens manligaste man, He-Man!!!
förlåt... inget personligt alls men enligt mitt tycke har en "riktigt kille" inte långt hår...
Var är alla fina bilder på snygga pojkar?!
Sida: 54, inlägg: 1063 i denna tråden.
Inte för att låta för gay men Satan vilken hunk!
inte lite partiskt av dig va?
Nytt år nya tag med träningen
Jag har oxå sånna där röda prickar på axlar och rygg. Betyder det att jag är lika biffig som du?
Guess who?
Inte för att denna bild är särskilt avklädd (överhuvudtaget faktiskt... Har lite ont om sådana för tillfället, alla är ju postade här!) men jag tycker själv om den för den visar på ett roligt sätt storleksskillnaden mellan mig och en hyfsat vanlig tjej. Hon på bilden är väl i storleksordningen "strax under medellängd" på typ 163cm eller så. Hon står på tå och jag... Ja.
Kul även att jämföra skillnaden i hennes hand på min axel/arm och min hand på hennes axel/arm.
Eller så är det bara jag som tycker sådant är fascinerande...
Så bjuder jag på en bonusbild från när alla nya nollan samlades på Götaplatsen i augusti för första skoldagen. Jag stack tydligen ut. Lite grann.
Inte för att denna bild är särskilt avklädd (överhuvudtaget faktiskt... Har lite ont om sådana för tillfället, alla är ju postade här!) men jag tycker själv om den för den visar på ett roligt sätt storleksskillnaden mellan mig och en hyfsat vanlig tjej. Hon på bilden är väl i storleksordningen "strax under medellängd" på typ 163cm eller så. Hon står på tå och jag... Ja.
Kul även att jämföra skillnaden i hennes hand på min axel/arm och min hand på hennes axel/arm.
Så bjuder jag på en bonusbild från när alla nya nollan samlades på Götaplatsen i augusti för första skoldagen. Jag stack tydligen ut. Lite grann.
Hahaha! Hur lång är du egentligen? =)
För er som vill ha massor av ögongodis, måste jag tipsa om serien: Spartacus; Blood and sand. Massor av muskulösa, halvnakna, svettiga män som slåss och har sex (med andra hel/halvnakna kvinnor)...
kunde varit min bästa kompis & hennes kille (162cm vs 200cm) eller min "lille" storebror & hans sambo. (195,5cm vs 165cm) Själv kollar jag alltid efter långa killar. Antagligen för att jag är omgiven av dom i släkten. Ingen kille i släkten på fars sida är under 187cm..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|