Vad säger ni tjejer? -Igen

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Dåså. ses snart.

För att förklara: Oljekyld, vad han nu heter är en stor favorit för mig.
Känner du honom så kramas lite extra från mig. Jag är så sne på att alla jävla bilder man ser från O K är nästan för bra. I mina patetiska försök är jag faaan distanserad...

Ja, jag vet att du läser det här, ta till dig det ska du!

!!!!1
hihi

Last edited:

Sotlynx

Fartblindast
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Yamaha Fazer 98
Om nu tjejer ska tycka till: Min exmake var dryga decimetern kortare än jag. Han vägrade hålla hand och gick ständigt en bit bakom eftersom han tyckte det kändes som om han var ute och gick med sin morsa... Satan vilken tönt! Omanligt! Jag har aldrig sett min längd ( 181cm) som ett hinder tidigare, men för första gången i mitt liv kände jag mig osnygg. Aldrig mer! Var finns alla långa killar som inte är rädda för långa brudar??? ( och alla kortisar... var stolta över era långa flickvänner, fruar etc!)

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Om nu tjejer ska tycka till: Min exmake var dryga decimetern kortare än jag. Han vägrade hålla hand och gick ständigt en bit bakom eftersom han tyckte det kändes som om han var ute och gick med sin morsa... Satan vilken tönt! Omanligt! Jag har aldrig sett min längd ( 181cm) som ett hinder tidigare, men för första gången i mitt liv kände jag mig osnygg. Aldrig mer! Var finns alla långa killar som inte är rädda för långa brudar??? ( och alla kortisar... var stolta över era långa flickvänner, fruar etc!)

Känns som giftermålet inte var helt genomtänkt?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt

Om det är du på din avatarbild så kan jag fatta att folk är irriterade.
GRümt! Dig vill jag fota nån gång.

Sotlynx

Fartblindast
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Yamaha Fazer 98
Giftermålet genomtänkt? Ärligt talat... Jag är alldeles för snäll och tar hur mycket skit som helst för lite lugn och ro. Kär och dum, som jag brukar tänka.. ;D

Folk irriterar sig? Hur menar du? Ser jag konstig ut? Eller? Då skulle du sett exet!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Giftermålet genomtänkt? Ärligt talat... Jag är alldeles för snäll och tar hur mycket skit som helst för lite lugn och ro. Kär och dum, som jag brukar tänka.. ;D

Folk irriterar sig? Hur menar du? Ser jag konstig ut? Eller?
Då skulle du sett exet!

Underbart skrivet! :rofl

Tyvärr finns det många killar (av de kortare slaget) som på fullaste allvar vägrar att dejta/ligga/ha förhållande med en brud som skulle vara en bit längre än dem!
Detta är för mig inte bara obegripligt utan också något så sjukt tramsigt då man faktiskt medvetet väljer bort vissa människor pga av att man känner sig 'hotad' av deras längd. Det är ju faktiskt tragiskt att ens komplex ska ha en sådan makt över en. :pangihuve

Det hela måste ju vila på någon slags uråldrig föreställning om att mannen ska vara den stora starka beskyddaren som ta hand om den lilla svaga undergivna kvinnan, och att denna hierarki rent konkret ska uppvisa sig i de fysiska kropparna sinsmellan dem.
Personligen tror jag faktiskt att män som räds längre kvinnor, är rädda för starka kvinnor...

Sen finns det ju självfallet lika tramsiga kvinnor som dissar män pga deras korta längd.
Tramsigt it is. :(

Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt

Folk irriterar sig? Hur menar du? Ser jag konstig ut? Eller? Då skulle du sett exet!

Du har ett jävligt intressant utseende, Får man ens i denna tråd säga att du är (efter vad jag ser på bilden) otroligt snygg. (?)
Men inte tråkigt snygg, det är det jag gillar.
Jag är så trött på att fota sockersöta människor, jag vill fota attityd kombinerat med skönhet. Hör av dig om du känner för det, annars gratulerar jag bara till din coola look.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du har ett jävligt intressant utseende, Får man ens i denna tråd säga att du är (efter vad jag ser på bilden) otroligt snygg. (?)
Men inte tråkigt snygg, det är det jag gillar.
Jag är så trött på att fota sockersöta människor, jag vill fota attityd kombinerat med skönhet. Hör av dig om du känner för det, annars gratulerar jag bara till din coola look.

Du får tycka folk är snygga i vilken tråd du vill! :tummenupp

(Men du vet att Harlösa ligger i Skåne va?)

Sen finns det ju självfallet lika tramsiga kvinnor som dissar män pga deras korta längd.
Tramsigt it is. :(

I så fall tillhör jag den tramsiga kategorin... Jag är inte alls lång själv, och en kille som är ännu kortare än mig skulle kännas... ja.. omanlig, faktiskt.

Last edited:

Sotlynx

Fartblindast
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Yamaha Fazer 98
Dunderhonung: Hell yeah! ;D

Jesseboy: TACK! ( grisråsa i fejjan ) Men jag vågar nog inte... Livrädd för kameror...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Börjar bli lite till åren kommen, syns på tinningarna.. Men fina drag har han!

Bifogat

• 0000035596_20061031102607.jpg
    0000035596_20061031102607.jpg
    154.6 KB · Visningar: 62

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Vad sägs om denna kille?????

Bifogat