Vad säger ni tjejer? -Igen

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
En jävla massa att ta igen efter smällen, men det går ju åt rätt håll även om jag fortfarande ser ut som jag svalt en ribbstol.. Tre månader in i Max-OT-program. :rolleyes:

Styrfart-mc och vänner.
Vi erbjuder långsamma mcfärder och juridiska tips i homotvister.:D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jaha? Men, :va Fortfarande fel tråd att begär :tuttar i... :huvet
Åter till ämnet! Fler bilder av er pojkar tack! :D

Men ska du eller inte fightas Vaselek?

Nej det blir ingen fight för min del, inte denna gången iaf. är ju fortfarande lite av en nybörjare inom sporten.
Känner att jag vill ha lite mer erfarenhet innan jag ställer upp i nått sånt evenemang.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nej det blir ingen fight för min del, inte denna gången iaf. är ju fortfarande lite av en nybörjare inom sporten.
Känner att jag vill ha lite mer erfarenhet innan jag ställer upp i nått sånt evenemang.

Aha, okej, bara att fortsätta träna :) Jag håller mig nog enbart till KB i motionsform, känner mig för gammal och bräcklig för att ge mig i kast att fightas med unghönorna :D

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Du kan få skicka korten på PM. jag kan radera lite i inkorgen så dina pm oxå får plats :tuttar
Såklart du ska börja tävla. Sjukt kul, o man utvecklas snabbare och inser vad som krävs vid kamp. Inte som att sparas direkt.
O jag skulle kunna skica upp en fight bild för er om ni visar lite :tuttar

Aha, okej, bara att fortsätta träna :) Jag håller mig nog enbart till KB i motionsform, känner mig för gammal och bräcklig för att ge mig i kast att fightas med unghönorna :D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Du kan få skicka korten på PM. jag kan radera lite i inkorgen så dina pm oxå får plats :tuttar
Såklart du ska börja tävla. Sjukt kul, o man utvecklas snabbare och inser vad som krävs vid kamp. Inte som att sparas direkt.
O jag skulle kunna skica upp en fight bild för er om ni visar lite :tuttar

Visst e det kul o tävla, har visserligen bara gått en match som inte gick riktigt som jag hade tänkt men det va kul ändå. märkte ju direkt vad jag behöver jobba mer på.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Visst e det kul o tävla, har visserligen bara gått en match som inte gick riktigt som jag hade tänkt men det va kul ändå. märkte ju direkt vad jag behöver jobba mer på.

Bara att träna och kämpa vidare! :tummenupp

Jag har nästan lagt all annan tävlande på hyllan och njuter rätt bra av att vara "pensionär" :D Men få se när man har klarat av 1:a graderingen och blivit varm i linnet på den avancerande träningen hur det känns :)

Men skit i tävlandet. Nu vill vi se lite Pattar!!!!:tummenupp:D

Du får nöja dig med att se mitt :arsele som visas upp i mitt rätta element på pres!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men skit i tävlandet. Nu vill vi se lite Pattar!!!!:tummenupp:D

Tommy, sluta sperma och lägg upp en bild på dina pattar istället! Tycker du e stor i orden men liten på jorden! ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Allstaar

Guest
Jag går ontopic då.

6927_169603202039_721717039_4134091_6251106_n.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS