Vad säger ni tjejer? -Igen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jobbigt... men brukar du äta middag flera ggr per dag eller? :banana

njä, men försöker att få i mig mat lite då o då. ibland hinner ja inte, som idag t ex.
käka bara en panpizza på jobb, kom hem vid 22 o fick stå o laga mat till i mon. blev lite äta nu oxå :)

Jag går ontopic då.

6927_169603202039_721717039_4134091_6251106_n.jpg

Jävligt najs! :tummenupp Very very najs! :D

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Men skit i tävlandet. Nu vill vi se lite Pattar!!!!:tummenupp:D

Fi fan vad du e desperat !
Tell u WATT....
Om du kommer till Gotland på AP bandagar så har jag med en present till dig.
Jag kopierar alla SH brudars ansikten och gör små masker med gummiband av bilderna.
SÅ, nu kan du sätta bilderna på valfritt får eller kanin och äntligen få tömma.

Vassego.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
SmiiX igen. :D

Bifogat

• untitled2.jpg
    untitled2.jpg
    19.1 KB · Visningar: 58

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kickboxningscoachen

Jonas Grön**** :)

Såg när han vann den matchen, mäktig vinst.
Motståndaren frontsparkar i magen, Jonas kontrar med att frontsparka MOT HUVUDET osv. fy fan vilket jubel det blev då, och minst sista halvan av matchen var ju i liknande stil, gjorde motståndaren något så kontrade Jonas med en "kopia gånger två" :D

(vad säger han om att du postar honom halvnaket på ett hoj-forum? hehe) :tungan ;)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jonas Grön**** :)

Såg när han vann den matchen, mäktig vinst.
Motståndaren frontsparkar i magen, Jonas kontrar med att frontsparka MOT HUVUDET osv. fy fan vilket jubel det blev då, och minst sista halvan av matchen var ju i liknande stil, gjorde motståndaren något så kontrade Jonas med en "kopia gånger två" :D

(vad säger han om att du postar honom halvnaket på ett hoj-forum? hehe) :tungan ;)

Som hans fd coach (simningen) så har inte Jonas någon talan! :D Du känner ju Grönis... "Uppmärksamhet??? Var?! Var?! Var!!!" Linslusen No1!

Men den ryker imorgon eller om någon dag, beror på om du skvallrar eller inte :D

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Haha va gör du i den här tråden då. Kolla på Heta grabbar :tungan
O sen är jag nyfiken på hur du har kort på alla brewdar på sh :rolleyes::D

Nä väl mött på ringe då ska det gasas:tummenupp
Back to topic Visa pattarna:tuttar

Tell u WATT....
Jag kopierar alla SH brudars ansikten och gör små masker med gummiband av bilderna.

Vassego.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tell u WATT....

Vassego.

Vi sätter Mattias eller Roller på min stötsstångssköka. Så får dom dra ur forminnet och bränna ifrån kampsportssnorisen hårt. Sen har vi Tumbatarzan som i en ask :brynad

sportbike

Guest
Vi sätter Mattias eller Roller på min stötsstångssköka. Så får dom dra ur forminnet och bränna ifrån kampsportssnorisen hårt. Sen har vi Tumbatarzan som i en ask :brynad

Äh, det fixar du lätt själv.
Han flaxar ju helt planlöst över vägbanan, så det är bara att passera på valfri sida.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Som hans fd coach (simningen) så har inte Jonas någon talan! :D Du känner ju Grönis... "Uppmärksamhet??? Var?! Var?! Var!!!" Linslusen No1!

Men den ryker imorgon eller om någon dag, beror på om du skvallrar eller inte :D

Aha, simning är inget han avslöjat för mig, men att han är en exceptionell linslus på en helt egen division upptäcktes snabbt :D
Skall icke skvallra :tummenupp

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Aha, simning är inget han avslöjat för mig, men att han är en exceptionell linslus på en helt egen division upptäcktes snabbt :D
Skall icke skvallra :tummenupp

Han har skapat en helt egen världslig division i linslusande :Bugar

Jag hade honom tills han var nånstans 13 år kanske? Längesen och mitt minne sviker. Om han nu inte var ännu yngre :D

:tummenupp Våran hemlighet ;) Har du någon bättre bild så släng upp honom så får flickorna se en ny Dolph Lundgren :banana

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
*känner sig som en hallick*

Har inte så mycket bilder på nissen, men hittade en till från när han plockade SM-guld iallafall, och så en klassiker;
Jonas höll ut ena handen för att ta emot en uppercut och sedan blockera en rundspark (på en träning), vilket resulterade i att han stod som på bilden i X antal sekunder medan den andra tränaren snackade på om tekniken osv.
blev mycket garv den träningen åt DJ-Jonas :D
och som bildbeviset talar för, blev ett givet danssteg på krogen :yoparty

*PIMP MODE OFF*

Bifogat

• 4320_97119921239_603606239_2606355_153504_n.jpg
    4320_97119921239_603606239_2606355_153504_n.jpg
    50.3 KB · Visningar: 115
  • n1134528526_184732_6767.jpg
    n1134528526_184732_6767.jpg
    22.7 KB · Visningar: 100

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Med ett slokande självförtroende så kommer han sen krypandes till din båt för att få lite uppskattning.
Mönstrar på som biträdande kölsvin där man kan höra honom på alla fyra viftandes med sin pojkstjärt hojtandes "full tank" !!!:D

Haha va gör du i den här tråden då. Kolla på Heta grabbar :tungan
O sen är jag nyfiken på hur du har kort på alla brewdar på sh :rolleyes::D

Well, säg så här:

Om Sporthoj vore mitt kungarike så tittar jag på narrar som som står för Hovets underhållning.:1pajas

Last edited:
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...