Vad säger ni tjejer? -Igen

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ryggen, som det för övrigt ska jobbas mer med. Vill få till lite bättre axlar, traps och lats samt jobba upp styrka och uthållighet I ländryggen innan jag är nöjd. Så se det som ett work in progress eller nåt ;)

DSC_0411.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Bidrar med en va mina absoluta favoritprylar, Royal Republic. En fröjd för öra och öga :)
Nej, biffiga killar e inte min grej :tungan

Royal Republic.jpgimages.jpgtumblr_m9q9z6lxUd1rss2n7o1_500.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Så herr Statham är inte biffig då? :)

:rolleyes: Det bästa med honom är att han är bra på att vara brutal och rå.
Hans fysik är sjukt imponerande, men vill du verkligen kalla honom biffig?

I filmerna är han ju dessutom deffad max och har ju inte ett uns underhudsfett. Jag kan lätt hitta mindre smickrande bilder på honom :tungan

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
:rolleyes: Det bästa med honom är att han är bra på att vara brutal och rå.
Hans fysik är sjukt imponerande, men vill du verkligen kalla honom biffig?

I filmerna är han ju dessutom deffad max och har ju inte ett uns underhudsfett. Jag kan lätt hitta mindre smickrande bilder på honom :tungan

Biffigare än vanlig average snubbe då.. :) men ja jämfört med dom stora pojkarna..
Älskar hans fighting scener!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Biffigare än vanlig average snubbe då.. :) men ja jämfört med dom stora pojkarna..
Älskar hans fighting scener!

Det är sant. Jämfört med de stora pojkarna är han lite tanig va?

Har alltid varit löjligt förtjust i brutala filmer. Bruce Lee var ju en storfavorit :D

i-am-brucelee.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag går emot strömmen och säger att grofv är :drool

Jag gillar muskler men... Använder läckerbiten Channing Tatum som ett exempel. Här är han för tunn för min smak.
0-Channing-Tatum-in-a-Checked-Suit-.jpg

Jag föredrar i sådana fall en mindre deffad variant, typ så här:
channingtatum.jpg

Seniga och smala killar går bort, även om de har muskler.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jepp. Bruce Lee var imponerande på riktigt! Också min idealfysik. hård snabb och senig! Den här amerikanska köttoxegrejen.. njaa..

Det jag gillar är att de kan prestera. De är inte bara pumpade.
Kroppen är användbar och det gillar jag.

Jag går emot strömmen och säger att grofv är :drool

Jag gillar muskler men... Använder läckerbiten Channing Tatum som ett exempel. Här är han för tunn för min smak.
View attachment 388023

Jag föredrar i sådana fall en mindre deffad variant, typ så här:
View attachment 388024

Seniga och smala killar går bort, även om de har muskler.

Har vi inte lite åldersskillnad på de bilderna? Han ser mer ut som en tonåring på första bilden.
Fast han är väl snygg och inte biffig?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det jag gillar är att de kan prestera. De är inte bara pumpade.
Kroppen är användbar och det gillar jag.

Har vi inte lite åldersskillnad på de bilderna? Han ser mer ut som en tonåring på första bilden.
Fast han är väl snygg och inte biffig?

Ja, det är det som också är avgörande, att de kan använda kroppen och inte bara är pumpade. Jag har inte mycket till övers när det gäller killar som är klenare än mig. Och knoppen är minst lika viktigt :hihi

Sen är det åldersskillnad, ja, men fortfarande är det kroppen jag tänkte på. Han är ju också väldigt deffad till vissa filmer, visst är det ögongodis. Men skulle jag välja så är det hellre lite grövre än en smal snubbe.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja, det är det som också är avgörande, att de kan använda kroppen och inte bara är pumpade. Jag har inte mycket till övers när det gäller killar som är klenare än mig. Och knoppen är minst lika viktigt :hihi

Sen är det åldersskillnad, ja, men fortfarande är det kroppen jag tänkte på. Han är ju också väldigt deffad till vissa filmer, visst är det ögongodis. Men skulle jag välja så är det hellre lite grövre än en smal snubbe.

Sant :krama

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...